Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 23:24 
 
Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
Kan iemand me uitleggen wat sidechain preciés betekent? Ik denk dat ik het wel weet maar ik weet niet zeker of het wel klopt en aangezien ik het vaak hier zie ben ik wel heel benieuwd :P


Sidechain is wanneer het volume van het ene geluid reageert op het volume van een ander geluid. Meestal wordt dit gedaan in een kick/lead combinatie. Wanneer je in een track een stuk met tegelijk kick en lead hebt is het vaak zo dat de lead iets zachter is in volume wanneer de kick speelt zodat de kick meer ruimte heeft en beter naar voren komt. Vaak is dit niet echt goed te horen maar zijn het trucjes om je track beter te laten klinken maar het kan ook heel agressief gebruikt worden om bepaalde sounds te creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die weet of The Vision z'n podcast ook ergens te downloaden is? Normaal luister ik dat soort dingen via Soundcloud, maar het is overduidelijk dat hij niet betaalt voor SC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie is de "The Masochist" en waarom verschijnt hij opeens op het album feest van the Prophet.

Nog nooit van die gozer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore alias van The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Hardcore alias van The Prophet.


Qua producties wel, qua optredens is het altijd een ander geweest, ook toen The Prophet zelf nog Hardcore draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 15:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Iemand die weet of The Vision z'n podcast ook ergens te downloaden is? Normaal luister ik dat soort dingen via Soundcloud, maar het is overduidelijk dat hij niet betaalt voor SC.


Je kan toch downloaden van Soundcloud en van Youtube. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
_theon_ schreef:
Hardcore alias van The Prophet.


Qua producties wel, qua optredens is het altijd een ander geweest, ook toen The Prophet zelf nog Hardcore draaide.


Tegenwoordig produceert The Masochist toch zelf??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:13 
 
Hardtraxxer

Waarom het in het engels moet tegenwoordig.

Ik weet de antwoord op mijn eigen vraag, dus laat ik het anders verwoorden :

Waarom moet alles , elke kleine scheet, in het engels lol :P

Ik keek net die release party van the prophet in Amsterdam.. klein clubje. Aan te nemen dat 95% Nederlands-talig is, hoor ik Villain in het engels weer van alles weg lullen.


Nja goed boeit allemaal niet zo schijt aan, maar het valt wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

wololo schreef:
Waarom het in het engels moet tegenwoordig.

Ik weet de antwoord op mijn eigen vraag, dus laat ik het anders verwoorden :

Waarom moet alles , elke kleine scheet, in het engels lol :P

Ik keek net die release party van the prophet in Amsterdam.. klein clubje. Aan te nemen dat 95% Nederlands-talig is, hoor ik Villain in het engels weer van alles weg lullen.


Nja goed boeit allemaal niet zo schijt aan, maar het valt wel op.


Er keken mensen mee vanaf het buitenland. Daarom in het Engels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
JeftaElachouri schreef:
Iemand die weet of The Vision z'n podcast ook ergens te downloaden is? Normaal luister ik dat soort dingen via Soundcloud, maar het is overduidelijk dat hij niet betaalt voor SC.


Je kan toch downloaden van Soundcloud en van Youtube. :thumbup:

Op SC zie ik alleen podcast 14 staan. Die is niet te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 09:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
hoebedoelje schreef:
JeftaElachouri schreef:
Iemand die weet of The Vision z'n podcast ook ergens te downloaden is? Normaal luister ik dat soort dingen via Soundcloud, maar het is overduidelijk dat hij niet betaalt voor SC.


Je kan toch downloaden van Soundcloud en van Youtube. :thumbup:

Op SC zie ik alleen podcast 14 staan. Die is niet te downloaden.


PB. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:51 
 
Hardtraxx Addict

Kun je nummers ook omhoog pitchen met een mixprogramma dat je gewoon kunt downloaden via de pc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Kun je nummers ook omhoog pitchen met een mixprogramma dat je gewoon kunt downloaden via de pc?


Audacity kan dat ook vgm :thumbup: of Virtual DJ en dan opnemen :P maat dan gaat de kwaliteit wel beetje naar beneden gok ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Calmdowner schreef:
Kun je nummers ook omhoog pitchen met een mixprogramma dat je gewoon kunt downloaden via de pc?


Audacity kan dat ook vgm :thumbup: of Virtual DJ en dan opnemen :P maat dan gaat de kwaliteit wel beetje naar beneden gok ik :/

Volgens mij niet hoor, tenzij je keylock aan hebt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:53 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt voor geen meter inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan wel wat voor je pitchen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 16:15 
 

Sony Acid Pro kan dat gemakkelijk mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

niet bepaald hardstyle gerelateerd, maar worden er nog feesten gehouden waar de oude hardtrance/german trance/eurotrance gedraaid wordt? Die heerlijke euforische hardtrance van voornamelijk begin 2000?

edit: en wel een hardstyle gerelateerde vraag. Rond 2002/2003 had je een track die In Motion heette. Of het was een track van artiestengroep In motion. Ik heb in me hoofd dat de track iets van LSD heette en dat In Motion destijds bestond uit Deepack en/of Luna. Weet iemand hier nog iets van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Is er een track met dezelfde melodie als Technoboy - War Machine? Ik kan me die melodie gelijk herinneren terwijl ik de track zelf nog nooit gehoord heb. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:08 
 
Hardtraxxer

Luca77 schreef:
niet bepaald hardstyle gerelateerd, maar worden er nog feesten gehouden waar de oude hardtrance/german trance/eurotrance gedraaid wordt? Die heerlijke euforische hardtrance van voornamelijk begin 2000?

edit: en wel een hardstyle gerelateerde vraag. Rond 2002/2003 had je een track die In Motion heette. Of het was een track van artiestengroep In motion. Ik heb in me hoofd dat de track iets van LSD heette en dat In Motion destijds bestond uit Deepack en/of Luna. Weet iemand hier nog iets van?


Op je eerste vraag, geen flauw idee!

Tweede vraag: LTC Project was dat. staat voor Luna Trilok Chiren Project. Heeft 1 release gehad: Mindfuck/In Motion.
LSD is ook een nummer van Luna, Trilok & Chiren, alleen dan onder de naam DHHD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Is er een track met dezelfde melodie als Technoboy - War Machine? Ik kan me die melodie gelijk herinneren terwijl ik de track zelf nog nooit gehoord heb. :p


Technoboy - War Machine (2005 Remix) heeft dezelfde melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
niet bepaald hardstyle gerelateerd, maar worden er nog feesten gehouden waar de oude hardtrance/german trance/eurotrance gedraaid wordt? Die heerlijke euforische hardtrance van voornamelijk begin 2000?

De classics stage op Luminosity. De line-up dit jaar valt wat tegen, maar vorig jaar stonden Kai Tracid, Scot Project, Flutlicht, Mike PUSH, Dumonde en Talla 2XLC er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:oh: Dat lijkt mij ook zo vet om een keer heen te gaan.
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen