Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:14 

Donateur

Dit is een heel erg non-gerelateerde hardstyle vraag, maar misschien weet iemand het wel.
Ik ben opzoek naar een Jungle versie van Jahovia:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:54 

Josh-T schreef:
Waarom houden sommige (Professionele) DJ's zo van korte intro's ?

dat is makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Dit is een heel erg non-gerelateerde hardstyle vraag, maar misschien weet iemand het wel.
Ik ben opzoek naar een Jungle versie van Jahovia:

http://www.hardtraxx.nl/forum/off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Josh-T schreef:

dat is makkelijk

Vertel,

..want met die 25 sec. intro's kunnen we net zo goed stop > play gaan "mixen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:42 

Artiest

kan je sneller doormixen dus meer tracks laten horen in een set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:58 

@ The I's,, is er al meer bekend over jullie/jou aankomende releases? en wannee komn er previews online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:

Maarja, moet het allemaal harder sneller beter? Heb liever een net opgebouwde, afwisselende set dan veel kunst en vliegwerk. Maar goed, dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:38 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Maarja, moet het allemaal harder sneller beter? Heb liever een net opgebouwde, afwisselende set dan veel kunst en vliegwerk. Maar goed, dat ben ik.

Vind ik ook, tegenwoordig maakt mixwerk ook weinig meer uit heb ik de indruk. Als het publiek maar de (nieuwe) gewenste plaatjes hoort zeker?

Josh-T schreef:

Doen de meesten ook tegenwoordig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
KSwoosh schreef:
Josh-T schreef:

dat is makkelijk

Vertel,

Hangt ook wel van de soort muziek af. Ik vind dat bij raw hardstyle sneller doorgemixt kan worden dan bij melodieuze hardstyle. Ook bij Jump en Tek kan veel sneller doorgemixt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Mischien en hele domme vraag maar wat is een anti-climax?
Is dat zoiets als bij Josh & Wesz - I've lost you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Een climax waar er eerst een opbouw is met een melodie, en die slaat dan over in een anti-climax, oftewel iets totaals onverwachts. Een stuk climax die niet bestaat uit een melodie, maar gewoon uit sounds en kicks. I've Lost You is een goed voorbeeld ja, Under Attack van Ran-D & Adaro bijvoorbeeld ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Draidy schreef:

Een climax waar er eerst een opbouw is met een melodie, en die slaat dan over in een anti-climax, oftewel iets totaals onverwachts. Een stuk climax die niet bestaat uit een melodie, maar gewoon uit sounds en kicks. I've Lost You is een goed voorbeeld ja, Under Attack van Ran-D & Adaro bijvoorbeeld ook.

Hoeft niet direct zonder melodie te zijn, 't kan ook een soort ''andere'' melodie zijn :P, zie bijvoorbeeld Alphaverb - Over And Over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 01:21 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
The I's schreef:

Ben het hier mee eens. Zo weinig 'top' hardstyle dj's die nog echt hun best doen om een mix te maken die en mixtechnisch goed is en een goede, originele en afwisselende tracklist heeft :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
katamaran schreef:
Draidy schreef:

Hoeft niet direct zonder melodie te zijn, 't kan ook een soort ''andere'' melodie zijn :P, zie bijvoorbeeld Alphaverb - Over And Over.

Kon er zo snel niet een bedenken, maar het kan dus ook anders. Maar vaak is het a la houterige sounds zonder echt melodie, maar wel allerlei sounds. Bijvoorbeeld The Fusion of Sound natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 05:24 

Artiest

Khadber schreef:
The I's schreef:

Huh? sneller heeft totaal niks met harder, opbouwend of afwisselend te maken hoor?! 26 sec of 52 sec hetzelfde horen ligt het aan qua overgang, je zit sneller in je volgende nummer, kan je alsnog een super goede opbouwende set, of pussy hands up set bijvoorbeeld neerzetten hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
katamaran schreef:
Draidy schreef:

Ok ik snap het, thx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:41 

op de Decibel CD van de hardcore.. stonden Hardcore To Da Bone (2010 Refix) & Braincracking (2010 Refix) gaat hier nog wat mee gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:43 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
Ben het hier mee eens. Zo weinig 'top' hardstyle dj's die nog echt hun best doen om een mix te maken die en mixtechnisch goed is en een goede, originele en afwisselende tracklist heeft :(

Kan er iemand vertellen wie dan wel heel goed mixwerk levert?! Of een setje die ik kan downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:47 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:
_dp_ schreef:

Kan er iemand vertellen wie dan wel heel goed mixwerk levert?! Of een setje die ik kan downloaden?

Kijk in denoudedoosch reeks, staan zoveel goede sets (the prophet @ defqon 2007 :evil: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
_dp_ schreef:

Deze jongen kan wel heel goed mixen, ook een originele tracklist e.d.
http://lsdb.nl/set/63578/DJ_Tony_Star_- ... 11-10.html

*trololololololol*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
_dp_ schreef:

hardstyle/den-ouden-doosch-10-daniele-mondello-qlimax-2003-t2317.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 12:04 

DarkSymphony schreef:
op de Decibel CD van de hardcore.. stonden Hardcore To Da Bone (2010 Refix) & Braincracking (2010 Refix) gaat hier nog wat mee gebeuren?

nogmaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:03 

Project 141 schreef:
DarkSymphony schreef:
DarkSymphony schreef:

nogmaals

Nou om dan toch maar te antwoorden op je vraag: I don't know :)

van welke artiest(en) zijn die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Vraagje; T-shirts van de fusion shop, vallen die normaal uit? Of is het best een maatje groter of kleiner te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 21:19 

DarkSymphony schreef:
DarkSymphony schreef:

nogmaals

gezien beide refixes zijn van zulke "oude" nrs, lijkt et me sterk dat ze apart gereleased worden.
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen