Wie weet voor mij een site waar ik een Mp3 bestand kan uploaden van 251 MB
ps zonder registratie vereist? thx alvast
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
https://wetransfer.com/hsgroningen wrote:Wie weet voor mij een site waar ik een Mp3 bestand kan uploaden van 251 MB
Hulshare tegenwoordig nog, die gaat tot 300 MB. Je kunt hem ook splitten en op Zippyshare gooien, die gaat tot 200. Verder is het aanbod sinds kort erg karig.hsgroningen wrote:Wie weet voor mij een site waar ik een Mp3 bestand kan uploaden van 251 MB
Mijn VirtualDJ skipt, weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit op kan lossen?
Soms komen er 2 beats heel snel achter elkaar. Hij slaat er zeg maar 1 overProject 141 wrote:Skipt?
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Heb ik ook ooit gehad, ging bij mij uiteindelijk weer over. Dus kan je niet helpen verder, srry.Daveytl wrote:Soms komen er 2 beats heel snel achter elkaar. Hij slaat er zeg maar 1 overProject 141 wrote:Skipt?
Even over mijn vraag; ik heb Hulkshare al geprobeerd maar er gebeurt na het uploaden niks,
ik krijg geen link te zien of een melding dat het bestand is geupload.
Wetransfer kan ik niet eens opkomen, en ik heb geen idee hoe dat kan.
Dus iemand nog suggesties voor sites? (Behalve Soundcloud)
Waar kan ik oudere Theracords Radio Shows downloaden? Er staat bij heel veel oudere shows een error op de site van Theracords. En verder heeft Dancetunes er maar een paar online staan. En alle andere links zijn deaud.
-
G
http://lsdb.nl/list/event/12453/theraco ... -show.html die geprobeerd? die van 15-03-2011 is iig nog onlinekatamaran wrote:Waar kan ik oudere Theracords Radio Shows downloaden? Er staat bij heel veel oudere shows een error op de site van Theracords. En verder heeft Dancetunes er maar een paar online staan. En alle andere links zijn deaud.
Welke wil je hebben, heb er wel redelijk wat op mijn schijf staan. Kan er morgen wel een paar uploaden.katamaran wrote:Waar kan ik oudere Theracords Radio Shows downloaden? Er staat bij heel veel oudere shows een error op de site van Theracords. En verder heeft Dancetunes er maar een paar online staan. En alle andere links zijn deaud.
Basscow wrote:Ik hoor Ran-D altijd bepaalde geluidseffecten door zijn setjes heen gooien, welk effect gebruikt hij?
heb zelf al wat met de flanger geprobeerd maar klinkt niet echt hetzelfde
Ik ken z'n sets niet, maar misschien gebruikt die de Phaser?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
En hele korte echo ook vakerEdwinn wrote:Ik ken z'n sets niet, maar misschien gebruikt die de Phaser?
-
PHardtraxxer
- 56 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
Probeer anders www.flameupload.com of www.4shared.com , daar moet je je bestand wel kunnen uploaden.hsgroningen wrote:Heb ik ook ooit gehad, ging bij mij uiteindelijk weer over. Dus kan je niet helpen verder, srry.Daveytl wrote:Soms komen er 2 beats heel snel achter elkaar. Hij slaat er zeg maar 1 overProject 141 wrote:Skipt?
Even over mijn vraag; ik heb Hulkshare al geprobeerd maar er gebeurt na het uploaden niks,
ik krijg geen link te zien of een melding dat het bestand is geupload.
Wetransfer kan ik niet eens opkomen, en ik heb geen idee hoe dat kan.
Dus iemand nog suggesties voor sites? (Behalve Soundcloud)
Hmm, ik kijk morgen even. Maar ik zou eigenlijk elke set willen hebben. Sowieso allemaal vanaf 100. Zet hier morgen wel even neer welke ik nog mis vanaf 100. Van voor 100 heb ik nog niet gezocht.Lyst wrote:Welke wil je hebben, heb er wel redelijk wat op mijn schijf staan. Kan er morgen wel een paar uploaden.katamaran wrote:Waar kan ik oudere Theracords Radio Shows downloaden? Er staat bij heel veel oudere shows een error op de site van Theracords. En verder heeft Dancetunes er maar een paar online staan. En alle andere links zijn deaud.
Jammer dat er geen database is die werkt op de site van Theracords.
Die en al die daarna heb ik al, gaat wel een stuk verder terug in de tijd. Rond radio show 120 wordt het vinden steeds moeilijker.KSwoosh wrote:http://lsdb.nl/list/event/12453/theraco ... -show.html die geprobeerd? die van 15-03-2011 is iig nog onlinekatamaran wrote:Waar kan ik oudere Theracords Radio Shows downloaden? Er staat bij heel veel oudere shows een error op de site van Theracords. En verder heeft Dancetunes er maar een paar online staan. En alle andere links zijn deaud.
Ik heb ze bijna allemaal (t/m 121 daarna gestopt), dus laat maar weten. 
Heb ze grotendeels van 44 t/m 96, daarna heb ik de setjes altijd gestreamed.
Ik mis vanaf 100; 134, 132, 129, 127, 126, 119, 117, 114, 108, 107, 105, 104 en 103. Die hoop ik eerst eens te verzamelen. Daarna die van voor 100 zoeken, want daar heb ik nog niet echt naar gezocht. Heb er daarvan ongeveer 20.
Kijk maar welke jullie van deze shows hebben.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
als ik een filmpje van youtube op me mobiel wil zetten zonder er een mp3 ervan te maken hoe doe ik dat? 
Op je computer deze downloaden:
http://download.dvdvideosoft.com/FreeYo ... verter.exe
en dan het filmpje downloaden. Staat wel youtube to ipod. maar werkt met elke smartphone
http://download.dvdvideosoft.com/FreeYo ... verter.exe
en dan het filmpje downloaden. Staat wel youtube to ipod. maar werkt met elke smartphone
Kunnen er onder TOTY 2012 niet 2 subforums gemaakt worden, eentje hardcore de ander hardstyle. Het wordt echt 1 grote onoverzichtelijke brij zo..
-
D
Waarom is de set van Wildstylez @ The Final Qountdown 2011 van Q-Dance haar SoundCloud verwijderd?
Gebruik je die lame encoder om gelijk naar mp3 te exporteren? Miss dat je pc dat niet aankan?Daveytl wrote:Mijn VirtualDJ skipt, weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit op kan lossen?
Geen idee. Hoe kan ik dat zien?Nightbreaker wrote:Gebruik je die lame encoder om gelijk naar mp3 te exporteren? Miss dat je pc dat niet aankan?Daveytl wrote:Mijn VirtualDJ skipt, weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit op kan lossen?
pff bij record instellingen ofzo, heb geen vdj meer.Daveytl wrote:Geen idee. Hoe kan ik dat zien?Nightbreaker wrote:Gebruik je die lame encoder om gelijk naar mp3 te exporteren? Miss dat je pc dat niet aankan?Daveytl wrote:Mijn VirtualDJ skipt, weet iemand hoe dit kan, en hoe ik dit op kan lossen?