Vandaag geloof ik, staat in het track of the week topic van vorige week.Intervention wrote:Intervention wrote:Wanneer komt de Track of the month#mei?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ok dankjePNXRMX wrote:Vandaag geloof ik, staat in het track of the week topic van vorige week.Intervention wrote:Intervention wrote:Wanneer komt de Track of the month#mei?
-
D
ik wil graag beginnen met produceren,, alleen de producer progamma zijn niet bepaald goedkoop..
hoeveel zou ik moeten betalen voor bijvoorbeeld: Fruityloops, of cubase? en welk producer progamma is voor het begin nog redelijk makkelijk te begrijpen?
hoeveel zou ik moeten betalen voor bijvoorbeeld: Fruityloops, of cubase? en welk producer progamma is voor het begin nog redelijk makkelijk te begrijpen?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
Heb je zelf al eens gekeken bij bijv een bax-shop.nl ofzo?DarkestSymphony wrote:ik wil graag beginnen met produceren,, alleen de producer progamma zijn niet bepaald goedkoop..
FL is slechts 100 euro ofzo. Cubase euro of 500 meen ik.
Daarnaast is FruityLoops best gebruiksvriendelijk vind ik. Er zijn zat pro´s die producen met FL, er is echt niks mis met dat programma. Ik geloof dat je met Cubase meer mogelijkheden hebt, of dat het geluid daarvan beter is, maar heb ook wel eens gehoord dat iemand zijn nummers in FL maakte, en vervolgens in Cubase ging afmixen enzoNego wrote:DarkestSymphony schreef:
ik wil graag beginnen met produceren,, alleen de producer progamma zijn niet bepaald goedkoop..
Heb je zelf al eens gekeken bij bijv een bax-shop.nl ofzo?
FL is slechts 100 euro ofzo. Cubase euro of 500 meen ik.
Uiteindelijk moet je een programma kiezen dat goed bij je past, dus ik zou zeggen: download een demo, en probeer het uit!
The Machine gebruikt ook gewoon Frooty Loops en kijk wat voor geniaals hij er mee maakt..
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen Sep 2017
FL Communiceert heel slecht met hardware vandaar dat er veel mensen laterna overstappen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Producers gebruiken vaak meerdere DAW's voor verschillende doelen.
Reason met kicks, Cubase met song, FL met recorden, noem maar op.
Maar uiteindelijk gaat het ook om de producer natuurlijk, maar elk programma heeft z'n voordelen en nadelen.
Reason met kicks, Cubase met song, FL met recorden, noem maar op.
Maar uiteindelijk gaat het ook om de producer natuurlijk, maar elk programma heeft z'n voordelen en nadelen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Waar woont Frontliner of is zijn studio? Zag iemand op het station vandaag waarvan ik dacht, das net Frontliner 
Was hem niet, was voldermort!Skedoedelefloeps wrote:Waar woont Frontliner of is zijn studio? Zag iemand op het station vandaag waarvan ik dacht, das net Frontliner
Op z'n Facebook staat dit:Skedoedelefloeps wrote:Waar woont Frontliner of is zijn studio? Zag iemand op het station vandaag waarvan ik dacht, das net Frontliner
Maar of hij er nog woont, weet ik nietThiz guy from Amsterdam, Holland, started producing in 2005.
Wat is een kickroll?
Heb in paar topics dat woord zien staan en ik zou wel is willen weten wat dat is
Alvast bedankt
Heb in paar topics dat woord zien staan en ik zou wel is willen weten wat dat is
Alvast bedankt
Waar,blijft tune of the month # mei?
Op de DefQon.1 preparty staat Activator dit jaar met 'Subsound'? Iemand enig idee of een voorbeeld wat dit voor muziekstijl is?
Als een kick heel snel (binnen 1 tel bijv.) meerdere malen achter elkaar erin knalt. De nieuwste tracks van The Pitcher zitten daar vol mee.Nrgizer wrote:Wat is een kickroll?![]()
Heb in paar topics dat woord zien staan en ik zou wel is willen weten wat dat is![]()
Alvast bedankt
aah tnx! eens ff kijkeLyst wrote:https://hardtraxx.com/andere-muziek/subground-nieuwe-stijl-van-activator-t16411.html
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Crypsis - Strike zit er ook vol mee, heerlijkdawasiknie wrote:Als een kick heel snel (binnen 1 tel bijv.) meerdere malen achter elkaar erin knalt. De nieuwste tracks van The Pitcher zitten daar vol mee.Nrgizer wrote:Wat is een kickroll?![]()
Heb in paar topics dat woord zien staan en ik zou wel is willen weten wat dat is![]()
Alvast bedankt
Zou WS niet een nieuwe track gratis online pleuren?
Edit: Nvm, vorige pagina wist ook niemand iets..
Edit: Nvm, vorige pagina wist ook niemand iets..
Zijn/worden er geen Hardtraxx Community Sessions meer gedaan?
-
S
Nee, ligt even stil.Rik wrote:Zijn/worden er geen Hardtraxx Community Sessions meer gedaan?
Dus ze komen wel weer? Of weet je niet.stefaneke wrote:Nee, ligt even stil.Rik wrote:Zijn/worden er geen Hardtraxx Community Sessions meer gedaan?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
We zijn er mee gestopt omdat er wat problemen waren met de show. 
Dus geen nieuwe start meer?Kryptica wrote:We zijn er mee gestopt omdat er wat problemen waren met de show.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Dat zit er voorlopig toch niet in.nielstil wrote:Dus geen nieuwe start meer?Kryptica wrote:We zijn er mee gestopt omdat er wat problemen waren met de show.