Of zoals je de laatste tijd vaak ziet, dat ze er een free-release van makendawasiknie wrote:Dat het nummer niet wordt gereleased voor publiek maar een exclusieve track voor de DJ('s) zelf blijft.kingxxl wrote:Hallo allemaal,
vaak zie ik achter tracks 'DJ Tool' staan. Wat betekend dit precies?
Alvast bedankt
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Omdat door de 100e Fusion release alle t-shirt maar 15,- kosten ben ik van plan er een met het fusion logo te bestellen. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn die hem al hebben en zo ja, hoe zit het met de lengte is hij vrij kort of vrij lang? (alleen afgaan op dat tekeningetje heb ik niet zulke goede ervaringen mee, vandaar deze vraag) 
Ben ik ook benieuwd naar, wil precies dezelfde bestellen, maar heb nogal een lang en smal model nodig.Oxbow wrote:Omdat door de 100e Fusion release alle t-shirt maar 15,- kosten ben ik van plan er een met het fusion logo te bestellen. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn die hem al hebben en zo ja, hoe zit het met de lengte is hij vrij kort of vrij lang? (alleen afgaan op dat tekeningetje heb ik niet zulke goede ervaringen mee, vandaar deze vraag)
Is die aanbieding deze week of volgende week?
Ik denk dat ie vanaf maandag geldt.Jolle wrote:Is die aanbieding deze week of volgende week?
Fusion shirtjes zitten vrij strak rond de kraag.. Dat is wat mij in ieder geval opvalt bij mijn funky fusion shirt.
Ben ook wel benieuwd heb normaal maat L maar laatst Dirty Workz shirtje besteld en die viel een stuk kleiner uit past net niet/wel.
Net als bij de Dirty Workz shirtjes dus. En hoe zit het met de lengte? is ie vrij kort of redelijk lang?Teknizion wrote:Fusion shirtjes zitten vrij strak rond de kraag.. Dat is wat mij in ieder geval opvalt bij mijn funky fusion shirt.
Wil net als wootum een beetje een smalle maar wel lang.
laatst bij xxlerator easter. Hoorde ik een hardstyle nrtje, tekst leek iets weg te hebben van 'disco bowlen'. haha.
Wieeeee o wiee weet wat dit nr is
Wieeeee o wiee weet wat dit nr is
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Frontliner - Discorecord ?
Denk dat jij gelijk hebtKryptica wrote:Frontliner - Discorecord ?
Maar toch, om nog maar een plaatje te noemen met 'disco'
NC - Disco is the music
Builder - Bad Manners (DISCOO LOOOUD LOOUDDD LOUUDD hahaha)
Komt er met Ground Zero ook HT meeting?..omdat er toch aardig wat mensen van HT heen gaan.
Waarom post je dat hier? Zal vast wel trouwens, weet niemand nu nog.Intervention wrote:Komt er met Ground Zero ook HT meeting?..omdat er toch aardig wat mensen van HT heen gaan.
Nou dat een ontopic vraag is?Nando wrote:Waarom post je dat hier? Zal vast wel trouwens, weet niemand nu nog.Intervention wrote:Komt er met Ground Zero ook HT meeting?..omdat er toch aardig wat mensen van HT heen gaan.
Kan je beter in het Ground Zero topic zijn.Intervention wrote:Nou dat een ontopic vraag is?Nando wrote:Waarom post je dat hier? Zal vast wel trouwens, weet niemand nu nog.Intervention wrote:Komt er met Ground Zero ook HT meeting?..omdat er toch aardig wat mensen van HT heen gaan.
"Just Go Now" zegt 'ze. Kwam dat stuk laatst in een of andere horrorfilm tegen en herkende het meteen.dawasiknie wrote:Builder - Bad Manners (DISCOO LOOOUD LOOUDDD LOUUDD hahaha)
Maar iedereen hoort er disco loud in inderdaad.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
een mama appelsapjeCatatonic Overload wrote:"Just Go Now" zegt 'ze. Kwam dat stuk laatst in een of andere horrorfilm tegen en herkende het meteen.dawasiknie wrote:Builder - Bad Manners (DISCOO LOOOUD LOOUDDD LOUUDD hahaha)
nummer 2 van het nieuwe album van Digital Punk
Digital Punk - Inevitable
De tekst: Perhaps a new spirit rising among us, if it is let us trace its movement.
Deze vocals zaten ook in een ander hardstyle nummer vandaar mijn onderschrift..
Wat is de titel van dat nummer, ik meende dat Brennan Heart de artiest was maar heb hem nooit gevonden alleen een LQ uit een setje.
De tekst: Perhaps a new spirit rising among us, if it is let us trace its movement.
Wat is de titel van dat nummer, ik meende dat Brennan Heart de artiest was maar heb hem nooit gevonden alleen een LQ uit een setje.
Komt ook uit Promo & The DJ Producer - Refuse To Recognize
Ik hoorde er ook altijd Disco Loud inCatatonic Overload wrote:"Just Go Now" zegt 'ze. Kwam dat stuk laatst in een of andere horrorfilm tegen en herkende het meteen.dawasiknie wrote:Builder - Bad Manners (DISCOO LOOOUD LOOUDDD LOUUDD hahaha)
Is een ID track van Brennan Heart op Decibel 2009Conflict wrote:nummer 2 van het nieuwe album van Digital Punk
Ik dacht serieus JUST GO LOUD, ik begreep die zin al nooit... Heb dus altijd de 2 zinnen gecombineerdPNXRMX wrote:Ik hoorde er ook altijd Disco Loud inCatatonic Overload wrote:"Just Go Now" zegt 'ze. Kwam dat stuk laatst in een of andere horrorfilm tegen en herkende het meteen.dawasiknie wrote:Builder - Bad Manners (DISCOO LOOOUD LOOUDDD LOUUDD hahaha)