JengaJopper schreef:
waarom is de set van Shadow Interaction - Pi Music Session verwijderd van de website?
Ik vind dat een beetje raar? Dit is een forum dus als er een set wordt geplaatst kan daar over gediscussieerd
worden. Met zowel negatieve, positieve en neutrale reacties.
Dit was geen reageren meer, maar oprecht flamen.
Op verzoek van Pithune verwijderd.
JengaJopper schreef:
flevoboys schreef:
flevoboys schreef:
Ik probeerde vandaag een audio cd te branden maar ik kreeg een foutmelding.
Bepaalde audiobestanden kunnen niet op de cd gezet worden, en er stond een fout : disc at once modus.
Dit is heel vreemd want ik heb er normaal geen last van.
Je kan uit niets opmaken dat de audiobestanden beschadigd zijn, daarom denk ik dat het niet ligt aan deze bestanden.
Het is natuurlijk lastig dat je van tevoren niet weet welke bestanden er wel of niet op kunnen.
Ik heb aangevinkt dat er geen pauze zit tussen 2 tracks, maar voor je hem brand komt er in beeld te staan dat voor de 1e track geen pauze is. Dit zou Nero zelf oplossen maar er zouden wel wat foutjes kunnen ontstaan tijdens het branden. Gek genoeg heb ik dit al vaak gezien maar nooit ergens last van gehad.
Iemand een idee hoe dit kan?
Oja ik heb het al 2x geprobeerd om te branden, en nu kan ik mijn cd's weggooien, daarom wil ik als ik de volgende x weer brand er zeker van zijn dat hij het nu wel doet.
Ik heb in het verleden ook eens problemen gehad, en die gingen vanzelf weer over.
En kon ik opeens wel branden.
Echt niemand een idee hoe dit komt?

Ik heb dit ook wel is meegemaakt, dit gebeurde wanneer ik WAV files en MP3 files op 1 CD wilde branden. Toen ik de WAV-files had omgezet naar 320 werkte het wel.
Ik heb het eigenlijk nooit gehad. Maar wat voor CD heb je dan? Heb je soms een foutje in je bestand? Heb ik blijkbaar ook bij Ombrella Maledetto, komt door een fout tijdens het downloaden.
Een andere rede kan ik zo 123 niet verzinnen, want ik heb het zelf nog niet gehad.