Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:19 

Donateur

Khadber schreef:
Juist, en dat wouden we dus voorkomen. Daar hadden we iets van 8 pagina's met alleen de tekst: duurt lang. Niet heel boeiend ofzo.

Oke ben het wel met je eens. Dit kan heel kinderachtig zijn, maar wat doet dit topic dan op Hardtraxx: hardstyle-releases/d-block-s-te-fan-rockin-ur-mind-evo014-t11932.html
Dat duurt nog veel langer dan die likes van The Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

Refuze schreef:
Khadber schreef:
Juist, en dat wouden we dus voorkomen. Daar hadden we iets van 8 pagina's met alleen de tekst: duurt lang. Niet heel boeiend ofzo.

Oke ben het wel met je eens. Dit kan heel kinderachtig zijn, maar wat doet dit topic dan op Hardtraxx: hardstyle-releases/d-block-s-te-fan-rockin-ur-mind-evo014-t11932.html
Dat duurt nog veel langer dan die likes van The Toneshifterz.

Het verschil is daar wel duidelijk. Hier is een duidelijke datum bekendgemaakt. Deze komt niet eerder of later. Alle ingredienten om die release daar te plaatsen zijn er: een naam, artiest duidelijk, een datum en welke track(s) er released worden. Dat dit vroeg aangekondigd is is niet mijn probleem. Overigens vind ik het van het meest kinderachtigste soort dat mensen gaan zeuren dat het lang duurt. Die track is sinds Qlimax af. Normaliter hoor je het een maandje van tevoren, is het ineens nu wat eerder, weer niet goed. Voor de tijd dat de track promo blijft maakt het echt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 19:38 

Hardtraxxer

Waar zeurt iedereen toch over? Zoals hierboven gezegd werd is die van DBSTF officiƫel aangekondigd, met CAT# en datum. Bij de Toneshifterz was de basis er niet eens, de track zelf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Waar zeurt iedereen toch over? Zoals hierboven gezegd werd is die van DBSTF officiƫel aangekondigd, met CAT# en datum. Bij de Toneshifterz was de basis er niet eens, de track zelf...

Dat dus.
Maarja, DBSTF zijn de laatste tijd toch niet heel erg geliefd hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 16:44 

Donateur

word qountdown 2010/2011 opgenomen en zaterdag uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:38 

Artiest

ik ben benieuwd hoe ik evt een monday bar cruise kan boeken.
Wie weet da? op de mondaybar site kom ik niet echt verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:40 

Donateur

TheDizZorder schreef:
ik ben benieuwd hoe ik evt een monday bar cruise kan boeken.
Wie weet da? op de mondaybar site kom ik niet echt verder.

ga je ook zon stringetje dragen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 11:40 

Aan het typen...

Ik denk dat je dat pas kan zodra de kaartverkoop van start gaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:20 

Artiest

Lyst schreef:
Ik denk dat je dat pas kan zodra de kaartverkoop van start gaat? :P

ff in de gaten houden dan...

Dj C-Mind schreef:
ga je ook zon stringetje dragen dan :P

kvind dat jij er maar rare gedachten op na houdt... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:40 

Donateur

ben ziek nu,dus er kunnen rare gedachtes vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:13 

Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
ben ziek nu,dus er kunnen rare gedachtes vallen :P

beterschap :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:09 

Hardtraxx Addict

Voor mijn keuzevak festival management moet ik een festival analyseren en ik heb gekozen voor DQ1 :P Alleen ik moet nu weten waarom ze voor Almere strand hebben gekozen, maar dat kan ik niet zo snel vinden :( Is het omdat het een grote locatie is en waar ze vroeger nog de mogelijk hadden om uit te breiden (sinds 2009 gebruiken ze het hele terrein)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:12 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Voor mijn keuzevak festival management moet ik een festival analyseren en ik heb gekozen voor DQ1 :P Alleen ik moet nu weten waarom ze voor Almere strand hebben gekozen, maar dat kan ik niet zo snel vinden :( Is het omdat het een grote locatie is en waar ze vroeger nog de mogelijk hadden om uit te breiden (sinds 2009 gebruiken ze het hele terrein)

Denk dat je daarvoor Q-Dance het beste kan benaderen, denk dat niemand dat hier weet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:13 

Hardtraxx Veteran

Dat kan. Kan natuurlijk ook aan de bereikbaarheid liggen (naast het spoor, bereikbaar met auto), geluidsafspraken met gemeentes, rustig punt om op te bouwen, ruime locatie, prijs.

Etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:31 

Hardtraxxer

Ik denk dat idd bereikbaarheid 1 van de belangrijkste punten was, want er zijn niet zoveel stranden met een station er naast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:32 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Ik denk dat idd bereikbaarheid 1 van de belangrijkste punten was, want er zijn niet zoveel stranden met een station er naast :P

Ik was dit jaar met de trein en dat station was gewoon van steigers gemaakt. Er is dus volgens mij gewoon een station gemaakt voor die dag ivm de bereikbaarheid. Niet dat ik het erg vond overigens! Heerlijk om zo dicht bij een evenement te zitten met het OV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:09 

Hardtraxx Addict

bedankt! en ik zal Q-Dance ook nog wel ff mailen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:12 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Martijn schreef:

Ik was dit jaar met de trein en dat station was gewoon van steigers gemaakt. Er is dus volgens mij gewoon een station gemaakt voor die dag ivm de bereikbaarheid. Niet dat ik het erg vond overigens! Heerlijk om zo dicht bij een evenement te zitten met het OV.

Hmm dat is wel slim gedaan :) Ik heb er nooit zo heel erg op gelet, ik dacht gewoon dat er een pernament, kaal perron was voor evenementen. Wij gaan altijd per auto. Dan is het omdat er een spoor naast ligt ;) Ook dat zal niet bij veel stranden zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ja, de week erna was ook Dirty Dutch daar, dus dan kan het prima even staan toch? En ik vind het OV juist heerlijk, dan kun je rustig een biertje drinken zonder te hoeven rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

Nog steeds problemen met het opnemen via Audacity. Heb http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html gekocht maar nog steeds gaat het opnemen nog niet goed. Iemand die weet wat ik moet doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nog steeds problemen met het opnemen via Audacity. Heb http://www.bax-shop.nl/usb-geluidskaart ... tails.html gekocht maar nog steeds gaat het opnemen nog niet goed. Iemand die weet wat ik moet doen?

Vanaf waar en welk kanaal neem je op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Parvuz schreef:

Vanaf waar en welk kanaal neem je op?

Vanaf Behringer DJX750.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:55 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste: een Berhinger geeft GEEN optimale geluidskwaliteit. Ik heb zelf ook een hele matige mixer, dat is de rede waarom ik weinig tot niets online zet hier. Verder: neem je op vanaf je line-in en niet vanaf je mic-ingang? Dat is ook nogal belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:59 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ten eerste: een Berhinger geeft GEEN optimale geluidskwaliteit. Ik heb zelf ook een hele matige mixer, dat is de rede waarom ik weinig tot niets online zet hier. Verder: neem je op vanaf je line-in en niet vanaf je mic-ingang? Dat is ook nogal belangrijk.

Daarvoor heb ik dat ding ook gekocht, zodat ik line in heb. Mn laptop had alleen microfoon ingang. Maar het geluid moet toch beter op te nemen zijn als nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ik ben niet bekend met externe geluidskaarten verder, dan zou je echt even in dj's corner moeten kijken.
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen