Ook wel vrij hard shiverz op 160 Bpm 
Snelheid zegt niks over "hardheid".Nrgizer wrote:Ook wel vrij hard shiverz op 160 Bpm
Snelheid zegt niks over "hardheid".Nrgizer wrote:Ook wel vrij hard shiverz op 160 Bpm
Nrgizer wrote:Iemand een idee hoe ik een intro bij her voice hhz remix kan plakken:)?
Danku:DJosh-T wrote:Nrgizer wrote:Iemand een idee hoe ik een intro bij her voice hhz remix kan plakken:)?
Ik heb een versie met intro er aan vast geplakt.
Heb ik de audio van een filmpje van HHZ geript (Trip To Madrid)
De kwaliteit is niet 100% maar hij is nu wel mixbaar.
Linkje:
http://www22.zippyshare.com/v/89409872/file.html
Doe mij dan maar de Nosferatu Kick Edit van ShiverzNrgizer wrote:Ook wel vrij hard shiverz op 160 Bpm
Alles in Belgie.Kevin-Raw wrote:Weet iemand zo op te noemen welke feesten voor 16+ zijn??![]()
Alvast ontzettend bedankt!
ok ok das wel waar:DKickinAzz wrote:Doe mij dan maar de Nosferatu Kick Edit van ShiverzNrgizer wrote:Ook wel vrij hard shiverz op 160 Bpm
Is niet de hardste, maar wel lekker hard
Fantasy Island, Liberator Outdoor, Ground Zero (Dit jaar 16+ geloof ik) Land of Confusion Festival, Free Festival, Project N50, Alles in Belgie, Masters of Hardcore, Rebirth Festival, Intents festival en vast nog wel een paar.Kevin-Raw wrote:Weet iemand zo op te noemen welke feesten voor 16+ zijn??![]()
Oke thankyou JolleeJolle wrote:Fantasy Island, Liberator Outdoor, Ground Zero (Dit jaar 16+ geloof ik) Land of Confusion Festival, Free Festival, Project N50, Alles in Belgie, Masters of Hardcore, Rebirth Festival, Intents festival en vast nog wel een paar.Kevin-Raw wrote:Weet iemand zo op te noemen welke feesten voor 16+ zijn??![]()
is dze 16+??...dat zou zeker wel vet zijn iig voor mn broertje:P...20 km fietsen voor onsJolle wrote:Fantasy Island, Liberator Outdoor, Ground Zero (Dit jaar 16+ geloof ik) Land of Confusion Festival, Free Festival, Project N50, Alles in Belgie, Masters of Hardcore, Rebirth Festival, Intents festival en vast nog wel een paar.Kevin-Raw wrote:Weet iemand zo op te noemen welke feesten voor 16+ zijn??![]()
Intervention wrote:is dze 16+??...dat zou zeker wel vet zijn iig voor mn broertje:P...20 km fietsen voor onsJolle wrote:Fantasy Island, Liberator Outdoor, Ground Zero (Dit jaar 16+ geloof ik) Land of Confusion Festival, Free Festival, Project N50, Alles in Belgie, Masters of Hardcore, Rebirth Festival, Intents festival en vast nog wel een paar.Kevin-Raw wrote:Weet iemand zo op te noemen welke feesten voor 16+ zijn??![]()
oeh beter voor mn broertje dan:P...kben vorjg jaar geweest en het is echt top feestJolle wrote:ja, Edwinn heeft het nagevraagd en ik ga er zelf ook heen en ben nog maar 16 dan.En het staat op Partyflok.
Magic komt niet eens in de buurt.dawasiknie wrote:De hardste hardstyle-tracks?
Who Wants This
Magic
Trespassing
Psycho
Lastig kiezen uit die 4.
heel veel uit dat lijstje komen niet egt in aanmerking voor het egte harde werkDakpan wrote:Magic komt niet eens in de buurt.dawasiknie wrote:De hardste hardstyle-tracks?
Who Wants This
Magic
Trespassing
Psycho
Lastig kiezen uit die 4.
Psycho, Trespassing en Who Wants This zeker wel hoor. Welke vind jij echt hard dan?RAW-vizion wrote:heel veel uit dat lijstje komen niet egt in aanmerking voor het egte harde werkDakpan wrote:Magic komt niet eens in de buurt.dawasiknie wrote:De hardste hardstyle-tracks?
Who Wants This
Magic
Trespassing
Psycho
Lastig kiezen uit die 4.
edit gemaakt kijk boven jeDakpan wrote:Psycho, Trespassing en Who Wants This zeker wel hoor. Welke vind jij echt hard dan?
scary noises valt live wel mee vergeleken met chemicalNando wrote:Ik vind Magic ook een keihard nummer, net als bv Scary Noises, Fade To Black, Under Attack.
Mwah, was er op IQ niet echt weg van. B-Front - MF Psycho (B-Front Mix) mag ook wel genoemd worden.RAW-vizion wrote:edit gemaakt kijk boven jeDakpan wrote:Psycho, Trespassing en Who Wants This zeker wel hoor. Welke vind jij echt hard dan?(ik zeg niet dat die niet hard zijn hoor want ze gaan wel kneiter, maar er is harder werk)