Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 12:14 

Hardtraxx Veteran

Hebben volgende hardcore artiesten laatst (in de loop van 2010) nog een volledige CD gemaakt? Ik vind er namelijk vrij weinig over op het net :$
The Playah, Mad Dog, Outblast, Evil Activities, Endymion, Nosferatu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:07 

Hardtraxxer

Nieuwe album van Mad Dog komt eraan!

Klinkt Wicked! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:12 

waarom komt die melodie uit Noisecontrollers & Wildstylez me toch zooo bekend voor?
heb ut gevoel alsof het een oud nummer van Tiesto ofso is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:23 

Hardtraxxer

DarkSymphony schreef:
waarom komt die melodie uit Noisecontrollers & Wildstylez me toch zooo bekend voor?

stond geloof ik al iets over in het waar tracks van afgeleid zijn topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:24 

decoupeerzaag schreef:
DarkSymphony schreef:

stond geloof ik al iets over in het waar tracks van afgeleid zijn topic ;)

ok thxx. i look daar wel even xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Word Euphoria vanavond uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:54 

patrickjeb schreef:
Word Euphoria vanavond uitgezonden?

Niet uitgezonden, wel opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:40 

waarom heeft Slim Shore nog maar 2 officielen release gehad bij Fusion?
terwijl hij er wel al een tijdje zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:45 

Hardtraxxer

Al iets meer bekend wanneer de setjes van Loudness online komen? Als ik mij niet vergis zijn die nog niet uitgezonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

Ik denk omdat hij ook nog een alias heeft (Dutch Master) en daar releast hij wel meer mee.
Misschien dat hij voor zijn "Slim Shore-pauze" ook al daar zat, en in die pauze heeft ie ook niks gereleast natuurlijk. Hier wil ik idd ook wel het fijne van weten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Al iets meer bekend wanneer de setjes van Loudness online komen? Als ik mij niet vergis zijn die nog niet uitgezonden.

De setjes worden vlak voor de nieuwe Loudness-editie online gedropt als ik het goed heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:50 

Daveytl schreef:
DarkSymphony schreef:

Ik denk omdat hij ook nog een alias heeft (Dutch Master) en daar releast hij wel meer mee.
Misschien dat hij voor zijn "Slim Shore-pauze" ook al daar zat, en in die pauze heeft ie ook niks gereleast natuurlijk. Hier wil ik idd ook wel het fijne van weten ;)

ik d8 dat dutch master zijn hoofdact was en Slim shore meer een alias omdat die daar niet veel onder produceerd en DM best wel..
maarja bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:52 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
DarkSymphony schreef:

.. Henry is Slim Shore en Olaf is Dutch Master, die hebben niks meer met elkaar te maken. Dat Henry niet zoveel released heeft te maken met dat hij niet snel tevreden is over zijn tracks en dus niks uitbrent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Zijn Slim Shore en Dutch Master niet dezelfde persoon >.< ?
Wat is de link dan wel tussen hun? Want volgens mij heeft het wel wat met elkaar te maken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:55 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wat is de link dan wel tussen hun? Want volgens mij heeft het wel wat met elkaar te maken toch?

vroeger heette Slim Shore, Dutch master.. maar dat vond die niet cool meer ofzo, dus veranderde hij naar Slim Shore, volgens mij ook omdat die met zn muziek een andere kant op ging. Iemand anders heeft toen de Dutch master alias overgenomen. weet niet zeker of dit correct is wat ik zeg allemaal, maar iets staat me bij dat dit het verhaal achter Slimshore/Dutchmaster is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:56 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Dutch Master is naar Fusion gegaan, maar mocht de naam niet meenemen omdat de rechten daarvan bij Showtek liggen. Reden van verhuising was omdat hij vrijer wilde zijn in het muziek maken. Bij Fusion is de oude Dutch Master dus Slim Shore gaan heten.

Showtek heeft een nieuw "talent" de naam Dutch Master gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Djenz schreef:
Daveytl schreef:

vroeger heette Slim Shore, Dutch master.. maar dat vond die niet cool meer ofzo, dus veranderde hij naar Slim Shore, volgens mij ook omdat die met zn muziek een andere kant op ging. Iemand anders heeft toen de Dutch master alias overgenomen. weet niet zeker of dit correct is wat ik zeg allemaal, maar iets staat me bij dat dit het verhaal achter Slimshore/Dutchmaster is :D

Aigghhhht thanx :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:59 

Daveytl schreef:
Djenz schreef:
Daveytl schreef:

Aigghhhht thanx :thumbup:

bedankt voor de uitleg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

Klopt niet helemaal. Dutch Master was vroeger Henry Sneijders. Toen hij naar Fusion ging heeft hij voor de naam Slim Shore gekozen en ik heb ergens gelezen dat hij deze ook had voordat hij onder Dutch Master optrad. Hierover ben ik niet helemaal zeker, want ik heb hem maar gelezen.. Maargoed, Henry Sneijders produceert tegenwoordig dus onder Slim Shore. Onder de naam Dutch Master wordt nog wel geproduceerd maar dit doet Olaf Veldkamp icm Showtek. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is wat Markos zei het meest accuraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:37 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:58 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

Dat klopt inderdaad, hij is naar Fusion gegaan om muzikale redenen. Dutch Master Works wilde (begrijpelijk) de naam Dutch Master niet vrij geven aan Henry zodat hij daar onder verder kon gaan. Daarom heeft hij zijn oude artiestennaam Slim Shore weer opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:00 

Afbeelding

Dateert uit 2005 ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:31 

Hardtraxxer

Ja hij heette eerst Slim Shore maar omdat hij naar DMW ging veranderde zijn naam in Dutch Master.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:14 

Donateur

modernization schreef:

De week voor de volgende Loudness ;)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen