volgen niet, maar er zit wel verschil in toonhoogtes in!Arthurhoihoi wrote:Da's volgens mij juist een van de kenmerken in hardstyle, dat de bassline de melodie volgt, volgens mij bedoelt hij dat
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Kut discussie idd!Timmer wrote:volgen niet, maar er zit wel verschil in toonhoogtes in!Arthurhoihoi wrote:Da's volgens mij juist een van de kenmerken in hardstyle, dat de bassline de melodie volgt, volgens mij bedoelt hij daten die discussie over nu-style, is het zelfde als hoe commercieel is showtek
kut discussie dus
Sorry heb ik een discussie gemist, er werd alleen beweerd dat kicks/bass die van toonhoogte veranderen een kenmerk van hardstyle is, terwijl dit alleen een kenmerk is van de 'nieuwe hardstyle' of hoe je t ook wilt blijven noemen, kenmerk van hardstyle zal altijd reversed bass blijven en die ga je niet pitchen dan krijg je net zoiets als in frontliner - expressionz 
Niet Belangrijk, Sorry 
Last edited by Headhunter(4)Ever on 17 Aug 2009 17:01, edited 1 time in total.
Als je luisterd naar hardstyle van nu dan veranderd de toonhoogte van de bass ook (zie bijv. Activator, Tatanka, Zatox bijv.)Lyst wrote:Dat blijft een kenmerk van nustyle, kenmerk van hardstyle is juist op de zelfde toon blijven en reversed bass.Arthurhoihoi wrote:Da's volgens mij juist een van de kenmerken in hardstyle, dat de bassline de melodie volgt, volgens mij bedoelt hij dat
En wen er is aan dat hardstyle niet meer is zoals 6 jaar geleden.. Altijd die lui die roepen "vroeger was alles beter" wordt je ook moe van ..
Ik word moe van minderjarigen die dit soort dingen lopen te roepen.Arthurhoihoi wrote:Als je luisterd naar hardstyle van nu dan veranderd de toonhoogte van de bass ook (zie bijv. Activator, Tatanka, Zatox bijv.)Lyst wrote:Dat blijft een kenmerk van nustyle, kenmerk van hardstyle is juist op de zelfde toon blijven en reversed bass.Arthurhoihoi wrote:Da's volgens mij juist een van de kenmerken in hardstyle, dat de bassline de melodie volgt, volgens mij bedoelt hij dat
En wen er is aan dat hardstyle niet meer is zoals 6 jaar geleden.. Altijd die lui die roepen "vroeger was alles beter" wordt je ook moe van ..
Jammer voor je..Mol wrote:Ik word moe van minderjarigen die dit soort dingen lopen te roepen.Arthurhoihoi wrote:
Als je luisterd naar hardstyle van nu dan veranderd de toonhoogte van de bass ook (zie bijv. Activator, Tatanka, Zatox bijv.)
Je reactie geeft wel aan hoe erg het niveau daalt naarmate je newgen los laat op de speelplaats.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
even OT jongens
misschien stomme vraag maar is Seizure Wildstylez?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
JaJust4Music wrote:even OT jongens
Van Discogs : Joram Metekohy from Veenendaal aka Wildstylez started his career in hardstyle music with a project called "Seizure" which with Ruben Hooyer.
Ja is lid van Seizure samen met Ruben HooyerJust4Music wrote:even OT jongens
Vraag mij niet wie dat is
Kryptica je was me voor
nog maar dezelfde vraag als een tijdje geleden, maar dan met meer cijfers
want kan nergens een forum vinden die hierover gaat enzo.
Beste speakers / docking station voor iPod Touch 2G.?
- Natuurlijk om hardstyle te luistere, goeie hoge en lage tonen, dikke bass enzo.
- draagbaar
- budget is nu wel 120 euro.
want kan nergens een forum vinden die hierover gaat enzo.
Beste speakers / docking station voor iPod Touch 2G.?
- Natuurlijk om hardstyle te luistere, goeie hoge en lage tonen, dikke bass enzo.
- draagbaar
- budget is nu wel 120 euro.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Sorry Ravenwood ik kan je daar niet mee helpen
Weet er soms iemand wanneer het Mythica album uitkomt ?
Weet er soms iemand wanneer het Mythica album uitkomt ?
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
na de zomer
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ok thanksharderstyles wrote:na de zomer
Weet iemand de tracklijst van het nieuwe album van Scooter?
1. Scooter - Take me from behindOdyssee wrote:Weet iemand de tracklijst van het nieuwe album van Scooter?
2. Scooter - I Like it Hot
3. Scooter ft. Cascada - Yes Push It!
4. Scooter Meets Basshunter - Hidden Stick
5. Scooter - Yes Push It One More Time
6. Scooter - I Just Can't Stop To Fuck
7. Scooter - J'adore Gaymore
8. Scooter - Moaning
9. Scooter & Jan Smit - Tuintje in m'n kont
10. Scooter ft. Ali B - Leipe Duitse Flavour
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Dakpan wrote:1. Scooter - Take me from behindOdyssee wrote:Weet iemand de tracklijst van het nieuwe album van Scooter?
8. Scooter - Moaning
Hmm serieus?Dakpan wrote:1. Scooter - Take me from behindOdyssee wrote:Weet iemand de tracklijst van het nieuwe album van Scooter?
8. Scooter - Moaning
Wat moet Scooter opeens met nederlandse artiesten dan?
:')10. Scooter ft. Ali B - Leipe Duitse Flavour
Echt serieus?
Lijkt net een cd van ome henk
Lijkt net een cd van ome henk
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Het is gewoon een zelf verzonnen tracklist, voor de mensen die het nog niet doorhebben ..