Linkt door naar wat je invult in je profiel bij websiteNuracore wrote:ik zie bij heel veel users (inclusief mijzelf) een 2e avatar staan
dit dus
maar wat houd het in? want als ik erop klik kom ik in http://www.early-hardstyle.com
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als je op je profiel een website instelt, kom je op die site terecht. Bij jou kom ik op je facebook. Jij hebt waarschijniljk op die van lyst gekliktNuracore wrote:ik zie bij heel veel users (inclusief mijzelf) een 2e avatar staan
dit dus
maar wat houd het in? want als ik erop klik kom ik in http://www.early-hardstyle.com
aaah vandaar oke oke
vond het al gek dank u 
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
Ik weet dat hij vele maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks (Op de release van My World/Spiritual Fire vlak na het tekenen na?
Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graag
Bijvoorbeeld Attack en Reactor Refixx

Ik weet dat hij vele maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks (Op de release van My World/Spiritual Fire vlak na het tekenen na?
Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graag
Last edited by Protech DJ on 13 Feb 2012 17:11, edited 1 time in total.
Davide sonar heeft al die tijd niets geproduced maar begint weer langzaam te komen bron:twitterProtech DJ wrote:Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
Ik weet dat hij maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks?
Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graagBijvoorbeeld Attack en Reactor Refixx
![]()
hij heeft als het goed is ook een studio verbouwing gehad en is verhuist geloof ik.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
'Tijd niets geproduceerd', daarmee doel je op de laatste jaren neem ik aan (1) of op de tijd sinds X-Qlusive (2)? Bij X-Qlusive en de maand ervoor bij The Magic Show draaide hij juist veel nieuwe tracks, die zouden dan toch al makkelijk uit kunnen komen, want hij heeft ze al staan op Italian Hardstyle, en niet op CD-R, zie The Magic Show Tracklist/Specificaties. De studio verbouwing en de verhuizing heb ik ook mee gekregen, maar heeft dat invloed op het releasen van al gemaakte tracks? Ik denk het niet..Nuracore wrote:Davide sonar heeft al die tijd niets geproduced maar begint weer langzaam te komen bron:twitterProtech DJ wrote:Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
Ik weet dat hij maanden geleden heeft getekend bij het label van Zatox, Italian Hardstyle, maar waarom gebeurd er dan vervolgens niks?
Als iemand hier iets nuttigs over kan zeggen, graagBijvoorbeeld Attack en Reactor Refixx
![]()
hij heeft als het goed is ook een studio verbouwing gehad en is verhuist geloof ik.
waarom hij ze niet released zou ik niet weten misschien ivm rechten of dat de label het niet goed genoeg vindProtech DJ wrote:'Tijd niets geproduceerd', daarmee doel je op de laatste jaren neem ik aan (1) of op de tijd sinds X-Qlusive (2)? Bij X-Qlusive en de maand ervoor bij The Magic Show draaide hij juist veel nieuwe tracks, die zouden dan toch al makkelijk uit kunnen komen, want hij heeft ze al staan op Italian Hardstyle, en niet op CD-R, zie The Magic Show Tracklist/Specificaties. De studio verbouwing en de verhuizing heb ik ook mee gekregen, maar heeft dat invloed op het releasen van al gemaakte tracks? Ik denk het niet..Nuracore wrote:Davide sonar heeft al die tijd niets geproduced maar begint weer langzaam te komen bron:twitterProtech DJ wrote:Wat is er gebeurd/aan het gebeuren/gaat er gebeuren met alle nieuwe Davide Sonar tracks? Ik vond zijn liveset op X-Qlusive Italy, inmiddels al een half jaar geleden, echt goddelijk goed, met bijna alleen nieuwe nummers, waarvan ik na dat moment niets meer van heb gehoord. Gaat het gereleased worden, is daar al iets over bekend?
![]()
-
D
Wat is de mooiste/ meest epische melodie die je ooit in een EDM nummer hebt gehoord?
Fijnste melodie in een climaxDysphoria wrote:Wat is de mooiste/ meest epische melodie die je ooit in een EDM nummer hebt gehoord?
-
D
Dat is toch alleen hardstyle?
Staan ook andere genres tussen. Maar lijkt me logisch dat het grootste deel hardstyle is.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wie verdenken jullie trouwens van het jatten van de Wildstylez kick? Die gasten uit veenendaal (HHZ, NC & WS) doen er wel aardig moeilijk over...
Aangezien mensen nu al dachten dat Carte Blanche remix van Wildstylez was, misschien zijn het dan wel de Toneshifterz. Zeker omdat mensen ook nog reageerden: 'Wildstylez kicksiMark wrote:Wie verdenken jullie trouwens van het jatten van de Wildstylez kick? Die gasten uit veenendaal (HHZ, NC & WS) doen er wel aardig moeilijk over...
Maar verder geen idee eigenlijk.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Zou goed kunnen ja, ook al hebben ze zaterdag nog gezellig in een team gefunctioneerd. Viel me ook op dat veel DJ's reageerde op de tweet van WS, maar Toneshifterz hoor de je niet...Daveytl wrote:Aangezien mensen nu al dachten dat Carte Blanche remix van Wildstylez was, misschien zijn het dan wel de Toneshifterz. Zeker omdat mensen ook nog reageerden: 'Wildstylez kicksiMark wrote:Wie verdenken jullie trouwens van het jatten van de Wildstylez kick? Die gasten uit veenendaal (HHZ, NC & WS) doen er wel aardig moeilijk over...'.
Maar verder geen idee eigenlijk.
-
D

-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Kicks op 2:15 lijken ook vies veel op die van Wildy View on YouTube
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Is er iets bekend wanneer D-Block & S-Te-Fan Our Music wordt gereleased?
Nog niet, maar ik heb zo'n gevoel dat het niet heel lang meer kan duren, want de track wordt aardig goed gepromoot nu.Ritsurt wrote:Is er iets bekend wanneer D-Block & S-Te-Fan Our Music wordt gereleased?
Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op 
Misschien komt het met dat pakket met Headhunterz tracks mee? Inderdaad wel een beetje een rare zet eerlijk gezegd.roberttt wrote:Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Staat wel al op Hardstyle.comroberttt wrote:Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op
Is alleen de radio edit.
http://www.hardstyle.com/headhunterz/et ... radio-edit
Oftewel, waar blijft de release, de volledige versie dusiMark wrote:Staat wel al op Hardstyle.comroberttt wrote:Waarom is het Hardbass anthem van dit jaar niet gereleased? Waar slaat dat op
Is alleen de radio edit.
http://www.hardstyle.com/headhunterz/et ... radio-edit
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
zijn er aankomend weekend nog leuke feesten?
CarnavalForbidden Phobia wrote:zijn er aankomend weekend nog leuke feesten?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
sjobie wrote:CarnavalForbidden Phobia wrote:zijn er aankomend weekend nog leuke feesten?![]()
ik bedoel hardstyle