Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:30 

Hardtraxx Addict

Wat is een mash-up precies :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Wat is een mash-up precies :$

2 nummers samen gevoegd. Bijvoorbeeld zoals Gangchoirs, intro is van Gangsta en de climax van Choirs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:35 

Hardtraxx Newbie

waarom is de set van Shadow Interaction - Pi Music Session verwijderd van de website?
Ik vind dat een beetje raar? Dit is een forum dus als er een set wordt geplaatst kan daar over gediscussieerd
worden. Met zowel negatieve, positieve en neutrale reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Newbie

flevoboys schreef:
flevoboys schreef:
Ik probeerde vandaag een audio cd te branden maar ik kreeg een foutmelding.
Bepaalde audiobestanden kunnen niet op de cd gezet worden, en er stond een fout : disc at once modus.

Dit is heel vreemd want ik heb er normaal geen last van.
Je kan uit niets opmaken dat de audiobestanden beschadigd zijn, daarom denk ik dat het niet ligt aan deze bestanden.
Het is natuurlijk lastig dat je van tevoren niet weet welke bestanden er wel of niet op kunnen.

Ik heb aangevinkt dat er geen pauze zit tussen 2 tracks, maar voor je hem brand komt er in beeld te staan dat voor de 1e track geen pauze is. Dit zou Nero zelf oplossen maar er zouden wel wat foutjes kunnen ontstaan tijdens het branden. Gek genoeg heb ik dit al vaak gezien maar nooit ergens last van gehad.

Iemand een idee hoe dit kan?

Oja ik heb het al 2x geprobeerd om te branden, en nu kan ik mijn cd's weggooien, daarom wil ik als ik de volgende x weer brand er zeker van zijn dat hij het nu wel doet.
Ik heb in het verleden ook eens problemen gehad, en die gingen vanzelf weer over.
En kon ik opeens wel branden.

Echt niemand een idee hoe dit komt? :/

Ik heb dit ook wel is meegemaakt, dit gebeurde wanneer ik WAV files en MP3 files op 1 CD wilde branden. Toen ik de WAV-files had omgezet naar 320 werkte het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

JengaJopper schreef:
waarom is de set van Shadow Interaction - Pi Music Session verwijderd van de website?
Ik vind dat een beetje raar? Dit is een forum dus als er een set wordt geplaatst kan daar over gediscussieerd

Dit was geen reageren meer, maar oprecht flamen.

Op verzoek van Pithune verwijderd.

JengaJopper schreef:
flevoboys schreef:
flevoboys schreef:
Ik probeerde vandaag een audio cd te branden maar ik kreeg een foutmelding.
Bepaalde audiobestanden kunnen niet op de cd gezet worden, en er stond een fout : disc at once modus.

Dit is heel vreemd want ik heb er normaal geen last van.
Je kan uit niets opmaken dat de audiobestanden beschadigd zijn, daarom denk ik dat het niet ligt aan deze bestanden.
Het is natuurlijk lastig dat je van tevoren niet weet welke bestanden er wel of niet op kunnen.

Ik heb aangevinkt dat er geen pauze zit tussen 2 tracks, maar voor je hem brand komt er in beeld te staan dat voor de 1e track geen pauze is. Dit zou Nero zelf oplossen maar er zouden wel wat foutjes kunnen ontstaan tijdens het branden. Gek genoeg heb ik dit al vaak gezien maar nooit ergens last van gehad.

Iemand een idee hoe dit kan?

Oja ik heb het al 2x geprobeerd om te branden, en nu kan ik mijn cd's weggooien, daarom wil ik als ik de volgende x weer brand er zeker van zijn dat hij het nu wel doet.
Ik heb in het verleden ook eens problemen gehad, en die gingen vanzelf weer over.
En kon ik opeens wel branden.

Echt niemand een idee hoe dit komt? :/

Ik heb dit ook wel is meegemaakt, dit gebeurde wanneer ik WAV files en MP3 files op 1 CD wilde branden. Toen ik de WAV-files had omgezet naar 320 werkte het wel.

Ik heb het eigenlijk nooit gehad. Maar wat voor CD heb je dan? Heb je soms een foutje in je bestand? Heb ik blijkbaar ook bij Ombrella Maledetto, komt door een fout tijdens het downloaden.
Een andere rede kan ik zo 123 niet verzinnen, want ik heb het zelf nog niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:00 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Dit was geen reageren meer, maar oprecht flamen.
Op verzoek van Pithune verwijderd.

dat is het risico als je je sets gaat uploaden op websites waar natuurlijk niet al je vrienden komen kijken.
maar goed het zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:34 

Hardtraxxer

Wat gebeurt er eigenlijk als ze je pakken als je een feest probeerd in te komen waar je eigenlijk te jong voor bent? kom je gewoon niet binnen, of lichten ze je ouders ook in of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:35 

Hardtraxx Veteran

Rik-ert schreef:
Wat gebeurt er eigenlijk als ze je pakken als je een feest probeerd in te komen waar je eigenlijk te jong voor bent? kom je gewoon niet binnen, of lichten ze je ouders ook in of iets dergelijks?

