Man man, neem gewoon een id-tje van iemand anders mee als je er zo graag heen wilt. Dan ga je je toch niet laten stoppen door 't feit dat je nog geen 18 bent.DarkestSymphony wrote:ik weet dat het nog een tijdje duurt maar ik wil graag naar Qountdown met me vriendin.. wordt er streng gecontrolleerd op leeftijd? of gebeurd dat vrij weinig?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
D
kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodigTiMOTHYb wrote:Man man, neem gewoon een id-tje van iemand anders mee als je er zo graag heen wilt. Dan ga je je toch niet laten stoppen door 't feit dat je nog geen 18 bent.DarkestSymphony wrote:ik weet dat het nog een tijdje duurt maar ik wil graag naar Qountdown met me vriendin.. wordt er streng gecontrolleerd op leeftijd? of gebeurd dat vrij weinig?
Ik schiet niet in de aanval hoor, heb deze vraag alleen al zo vaak voorbij zien komen en ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als je er zo graag heen wil moet je het risico ook gewoon nemen vind ik. Je bent er nooit 100% zeker van maar als je een ID van iemand die erg op jou (of je vriendin) lijkt verklein je het risico alleen maar meer. Daarnaast blijft het altijd een steekproefsgewijze controle, ken zat mensen die al 16 waren toen ze naar feesten/festivals gingen dus het zegt allemaal helemaal niks.DarkestSymphony wrote: kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodig
Zorg gewoon dat je dubbel gedekt bent dan kan je weinig overkomen, als je niet bereid bent het risico te lopen zou ik het niet doen.
-
D
oke mijn excuus! toch bedankt!TiMOTHYb wrote:Ik schiet niet in de aanval hoor, heb deze vraag alleen al zo vaak voorbij zien komen en ik begrijp helemaal wat je bedoelt, maar als je er zo graag heen wil moet je het risico ook gewoon nemen vind ik. Je bent er nooit 100% zeker van maar als je een ID van iemand die erg op jou (of je vriendin) lijkt verklein je het risico alleen maar meer. Daarnaast blijft het altijd een steekproefsgewijze controle, ken zat mensen die al 16 waren toen ze naar feesten/festivals gingen dus het zegt allemaal helemaal niks.DarkestSymphony wrote: kerel,, tis gewoon een vraag aangezien ik niet weet hoe dat is bij de HMH , en hier mag je toch vragen stellen? dus niet gelijk zo in de aanval! nergens voor nodig
Zorg gewoon dat je dubbel gedekt bent dan kan je weinig overkomen, als je niet bereid bent het risico te lopen zou ik het niet doen.
Geen probleem, hoop dat je binnenkomt maar weet het bijna 100 % zeker. Voor mij was het altijd een hele queste om een beetje passende ID te vinden voor de tenten waar ik heen ging, maar als je een beetje doorsnee Hollandse kop hebt moet het lukken. 
-
D
ik gaan het gewoon proberen, me vriendin is al 18 dusTiMOTHYb wrote:Geen probleem, hoop dat je binnenkomt maar weet het bijna 100 % zeker. Voor mij was het altijd een hele queste om een beetje passende ID te vinden voor de tenten waar ik heen ging, maar als je een beetje doorsnee Hollandse kop hebt moet het lukken.
Oke, denk dat daar best wel vets uit kan rollen. Verwacht dat het niet zo standaard isTitatovenaar wrote:komen binnenkort wel wat nieuwe tracks van hem. Overigens wel euphorisch en niet hardRik wrote:Gaat Profyler nog wat doen?
Vond die platen van hem wel geniaal.
Staat al wel een preview op YouTube 
View on YouTube
Welke nr hoor je hier, en welke hardstyle track is hier van afgeleid?
Muse - Starlight, welk hs/hc nummer weet ik niet.flevoboys wrote:http://www.youtube.com/watch?v=x0GUTpmjbYQ&feature=relmfu
Tatanka pres J. Hiroshy - Showtime(Original Mix & Tatanka Mix)PNXRMX wrote:Muse - Starlight, welk hs/hc nummer weet ik niet.flevoboys wrote:http://www.youtube.com/watch?v=x0GUTpmjbYQ&feature=relmfu
Oja idd! Ik kon er niet opkomen!Be Quiet wrote:Tatanka pres J. Hiroshy - Showtime(Original Mix & Tatanka Mix)PNXRMX wrote:Muse - Starlight, welk hs/hc nummer weet ik niet.flevoboys wrote:http://www.youtube.com/watch?v=x0GUTpmjbYQ&feature=relmfu
Tatanka pr. J Hiroshy - Showtimeflevoboys wrote:http://www.youtube.com/watch?v=x0GUTpmjbYQ&feature=relmfu
Nummer dat je daar hoort is Muse - Starlight
-
SHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
View on YouTube
Oftewel:
Sound Freakerz fr Machteld-Hello is vanaf afgelopen DQ een heldenplaat voor me
Weet iemand hier misschien of deze ooit nog wordt gereleased,
of moet ik me erbij neerleggen en keer op keer het setje van SF @ Defqon opzetten??
Thanks in Advance,
Oftewel:
Sound Freakerz fr Machteld-Hello is vanaf afgelopen DQ een heldenplaat voor me
of moet ik me erbij neerleggen en keer op keer het setje van SF @ Defqon opzetten??
Thanks in Advance,
Misschien kun je ze daar een berichtje over sturen: Twitter/FB/Mailtje. Want over dat nummer is (zover ik weet) verder niks bekend.Showpack81 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=w3hHZyDLjWU
Oftewel:
Sound Freakerz fr Machteld-Hello is vanaf afgelopen DQ een heldenplaat voor me![]()
Thanks in Advance,
Iemand nog weet hoe die track (avio mashup) heet die is gemaakt mbv onderstande vid ?
View on YouTube
'' hiermee laden we de geluiden in, die bij de track passen! '''
View on YouTube
'' hiermee laden we de geluiden in, die bij de track passen! '''
edit: laat maar, je bedoelt wat anders. geen idee.
Is Alpha twins - Smack My Derb ooit uitgebracht en kan ik die kopen ergens?
Die is volgens mij alleen op vinyl uitgebracht...
dat is ook een mash-up van Derb - Derb en The Prodigy - Smack My Bitch UpHooli wrote:Is Alpha twins - Smack My Derb ooit uitgebracht en kan ik die kopen ergens?
Ja i know, maar dacht misschien is die toch uitgebracht
Wil um graag hebben namelijk
Wil um graag hebben namelijk
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Is alleen als whitelabel vinyl uitgebracht als Unknown - Smack My Derb.
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Wordt Q-Base uitgezonden? En zo niet, is er dan wel iets al bekend dat er livesets van worden opgenomen/later uitgezonden?
Is niks van bekend, maar ga er van uit dat het niet uitgezonden wordt. En er zullen na afloop vast wel wat setjes vrij gegeven worden, ook daar is niks over bekend.nmgn wrote:Wordt Q-Base uitgezonden? En zo niet, is er dan wel iets al bekend dat er livesets van worden opgenomen/later uitgezonden?
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
heeft q-base geen nieuwe anthem?