Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:56 

Donateur

Nuracore schreef:
ik zie bij heel veel users (inclusief mijzelf) een 2e avatar staan

Afbeelding

dit dus

maar wat houd het in? want als ik erop klik kom ik in http://www.early-hardstyle.com

Linkt door naar wat je invult in je profiel bij website ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ik zie bij heel veel users (inclusief mijzelf) een 2e avatar staan

Afbeelding

dit dus

maar wat houd het in? want als ik erop klik kom ik in http://www.early-hardstyle.com

Als je op je profiel een website instelt, kom je op die site terecht. Bij jou kom ik op je facebook. Jij hebt waarschijniljk op die van lyst geklikt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

aaah vandaar oke oke :) vond het al gek dank u ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:08 

Hardtraxxer

Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
Ik weet dat hij vele maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks (Op de release van My World/Spiritual Fire vlak na het tekenen na?

Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graag :) Bijvoorbeeld Attack en Reactor Refixx :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:11 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
Ik weet dat hij maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks?

Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graag :) Bijvoorbeeld Attack en Reactor Refixx :loving: :loving:

Davide sonar heeft al die tijd niets geproduced maar begint weer langzaam te komen bron:twitter

hij heeft als het goed is ook een studio verbouwing gehad en is verhuist geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:18 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Protech DJ schreef:
Ik weet dat hij maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks?

Davide sonar heeft al die tijd niets geproduced maar begint weer langzaam te komen bron:twitter

hij heeft als het goed is ook een studio verbouwing gehad en is verhuist geloof ik.

'Tijd niets geproduceerd', daarmee doel je op de laatste jaren neem ik aan (1) of op de tijd sinds X-Qlusive (2)? Bij X-Qlusive en de maand ervoor bij The Magic Show draaide hij juist veel nieuwe tracks, die zouden dan toch al makkelijk uit kunnen komen, want hij heeft ze al staan op Italian Hardstyle, en niet op CD-R, zie The Magic Show Tracklist/Specificaties. De studio verbouwing en de verhuizing heb ik ook mee gekregen, maar heeft dat invloed op het releasen van al gemaakte tracks? Ik denk het niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:28 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Nuracore schreef:
Protech DJ schreef:

'Tijd niets geproduceerd', daarmee doel je op de laatste jaren neem ik aan (1) of op de tijd sinds X-Qlusive (2)? Bij X-Qlusive en de maand ervoor bij The Magic Show draaide hij juist veel nieuwe tracks, die zouden dan toch al makkelijk uit kunnen komen, want hij heeft ze al staan op Italian Hardstyle, en niet op CD-R, zie The Magic Show Tracklist/Specificaties. De studio verbouwing en de verhuizing heb ik ook mee gekregen, maar heeft dat invloed op het releasen van al gemaakte tracks? Ik denk het niet..

waarom hij ze niet released zou ik niet weten misschien ivm rechten of dat de label het niet goed genoeg vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:38 

Wat is de mooiste/ meest epische melodie die je ooit in een EDM nummer hebt gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:07 

Hardtraxx Crew

Dysphoria schreef:
Wat is de mooiste/ meest epische melodie die je ooit in een EDM nummer hebt gehoord?

http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/fijnste-melodie-in-een-climax-t10184.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:11 

Dat is toch alleen hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:14 

Hardtraxx Crew

Staan ook andere genres tussen. Maar lijkt me logisch dat het grootste deel hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:42 

Hardtraxx Veteran

Wie verdenken jullie trouwens van het jatten van de Wildstylez kick? Die gasten uit veenendaal (HHZ, NC & WS) doen er wel aardig moeilijk over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Wie verdenken jullie trouwens van het jatten van de Wildstylez kick? Die gasten uit veenendaal (HHZ, NC & WS) doen er wel aardig moeilijk over...

Aangezien mensen nu al dachten dat Carte Blanche remix van Wildstylez was, misschien zijn het dan wel de Toneshifterz. Zeker omdat mensen ook nog reageerden: 'Wildstylez kicks :worship: '.

Maar verder geen idee eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
iMark schreef:

Aangezien mensen nu al dachten dat Carte Blanche remix van Wildstylez was, misschien zijn het dan wel de Toneshifterz. Zeker omdat mensen ook nog reageerden: 'Wildstylez kicks :worship: '.

Maar verder geen idee eigenlijk.

Zou goed kunnen ja, ook al hebben ze zaterdag nog gezellig in een team gefunctioneerd. Viel me ook op dat veel DJ's reageerde op de tweet van WS, maar Toneshifterz hoor de je niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:41 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:43 

Hardtraxx Addict

Kicks op 2:15 lijken ook vies veel op die van Wildy
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

Is er iets bekend wanneer D-Block & S-Te-Fan Our Music wordt gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Is er iets bekend wanneer D-Block & S-Te-Fan Our Music wordt gereleased?

Nog niet, maar ik heb zo'n gevoel dat het niet heel lang meer kan duren, want de track wordt aardig goed gepromoot nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:06 

Donateur

Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 12:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op :cry:

Misschien komt het met dat pakket met Headhunterz tracks mee? Inderdaad wel een beetje een rare zet eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Staat wel al op Hardstyle.com
Is alleen de radio edit.
http://www.hardstyle.com/headhunterz/et ... radio-edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
roberttt schreef:

Staat wel al op Hardstyle.com
Is alleen de radio edit.
http://www.hardstyle.com/headhunterz/et ... radio-edit

Oftewel, waar blijft de release, de volledige versie dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

zijn er aankomend weekend nog leuke feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:

Carnaval :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Forbidden Phobia schreef:

Carnaval :yay: :beer:

:yawn: ................................. :sleep:

ik bedoel hardstyle
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen