Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 16:36 

Hardtraxxer

Citaat:
Partyflock is hier overigens zeer geschikt voor. Je vult je favoriete Dj's in en PF geeft bij ieder feest aan met behulp van sterren hoeveel van jouw favoriete artiesten aanwezig zijn.

oke, ik heb zelf niet zoveel met partyflock maar toch bedankt ;) toch maar een accountje aanmaken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Wes schreef:
ehm frontliner, en dbstf vind ik zelf zeer goed dat is ook wel mijn style wat normalere hardstyle en rawstyle vind ik erg vet!

Beetje tegenstrijdig dit allemaal :P Mijn eerste feest was summerfestival. Niet al te groot (wat de hardstyle er betreft) en een line-up met namen zoals frontliner en dbstf. Beetje in die richting. Is denk ik een prima feest voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2011 19:07 

Hardtraxxer

Citaat:
Beetje tegenstrijdig dit allemaal :P Mijn eerste feest was summerfestival. Niet al te groot (wat de hardstyle er betreft) en een line-up met namen zoals frontliner en dbstf. Beetje in die richting. Is denk ik een prima feest voor je ;)

haha sorry klopt, ehm ja summerfestival ken ik wel en ik vind house en dance ook tof dat is ook wat toegankelijker en lichter om mee te beginnen, dus bedankt ik kijk wat me portomonee aankan etc. maar ik begin gewoon lekker met intents :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:07 

Iemand ervaring met Audacity?

Want ik probeer nu een lange intro/ outro eruit te knippen alleen ik heb geen idee hoe. Zou iemand een kleine uitleg willen geven over hoe ik dit het snelst kan doen?

En blijft de kwaliteit hetzelfde nadat je een bewerkte mp3 uit Audacity hebt geëxporteerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Want ik probeer nu een lange intro/ outro eruit te knippen alleen ik heb geen idee hoe. Zou iemand een kleine uitleg willen geven over hoe ik dit het snelst kan doen?

En blijft de kwaliteit hetzelfde nadat je een bewerkte mp3 uit Audacity hebt geëxporteerd?

- Selecteer het deel wat je wilt verwijderen (kan ook onderin met de tijd in cijfers)
- Druk delete
And we're done ;)

En hij blijft hetzelfde ja, tenzij je dit anders instelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dysphoria schreef:

- Selecteer het deel wat je wilt verwijderen (kan ook onderin met de tijd in cijfers)
- Druk delete
And we're done ;)

En hij blijft hetzelfde ja, tenzij je dit anders instelt.

Zou Ctrl+1/2 gebruiken om in/uit te zoomen zodat je netter kan knippen. Met Ctrl+F ga je weer naar normale weergave.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:17 

Bedankt!

Maar als ik ergens wil knippen en ik druk op delete verdwijnt de hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:18 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Bedankt!

Maar als ik ergens wil knippen en ik druk op delete verdwijnt de hele track.

Dan moet je eerst het deel selecteren dmv slepen wat je eruit wilt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 00:23 

Thanks.

Maar waarom releasen ze standaard gewoon niet een 'radio edit' mee zoals Fusion dat doet. Nou moet ik alles zelf gaan aanpassen. :cry:

Want ik ben namelijk niet echt snel met dat knippen/ plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 01:33 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Thanks.

Maar waarom releasen ze standaard gewoon niet een 'radio edit' mee zoals Fusion dat doet. Nou moet ik alles zelf gaan aanpassen. :cry:

Is toch heel easy? Gewoon inladen in FL en dan knipp'n, je kunt ook luisteren en in I-tunes een gedeelte van de track laten afspelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:40 

W0uT3R schreef:
Dysphoria schreef:
Thanks.

Is toch heel easy? Gewoon inladen in FL en dan knipp'n, je kunt ook luisteren en in I-tunes een gedeelte van de track laten afspelen...

FL Studio? Zo ja, werkt dat dan beter als Audacity?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 15:59 

Artiest

Dysphoria schreef:
W0uT3R schreef:
Dysphoria schreef:
Thanks.

