SoundTunerZ schreef:
Martijn schreef:
Sorry hoor maar rond 7:30 zitie gewoon random te buttonbashen op dat keyboard om zn nek. Zn vingers kloppen gewoon niet met wat je hoort + met dat springen zou hij NOOIT zonder te kijken precies op te juiste toetsen kunnen blijven. Verder zie je in het filmpje alleen maar een laptop en dat hij aan de equ op de mixer zit... Echt ik kan niet geloven dat dat geen premixed werk is

Al zou hij alleen al 1 track met dat gitaar ding keyboard doen, dan nog vind ik dat je dat best een live act kan noemen. En ik weet niet hoor, maar ooit gehoord van out of sync filmpjes? Ze laten naar mijn idee nog best prima alles op beat lopen en om aan de hand van een filmpje te bepalen of t live is of niet vind ik ook beetje raar. Niet zo gek dat in een aftermovie/dvd de muziek niet altijd synchroon loopt. Als je dr met je neus bovenop staat en ziet dat zn hand alle kanten op gaat ist een ander verhaal maar dat gebeurd ook niet. En wrm zou je niet kunnen spelen als je aant springen bent. Zijn zat gitaristen die dat ook kunnen.
Ja, maar ik zie hem _nergens_ een instrument of controller gebruiken. Ik zie dat wat alle scantraxx artiesten doen, overmatig met de equ kutten. Ook is het filmpje niet out of sync omdat je de stem van ruffian hoort en zn beweging komt exact overeen met z'n mond en z'n beweging met de mic naar beneden. Verder zie ik wat leuke lichtgevende controllers en vooral veel SHOW.
Exact hetzelfde verhaal met project one in 2008. Toen had ik daar ter plekke al het gevoel dat het niet klopte en ook toen was het een beetje kutten op de mixer en een laptop er naast. En daar hadden ze zelfs een blinddoek voor.