PNXRMX schreef:
Ik zou het best onwaarschijnlijk vinden als Brennan Heart niks zelf doet/deed. Hij heeft daar over de jaren een veel te eenduidige stijl voor die best anders is dan van welke andere producer dan ook. Ik denk wel dat er (af en toe?) iemand meeproduceert en heeft meegeproduceerd.
Technoboy heeft denk ik een beter te 'verkopen' imago dan Tuneboy, waardoor het financieel aantrekkelijker is (waarschijnlijk ook voor Tuneboy zelf!) om Technoboy daar als dj neer te zetten. Ik meen me ook te herinneren dat Tuneboy niet heel graag zelf draaide, dus dan krijg je ook weer een soort van Pollen/Pitcher constructie (die dan niet open is). Stephanie hetzelfde verhaal. Eindresultaat is wel dat de producers rond kunnen komen van hun werk. Als Tby en Stephanie daar niet voor in werden gezet, en Tuneboy alleen van zijn eigen boekingen rond moest komen (om het ff simpel te houden), dan was dat misschien niet zo.
Zit wat in. Maar het moet toch ook enorm wraakroepend zijn voor bv. een B-Front, Frontliner, Zatox, als je ziet hoelang het heeft geduurd voor zij op bv. Qlimax mochten staan na al hun hard werk. Als je dan ziet dat Stephanie nog niks bereikt had en er in 2010 al stond.