Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DarkestSymphony wrote:ik weet dat het nog een tijdje duurt maar ik wil graag naar Qountdown met me vriendin.. wordt er streng gecontrolleerd op leeftijd? of gebeurd dat vrij weinig?
Man man, neem gewoon een id-tje van iemand anders mee als je er zo graag heen wilt. Dan ga je je toch niet laten stoppen door 't feit dat je nog geen 18 bent.
D
TiMOTHYb wrote:
DarkestSymphony wrote:ik weet dat het nog een tijdje duurt maar ik wil graag naar Qountdown met me vriendin.. wordt er streng gecontrolleerd op leeftijd? of gebeurd dat vrij weinig?
Man man, neem gewoon een id-tje van iemand anders mee als je er zo graag heen wilt. Dan ga je je toch niet laten stoppen door 't feit dat je nog geen 18 bent.
kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodig
Donateur
last seen Aug 2024
DarkestSymphony wrote: kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodig
Ik schiet niet in de aanval hoor, heb deze vraag alleen al zo vaak voorbij zien komen en ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als je er zo graag heen wil moet je het risico ook gewoon nemen vind ik. Je bent er nooit 100% zeker van maar als je een ID van iemand die erg op jou (of je vriendin) lijkt verklein je het risico alleen maar meer. Daarnaast blijft het altijd een steekproefsgewijze controle, ken zat mensen die al 16 waren toen ze naar feesten/festivals gingen dus het zegt allemaal helemaal niks.

Zorg gewoon dat je dubbel gedekt bent dan kan je weinig overkomen, als je niet bereid bent het risico te lopen zou ik het niet doen.
D
TiMOTHYb wrote:
DarkestSymphony wrote: kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodig
Ik schiet niet in de aanval hoor, heb deze vraag alleen al zo vaak voorbij zien komen en ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als je er zo graag heen wil moet je het risico ook gewoon nemen vind ik. Je bent er nooit 100% zeker van maar als je een ID van iemand die erg op jou (of je vriendin) lijkt verklein je het risico alleen maar meer. Daarnaast blijft het altijd een steekproefsgewijze controle, ken zat mensen die al 16 waren toen ze naar feesten/festivals gingen dus het zegt allemaal helemaal niks.

Zorg gewoon dat je dubbel gedekt bent dan kan je weinig overkomen, als je niet bereid bent het risico te lopen zou ik het niet doen.
oke mijn excuus! toch bedankt! :)
Donateur
last seen Aug 2024
Geen probleem, hoop dat je binnenkomt maar weet het bijna 100 % zeker. Voor mij was het altijd een hele queste om een beetje passende ID te vinden voor de tenten waar ik heen ging, maar als je een beetje doorsnee Hollandse kop hebt moet het lukken. :P
D
TiMOTHYb wrote:Geen probleem, hoop dat je binnenkomt maar weet het bijna 100 % zeker. Voor mij was het altijd een hele queste om een beetje passende ID te vinden voor de tenten waar ik heen ging, maar als je een beetje doorsnee Hollandse kop hebt moet het lukken. :P
ik gaan het gewoon proberen, me vriendin is al 18 dus :P dan moet ik nu toch wel ID gaan regelen, duurt nog wel even maar niet iedereen leent zijn ID uit :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Titatovenaar wrote:
Rik wrote:Gaat Profyler nog wat doen?

Vond die platen van hem wel geniaal. :worship:
komen binnenkort wel wat nieuwe tracks van hem. Overigens wel euphorisch en niet hard ;)
Oke, denk dat daar best wel vets uit kan rollen. Verwacht dat het niet zo standaard is :)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Staat al wel een preview op YouTube :P
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
View on YouTube
Welke nr hoor je hier, en welke hardstyle track is hier van afgeleid?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
flevoboys wrote:http://www.youtube.com/watch?v=x0GUTpmjbYQ&feature=relmfu
Muse - Starlight, welk hs/hc nummer weet ik niet.
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
PNXRMX wrote:
Tatanka pres J. Hiroshy - Showtime(Original Mix & Tatanka Mix)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Be Quiet wrote:
PNXRMX wrote:
Tatanka pres J. Hiroshy - Showtime(Original Mix & Tatanka Mix)
Oja idd! Ik kon er niet opkomen!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Tatanka pr. J Hiroshy - Showtime
Nummer dat je daar hoort is Muse - Starlight
S
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2011
last seen Sep 2022
View on YouTube

Oftewel:
Sound Freakerz fr Machteld-Hello is vanaf afgelopen DQ een heldenplaat voor me :loving:

Weet iemand hier misschien of deze ooit nog wordt gereleased,
of moet ik me erbij neerleggen en keer op keer het setje van SF @ Defqon opzetten??

Thanks in Advance, :P
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 57 minutes ago
Showpack81 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=w3hHZyDLjWU

Oftewel:
Sound Freakerz fr Machteld-Hello is vanaf afgelopen DQ een heldenplaat voor me :loving:

Weet iemand hier misschien of deze ooit nog wordt gereleased,
of moet ik me erbij neerleggen en keer op keer het setje van SF @ Defqon opzetten??

Thanks in Advance, :P
Misschien kun je ze daar een berichtje over sturen: Twitter/FB/Mailtje. Want over dat nummer is (zover ik weet) verder niks bekend.
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Iemand nog weet hoe die track (avio mashup) heet die is gemaakt mbv onderstande vid ?
View on YouTube

'' hiermee laden we de geluiden in, die bij de track passen! '''
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
edit: laat maar, je bedoelt wat anders. geen idee.
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Is Alpha twins - Smack My Derb ooit uitgebracht en kan ik die kopen ergens?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Die is volgens mij alleen op vinyl uitgebracht...
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Hooli wrote:Is Alpha twins - Smack My Derb ooit uitgebracht en kan ik die kopen ergens?
dat is ook een mash-up van Derb - Derb en The Prodigy - Smack My Bitch Up ;)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ja i know, maar dacht misschien is die toch uitgebracht

Wil um graag hebben namelijk
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Is alleen als whitelabel vinyl uitgebracht als Unknown - Smack My Derb.
N
Hardtraxxer
222 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Wordt Q-Base uitgezonden? En zo niet, is er dan wel iets al bekend dat er livesets van worden opgenomen/later uitgezonden?
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 57 minutes ago
nmgn wrote:Wordt Q-Base uitgezonden? En zo niet, is er dan wel iets al bekend dat er livesets van worden opgenomen/later uitgezonden?
Is niks van bekend, maar ga er van uit dat het niet uitgezonden wordt. En er zullen na afloop vast wel wat setjes vrij gegeven worden, ook daar is niks over bekend.
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
heeft q-base geen nieuwe anthem? :(