Ik snap hier niet zo veel van...
Ik gok KoeQhappersTiMOTHYb wrote:Feestfabriek 2.0?
Ik gok KoeQhappersTiMOTHYb wrote:Feestfabriek 2.0?
wat ik me zo nog kan herinneren:Leonidas wrote:Wat draaide Alpha Twins op DQ1? Hoor er allemaal lyrische mensen over.
Ja en in de set waar ik bij was draaide ze deze platen.JVDM wrote:Ze draaiden wel twee keer he.
Dat klopt, ik was er ook. Magentastefaneke wrote:Ja en in de set waar ik bij was draaide ze deze platen.JVDM wrote:Ze draaiden wel twee keer he.
Ik ben er de zaterdag niet geweest, maar in de Defqon krant die je na de tijd kreeg stond dat Magenta zaterdag was om tot rust te komen (dus chille muziekjes denk ik) en de zondag om lekker early te stuiteren. Ik was er zondag, nooit meer aan gedacht dat die hele stage er was dus toen we er toevallig langs kwamen (tijdens Alpha Twins en daarna Luna dus) heerlijk vermaakt.Khadber wrote:Maar de Magenta was toch ook bedoeld om oudere tracks te draaien? Althans dat meen ik me te herinneren.
Builder - Bad Manners (Luca Antolini DJ Mix) ?stefaneke wrote:wat ik me zo nog kan herinneren:Leonidas wrote:Wat draaide Alpha Twins op DQ1? Hoor er allemaal lyrische mensen over.
Daniele Mondello - Disco Loud
http://lsdb.nl/set/99969/dj-thera-loudn ... 04-11.html ?Strep wrote:Heeft iemand toevallig nog de Thera set van Loudness?
Dat Brennan Heart, Toneshifterz, Code Black en Nitrouz/Outbreak op het label zitten.Rickzel wrote:wat was er op Defqon qua WE R label nou onthuld?
aah oke dus eigenlijk wel redelijk wat er verwacht was, hoe werd dat dan gedaan? was dat nog een beetje leuk opgezet of hoe moet ik dat voor me zienLenny wrote:Dat Brennan Heart, Toneshifterz, Code Black en Nitrouz/Outbreak op het label zitten.Rickzel wrote:wat was er op Defqon qua WE R label nou onthuld?
Gok zelf dat S-Dee er ook nog bijkomt aangezien die nu op BHM zit.
Gewoon een Brennan Heart & Codeblack set, Toneshifterz en Nitrouz kwamen er later bij.Rickzel wrote:aah oke dus eigenlijk wel redelijk wat er verwacht was, hoe werd dat dan gedaan? was dat nog een beetje leuk opgezet of hoe moet ik dat voor me zienLenny wrote:Dat Brennan Heart, Toneshifterz, Code Black en Nitrouz/Outbreak op het label zitten.Rickzel wrote:wat was er op Defqon qua WE R label nou onthuld?
Gok zelf dat S-Dee er ook nog bijkomt aangezien die nu op BHM zit.
Uberhout wrote:Weet iemand wat er de laatste 40 minuten door Luna, Pavo & Pila is gedraaid? Kan me Thugs, Masterblade en Pounding Senses edit nog herinneren, maar zou graag de rest ook wel willen weten