Hetzelfde als bij iedere discotheek, met bonus dat je je kaartje kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:39 

Rik-ert schreef:

Je komt gewoon niet binnen. Je kaartje mogen ze volgens mij niet afnemen, jouw eigendom. Als je vervalst ID hebt en je wordt betrapt door politie ben je de klos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:40 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Rik-ert schreef:

Je komt gewoon niet binnen. Je kaartje mogen ze volgens mij niet afnemen. Als je vervalst ID hebt en je wordt betrapt door politie ben je de klos.

Bij Qlimax wordt eerst je kaartje afgenomen en dan word je pas gecontroleerd/gefouilleerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:44 

Atraxisz schreef:
Bij Qlimax wordt eerst je kaartje afgenomen en dan word je pas gecontroleerd/gefouilleerd..

Tsja, ik ben nooit bij een Q-Dance feest geweest. Maar dan ben je idd je kaartje kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:47 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Je komt gewoon niet binnen. Je kaartje mogen ze volgens mij niet afnemen, jouw eigendom. Als je vervalst ID hebt en je wordt betrapt door politie ben je de klos.

mmm, dan is 't 't proberen wel waard, heb echt geen zin om nu nog een half jaar op m'n 16e te gaan wachten voor m'n eerste feest. Thanks guy's :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:47 

Hardtraxx Addict

JengaJopper schreef:

Ga je jezelf nou ook nog verdedigen? Komop zeg, dat ging helemaal nergens meer over. Waren gwn mensen die hem helemaal zwart probeerden te maken. Dit was idd zoals Khadber zegt geen reageren meer maar gwn bashen ;) Bovendien meende ik dat je die set toch niks vond dus wat kan jou het schelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:52 

Hardtraxx Veteran

Rik-ert schreef:
stefaneke schreef:

mmm, dan is 't 't proberen wel waard, heb echt geen zin om nu nog een half jaar op m'n 16e te gaan wachten voor m'n eerste feest. Thanks guy's :thumbup:

Je bent dus wél je kaartje kwijt he.

Zijn altijd 2 poortjes, eerste is kaart controle. 2e poortje Fouilleren en EVT id-controle.

Je kunt dus kaartje + reisgeld kwijt zijn. Dus wel een risico. (wat ik overigens wel 2x genomen heb :))
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:55 

Hardtraxx Elite

Rik schreef:

Je kunt dus kaartje + reisgeld kwijt zijn. Dus wel een risico. (wat ik overigens wel 2x genomen heb :))

De kans is groter dat sinterklaas om ID wordt gevraagd dan dat ze jou vragen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Rik schreef:

De kans is groter dat sinterklaas om ID wordt gevraagd dan dat ze jou vragen :P .

Tja, om te kijken of het de échte sinterklaas is natuurlijk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:07 

Rik schreef:

Zijn altijd 2 poortjes, eerste is kaart controle. 2e poortje Fouilleren en EVT id-controle.

Ja, bij zo'n groot 18+ feest. Alle mensen die ik ken die niet bij een feest(je) zijn binnen gekomen hebben hem nog allemaal doorverkocht ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 21:44 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Rik schreef:

Ja, bij zo'n groot 18+ feest. Alle mensen die ik ken die niet bij een feest(je) zijn binnen gekomen hebben hem nog allemaal doorverkocht ofzoiets.

Dat kan dus niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:00 

Hardtraxx Elite

Of je moet een extra kaartje ergens op je lichaam hebben verstopt die je verkoopt wanneer je buiten komt te staan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Of je moet een extra kaartje ergens op je lichaam hebben verstopt die je verkoopt wanneer je buiten komt te staan.. :P

Die dus al gescand is en niet meer werkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:10 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Mike-O schreef:

Die dus al gescand is en niet meer werkt :P

Nee maar dat weet de persoon aan wie je hem verkoop toch niet.. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 22:11 

Henk-Jan schreef:
Dat kan dus niet ;)

Ik denk dus niet dat onze 15-jarige vriend hier naar zo'n groot Q-Dance feest gaat ;).

Mike-O schreef:
Nee maar dat weet de persoon aan wie je hem verkoop toch niet.. :evil:

:evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:01 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand hiervan een link naar Episode 1? Zijn verborgen video's namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:08 

Hardtraxxer

Is niet voor niks verborgen... :P

Maar goed, alstu :thumbup:

http://www.youtube.com/watch?v=QD3wYt8Z ... r_embedded
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:09 

Hardtraxx Veteran

Misschien wel handig om die te bundelen in DJ's Corner..
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen