Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 554  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 15:55 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Sayenjumper schreef:
Wat is het adres van djs voor info en labels?

Sayen.. Je gaat niet mailen.. Simpelweg omdat niemand nog weet wat er met die track gaat gebeuren.. Niemand weet dat nu, dus dat heeft totaal geen nut! Je kunt niet altijd een antwoord hebben.

niet daarom ga ik mailen voor iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 16:52 

Hardtraxx Addict

Sayenjumper schreef:
Khadber schreef:
Sayenjumper schreef:

Sayen.. Je gaat niet mailen.. Simpelweg omdat niemand nog weet wat er met die track gaat gebeuren.. Niemand weet dat nu, dus dat heeft totaal geen nut! Je kunt niet altijd een antwoord hebben.

niet daarom ga ik mailen voor iets anders

Zoek een Leven Sayen ! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2009 20:20 

Donateur

Heeft iemand een lijst, of weet waar een lijst te vinden is van alle Web ONLY releases?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 01:53 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Sayenjumper schreef:

Nee, en waarom weet niemand het? Omdat niemand het vraagt! Vragen kan nooit kwaad, je kunt altijd aan Willem vragen of hij nog plannen heeft met die track, en waarom zou je het in vredesnaam niet doen als je benieuwd bent?

Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, want het is een vette track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 17:08 

Hardtraxxer

wie is/zijn R3zonance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 17:10 

Hardtraxx Veteran

harderstyles schreef:
wie is/zijn R3zonance?

Credits: Producer, Arranged By, Written-By, Mixed By, Mastered By - R3bels, The

Dit aldus discogs. Dat The R3bels erin zitten leek me aan de naam ook wel duidelijk.

Persoonlijk denk ik ook dat Zatox erin zit. Dit omdat de s naar een z is gegaan, zeker weet ik het echter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 17:13 

Hardtraxx Veteran

komt Tatarola - Who Is Calling? (Zenith Remix) ooit uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 17:17 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
komt Tatarola - Who Is Calling? (Zenith Remix) ooit uit?

Op het moment is hij inderdaad nog niet uit en zover ik weet is er ook weinig rede om hem ooit nog eens uit te brengen. Who Is Calling heeft zijn hype gehad, wie weet dat hij ooit weer terug komt.. Misschien komt hij later nog in een early CD uit?

Ik zou voor nu gewoon lekker het origneel kopen, op dance-tunes en eigenlijk iedere andere downloadsite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 17:17 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
harderstyles schreef:
wie is/zijn R3zonance?

Dit aldus discogs. Dat The R3bels erin zitten leek me aan de naam ook wel duidelijk.

Persoonlijk denk ik ook dat Zatox erin zit. Dit omdat de s naar een z is gegaan, zeker weet ik het echter niet.

R3zonance=The R3bels=Plasmaravers
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 18:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber, Het origineel heb ik al lang, een van m'n eerste nummers
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 18:12 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
Khadber, Het origineel heb ik al lang, een van m'n eerste nummers

Nah ik denk voor de zekerheid zeg ik het maar.. Maar zover ik weet dus geen indicatie dat hij uit gaat komen.. Sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 21:53 

Hardtraxx Addict

Staat op Discogs.

Edit: Fuck, was al gepost :P maar goed ik herhaal:

Maar volgens mij heeft Zatox ook een behoorlijke vinger in de pap wat betreft R2zonance ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 00:04 

Hardtraxx Addict

Ik ben nu een paar dagen met Fruity Loops aan het werk, maar ik snap 1 ding niet, hoe moet ik 'm afstellen om dat ''klassieke hardstyle geluid'' (zoals bijvoorbeeld de melo van The R3Bels- Keep the Rythm) te krijgen voor een melodie? Ik zit constant te kloten, maar verder dan een mario-achtig geluid kom ik niet... weet iemand dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 00:21 

Hardtraxx Addict

Blijven klooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 09:45 

Hardtraxx Veteran

Wat wordt er bedoeld met de A en B kant van een vinyl? Sommige hebben een dubbele A kant, en sommige zelfs 2 B kanten. Die NC vinyl heeft zelfs 4 tracks op een vinyl, zijn die dan allemaal op een aparte vinyl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 10:27 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Wat wordt er bedoeld met de A en B kant van een vinyl? Sommige hebben een dubbele A kant, en sommige zelfs 2 B kanten. Die NC vinyl heeft zelfs 4 tracks op een vinyl, zijn die dan allemaal op een aparte vinyl?

Een vinyl plaat heeft een voor en een achterkant, de ene kant wordt de A kant genoemd (voorkant) en de andere kant wordt de B kant genoemd (achterkant)... het kan zijn dat een DJ/Producer 2 tracks heeft die hij wil releasen dan doet hij de ene op de A kant en de andere op de B kant, maar als je wil kan je ook 2 tracks op 1 kant zetten en 2 op de andere kant... in dat geval ziet het er alsvolgt uit:
A1. Artiest - Tracknaam
A2. Artiest - Tracknaam
B1. Artiest - Tracknaam
B2. Artiest - Tracknaam

Hopelijk is dit duidelijk....ik weet alleen niet hoe ze besluiten welke track op de A kant komt en welke op de B kant (misschien zit daar niet eens een systeem achter)

Correct me if i'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 11:17 

Hardtraxx Veteran

Wat Wout3r zegt klopt wel zo'n beetje. Ik vind het overigens jammer dat er meestal maar 1 plaatje per kant staat, want die kanten kunnen wel 2 tracks hebben. Dan laten ze gewoon een stukje in het midden stil en dan start de volgende in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 15:20 

Hardtraxx Addict

Mijn vraag: Ik wil de Hercules dj control MK2 halen, maar heb je daarvoor een versterker nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 20:24 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
Mijn vraag: Ik wil de Hercules dj control MK2 halen, maar heb je daarvoor een versterker nodig?

Nee, deze gaat direct aan je PC, en dus de boxen die op je PC zitten zijn de boxen die het uitstromende geluid verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 21:14 

Hardtraxx Addict

ok mooi ;)
Op dat forum van VDJ las ik dat je een versterker nodig had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 21:16 

Hardtraxx Veteran

Zover ik weet niet teminste.. Wat staat er daar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2009 22:17 

Hardtraxx Veteran

Je hebt altijd een versterker nodig, maar meestal zit deze gewoon in je boxen ingebouwd ;) Dus als je gewoon setje pc boxen hebt (die je in het stopcontact moet doen) dan heb je geen losse versterker nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2009 17:29 

Hardtraxx Addict

Aah ok.. Op dat forum hebben ze denk ik gewoon de Hercules voor dj gebruik met sterke boxen en versterker maar dat ga ik dus niet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:16 

Hardtraxxer

Ik heb ook een vraagje, mss is die al eerder gesteld i dno, iig ik ben nu aan het klooien met zelf mixjes aant maken, maar ik heb geen flauw idee van de apparatuur. Wat is nou precies een midi controller en wat een mengpaneel etc. kan het nergens duidelijk vinden en welke van deze (of beide) heb je nodig om zelf goed te kunnen mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:48 

Hardtraxxer

met wat wil je mixen?
PC?
CDS?
PLATEN?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 554  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen