in 2012 is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
word het dan ook leeterlijk zo gegeven?
Kleine kans dat daar al wat over bekend is.DarkSymphony wrote:in 2012 is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
is nog helemaal niks geen info over maar omdat Thunderdome voor het eerst in 1992 werd gehouden en 2012 20 jaar daanr ais d8 ik dat het dan een 20 jarig bestaan wordParvuz wrote:Kleine kans dat daar al wat over bekend is.DarkSymphony wrote:in 2012 is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
Ja reken er maar zoiezo op dat het een gigantisch dik feest wordDarkSymphony wrote:is nog helemaal niks geen info over maar omdat Thunderdome voor het eerst in 1992 werd gehouden en 2012 20 jaar daanr ais d8 ik dat het dan een 20 jarig bestaan wordParvuz wrote:Kleine kans dat daar al wat over bekend is.DarkSymphony wrote:in 2012 is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
zoals 15 jarig bestaan van MOH
er wordt waarschijnlijk wel het 20 jarig bestaand gevierd want dat is wel iets unieks voor een feest toch??DarkSymphony wrote:is nog helemaal niks geen info over maar omdat Thunderdome voor het eerst in 1992 werd gehouden en 2012 20 jaar daanr ais d8 ik dat het dan een 20 jarig bestaan wordParvuz wrote:Kleine kans dat daar al wat over bekend is.DarkSymphony wrote:in 2012 is toch het 20 jarig bestaan van Thunderdome?
zoals 15 jarig bestaan van MOH
Volgens mij word D.O.N.K.E.Y. in december gereleasedMannonymous wrote:Iemand enig idee of D.O.N.K.E.Y. / Feel My Fire dit jaar nog komen?
Bron?Kevin-Raw wrote:Volgens mij word D.O.N.K.E.Y. in december gereleasedMannonymous wrote:Iemand enig idee of D.O.N.K.E.Y. / Feel My Fire dit jaar nog komen?
indd, en ik heb het ergens van hardtraxx vandaandawasiknie wrote:Meen dat James ooit bij Freaky met gasten van Fusion heeft gesproken en dat die zeiden dat de Donkey Rollers release eind van dit jaar nog uitgebracht wordt.
Die komt eigenlijk nooit. De DJ's draaien in volgorde van de trailer. Aangezien dit precies zoveel acts zijn dat iedere act 1 uur kan draaien zou ik maar ongeveer hier vanuit gaan (lichte aanpassingen uiteraard voorbehouden).donkeyrollers wrote:waneer komt timetable van qlimax??
als je de nieuwsberichten met de laatste informatie had gelezen staat daar ook in datdonkeyrollers wrote:waneer komt timetable van qlimax??
oh haha dan heb ik daar overheen gelezen:PTheDizZorder wrote:als je de nieuwsberichten met de laatste informatie had gelezen staat daar ook in datdonkeyrollers wrote:waneer komt timetable van qlimax??
er geen timetable komt
Hoe verbastering van de Nederlandse taal hahadawasiknie wrote:Die is gefreereleased.
Haha geniaal nummer. Ook nog gehoord op QbaseD-Ruz wrote:Die twist & shout track van the pitcher, gaat daar nog iets mee gebeuren? Vond m toen best wel lache
woord van het jaar hier op hadtraxx na die vloedgolf van free releasesNego wrote:Hoe verbastering van de Nederlandse taal hahadawasiknie wrote:Die is gefreereleased.
Misschien draaien wat het grote publiek wil horen?Daveytl wrote:Hoe kan het toch dat DBSTF meestal erg matige/zachte setjes draaien, maar ze wel knallers als Shiverz en Anger op hun naam hebben staan?
Ja dat snap ik nog wel.flevoboys wrote:Misschien draaien wat het grote publiek wil horen?Daveytl wrote:Hoe kan het toch dat DBSTF meestal erg matige/zachte setjes draaien, maar ze wel knallers als Shiverz en Anger op hun naam hebben staan?
mailenDaveytl wrote:Ja dat snap ik nog wel.flevoboys wrote:Misschien draaien wat het grote publiek wil horen?Daveytl wrote:Hoe kan het toch dat DBSTF meestal erg matige/zachte setjes draaien, maar ze wel knallers als Shiverz en Anger op hun naam hebben staan?
Maar ik vraag me af waarom ze maar 2 echte knallers hebben, en de rest is veel meer mainstream. Shiverz en Anger vond het grote publiek ook wel vet, dus waarom niet meer van dit?