crappy laptoppie denk ikEdwinn wrote:De geluidskaart moet wel 5.1 aankunnen, maar dat kunnen ze tegenwoordig allemaal, heb je dan zo'n oude geluiskaart?jeone wrote:wat heeft een videokaart te maken met het geluid?roberttt wrote:dan heb je geen goeie Geluids kaart voor, maar daar kan je wel kabeltje voor kopen.. ff zoekn of ik die hier heb
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat zou het dan inderdaad wel zijn.. Je moet ook geen Laptop nemen met een 5.1 set.. 
ja sorry der waren geen computers meer over om op me kamer neer te zetten
naja schaf wel een externe 5.1 geluidskaart aan. is dat hercules ding op bax-shop wat?
edit hij doet het al der zat zo'n soort kastje bij waar ik 2 tulpstekkertjes in kon steken en de 3,5 mm jacks ook. en ik had nog 2 tulpstekkertjes met een 3.5 jack liggen en hij doet et
edit hij doet het al der zat zo'n soort kastje bij waar ik 2 tulpstekkertjes in kon steken en de 3,5 mm jacks ook. en ik had nog 2 tulpstekkertjes met een 3.5 jack liggen en hij doet et
Verder geen verstand van, informeer even met Bax, die weten dat wel. Geven altijd eerlijk informatie. Toen ik iets vroeg over een kabeltje kreeg ik het advies de goedkoopste te nemen omdat die niets minder was dan de duurdere. Nou dat vindt ik dus prima service, veel winkels zouden je de duurst aansmeren, dus prima Bax. Dus vraag hun even als je ze belt ben je zo geholpen. 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Waar kan je zo'n zonnebril met zo'n witte rand kopen 
op feesten bij van die verkoop standstomb wrote:Waar kan je zo'n zonnebril met zo'n witte rand kopen
ik kan men vriendenlijst niet meer zien op men ps3 kan iemand me helpen?
ik heb wel 1 voor je , heb er een stuk of 10 vantomb wrote:Waar kan je zo'n zonnebril met zo'n witte rand kopen
Maar dan 5 min later kom ik erachter dat ie op me hoofd zat.. en dan heb ik er 2 .. en dat overkomt me heel vaak..
Dus als je 1 moet
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Haha heldroberttt wrote:ik heb wel 1 voor je , heb er een stuk of 10 vantomb wrote:Waar kan je zo'n zonnebril met zo'n witte rand kopenomdat ik op een feest altijd denk dat ik hem kwijt ben.. en dan koop ik weer een nieuwe.
Maar dan 5 min later kom ik erachter dat ie op me hoofd zat.. en dan heb ik er 2 .. en dat overkomt me heel vaak..
Dus als je 1 moet
Als ik ooit naar een feest ga waar jij ook bent doen we zaken
Ik ga binnenkort maar eens op de Dam er een aantal van inslaan. Scheelt toch 7 euro en je hebt nog mooiere ook
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Probeer een aantal keer opnieuw in te loggen, ik had er ook wel is last van.Rogii wrote:ik kan men vriendenlijst niet meer zien op men ps3 kan iemand me helpen?
Maar dan kwamen een maar een paar vrienden tevoorschijn, maar heb nog nooit gehad dat ik er geen zag.
als een dj ergens een remix van maakt, maar hij de rechten niet heeft om er geld aan te verdienen dan doet hij hem maar als free release de deur uit
maar dan kun je toch op die manier een kleine edit erin doen en dan kan iedereen hem legaal gratis downloaden? hoe zit dat dan precies want ze krijgen op die manier dus geen problemen met het artiest van het origineel?
maar dan kun je toch op die manier een kleine edit erin doen en dan kan iedereen hem legaal gratis downloaden? hoe zit dat dan precies want ze krijgen op die manier dus geen problemen met het artiest van het origineel?
Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
Misschien dat Thera je wel antwoord kan geven..Bier Tanken wrote:Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
dat denk ik miss ook wel:PMike-O wrote:Misschien dat Thera je wel antwoord kan geven..Bier Tanken wrote:Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
al hoop ik stiekem dat hij release op Tillt krijgt
Hij word op tillt gereleased en zal niet zo heel lang meer durenBier Tanken wrote:Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
Betekent dit dat hij nu ook volledig bij Tillt zit? Op de site staat ie er iig nog niet bijTitatovenaar wrote:Hij word op tillt gereleased en zal niet zo heel lang meer durenBier Tanken wrote:Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
Als het nog niet op de site staat is het nog niet zo 
weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is
)kan laten drukken?
het moet ong 2m breed en 1.20m hoog zijn.
het moet wel mooie kwaliteit zijn want ik ben van plan om die tegen de muur te hangen.
dat met die foto printen op meerdere a4tjes ben ik niet van plan
en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi
alvast merci
het moet wel mooie kwaliteit zijn want ik ben van plan om die tegen de muur te hangen.
dat met die foto printen op meerdere a4tjes ben ik niet van plan
en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi
alvast merci
Via hema.nlHARDSTYLE_XD_tbse wrote:weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is)kan laten drukken?
dat met die foto printen op meerdere a4tjes ben ik niet van plan![]()
en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi![]()
alvast merci
wat heb jij dan genomen?Mind.Illusion wrote:Via hema.nlHARDSTYLE_XD_tbse wrote:weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is)kan laten drukken?
en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi![]()
alvast merciIs wel een goeie (Y) Zelf ook gedaan
tuinposter, fotobehang, vergroting,..?
Ow jezus geen idee. Had gewoon canvas geselecteerd, de grote en de afbeelding geupload. Dat was t volgens mij....HARDSTYLE_XD_tbse wrote:wat heb jij dan genomen?Mind.Illusion wrote:Via hema.nlHARDSTYLE_XD_tbse wrote:weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is)kan laten drukken?
alvast merciIs wel een goeie (Y) Zelf ook gedaan
tuinposter, fotobehang, vergroting,..?
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Wat gaat er gebeuren met auditory nerve? of is die al gereleased?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Staat full op Itunesdj-rico01 wrote:Wat gaat er gebeuren met auditory nerve? of is die al gereleased?