FL Studio? Zo ja, werkt dat dan beter als Audacity?

Nee gewoon in audacity het stuk selecteren wat je weg wilt hebben [DELETE]. Zowel bij in als outro. Daarna even fadein/out en klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2011 17:12 

Be Quiet schreef:
KSwoosh schreef:
En gesorteerd op alfabet:
Citaat:
* Lange lijst *

* Kort lijstje *

geupdate
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2011 14:35 

Hebbe jullie ook dat als je Goddamn luistert op de fiets of scooter dat het dan lijkt alsof iemand toeters? xd

Of zitter er echt gewoon toeter geluide in? Schik me dood elke keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Hebbe jullie ook dat als je Goddamn luistert op de fiets of scooter dat het dan lijkt alsof iemand toeters? xd

Heb ik zelf nog nooit gehad, en luister Goddamn toch vrij vaak... Lijkt me wel grappig om jou te zien fietsen als je die luistert, elke 10 seconden geschrokken omkijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 13:15 

hebben jullie ook dat als je op de fiets zit en je luisterd gewoon lekekre hardstyle dat je automatisch harder gaat fietsen?

heb dat heel erg bij kaylee's nightmare.. voor de climax dat die opkomt die melo en dan bam bam bam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
hebben jullie ook dat als je op de fiets zit en je luisterd gewoon lekekre hardstyle dat je automatisch harder gaat fietsen?

heb dat heel erg bij kaylee's nightmare.. voor de climax dat die opkomt die melo en dan bam bam bam :P

Ik fiets standaard tegenwoordig al op 80/85 rpm (dus op nummers 160/170 bpm, als ik mijn best doe 175), dus...je vraag klopt deels ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 13:49 

Bierkoning

DarkestSymphony schreef:

Fietsen doe ik niet meer zo vaak maar ik ga er wel altijd sneller door werken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 14:36 

The Skribbler schreef:
Anonymous schreef:

Heb ik zelf nog nooit gehad, en luister Goddamn toch vrij vaak... Lijkt me wel grappig om jou te zien fietsen als je die luistert, elke 10 seconden geschrokken omkijken :lol:

Ja precies xd

En dat harder gaan is bij mij ook zo! Maar was ook iets van bewezen volges mij... Soms probeer ik ook soort van aan mense te laten zien wat ik luister xd En dan kijke of ze het (er)kennen :P(nooit gebeurt trouwens...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

heel herkenbaar, je moet eens proberen iets op te zetten dat tegen terror aan zit, oa Thrasher, Strike, Attack remix, Statement of Disorder remix, dan ben je veel sneller thuis dan je in de gaten hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Stel je eens voor hoe snel ik thuis ben als ik dit luister :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Ik had een vraag over Shockerz.. Pithune heeft ooit de track Fuck That gedraaid, alleen vraag ik me af of het dezelfde Shockerz is als die bij Scantraxx zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 12:24 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Ik had een vraag over Shockerz.. Pithune heeft ooit de track Fuck That gedraaid, alleen vraag ik me af of het dezelfde Shockerz is als die bij Scantraxx zit.

Shockerz zit nu inderdaad bij Scantraxx, maar de plaat van Pitune hoeft niet persé de nieuwste te zijn. Er zijn zoveel platen niet uitgebracht om de een of andere rede, misschien heeft hij er nu wel 1 van Shockerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:10 

_theon_ schreef:
DarkestSymphony schreef:

heel herkenbaar, je moet eens proberen iets op te zetten dat tegen terror aan zit, oa Thrasher, Strike, Attack remix, Statement of Disorder remix, dan ben je veel sneller thuis dan je in de gaten hebt :P

dat ken ik ja :evil: zeker met die attack remix ga ik als de malle snel fietsen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2011 13:32 

Hardtraxxer

flevoboys schreef:

Shockerz was vroeger een alias van een van de Soundcreators (ja, dat is lang terug inderdaad:P), van Roy. Toen heeft de huidige Shockerz deze alias over genomen :) Ik denk dat die oude track Fuck that nog van Roy was.
Vorige  1 ... 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen