Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:36 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
jeone schreef:
roberttt schreef:
dan heb je geen goeie Geluids kaart voor, maar daar kan je wel kabeltje voor kopen.. ff zoekn of ik die hier heb

wat heeft een videokaart te maken met het geluid?

De geluidskaart moet wel 5.1 aankunnen, maar dat kunnen ze tegenwoordig allemaal, heb je dan zo'n oude geluiskaart?

crappy laptoppie denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Dat zou het dan inderdaad wel zijn.. Je moet ook geen Laptop nemen met een 5.1 set.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:45 

Hardtraxx Addict

ja sorry der waren geen computers meer over om op me kamer neer te zetten :P naja schaf wel een externe 5.1 geluidskaart aan. is dat hercules ding op bax-shop wat?

edit hij doet het al der zat zo'n soort kastje bij waar ik 2 tulpstekkertjes in kon steken en de 3,5 mm jacks ook. en ik had nog 2 tulpstekkertjes met een 3.5 jack liggen en hij doet et :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:50 

Hardtraxx Veteran

Verder geen verstand van, informeer even met Bax, die weten dat wel. Geven altijd eerlijk informatie. Toen ik iets vroeg over een kabeltje kreeg ik het advies de goedkoopste te nemen omdat die niets minder was dan de duurdere. Nou dat vindt ik dus prima service, veel winkels zouden je de duurst aansmeren, dus prima Bax. Dus vraag hun even als je ze belt ben je zo geholpen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

Waar kan je zo'n zonnebril met zo'n witte rand kopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:

op feesten bij van die verkoop stands
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:32 

Hardtraxx Newbie

ik kan men vriendenlijst niet meer zien op men ps3 kan iemand me helpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:43 

Donateur

tomb schreef:

ik heb wel 1 voor je , heb er een stuk of 10 van :lol: omdat ik op een feest altijd denk dat ik hem kwijt ben.. en dan koop ik weer een nieuwe.

Maar dan 5 min later kom ik erachter dat ie op me hoofd zat.. en dan heb ik er 2 .. en dat overkomt me heel vaak..

Dus als je 1 moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
tomb schreef:

ik heb wel 1 voor je , heb er een stuk of 10 van :lol: omdat ik op een feest altijd denk dat ik hem kwijt ben.. en dan koop ik weer een nieuwe.

Maar dan 5 min later kom ik erachter dat ie op me hoofd zat.. en dan heb ik er 2 .. en dat overkomt me heel vaak..

Dus als je 1 moet :P
Haha held :D

Als ik ooit naar een feest ga waar jij ook bent doen we zaken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:48 

Donateur

Is goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 00:49 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:

Ik ga binnenkort maar eens op de Dam er een aantal van inslaan. Scheelt toch 7 euro en je hebt nog mooiere ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:03 

Hardtraxxer

Rogii schreef:
ik kan men vriendenlijst niet meer zien op men ps3 kan iemand me helpen?

Probeer een aantal keer opnieuw in te loggen, ik had er ook wel is last van.
Maar dan kwamen een maar een paar vrienden tevoorschijn, maar heb nog nooit gehad dat ik er geen zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

als een dj ergens een remix van maakt, maar hij de rechten niet heeft om er geld aan te verdienen dan doet hij hem maar als free release de deur uit

maar dan kun je toch op die manier een kleine edit erin doen en dan kan iedereen hem legaal gratis downloaden? hoe zit dat dan precies want ze krijgen op die manier dus geen problemen met het artiest van het origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 22:38 

Hardtraxxer

Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 22:47 

Hardtraxx Elite

Bier Tanken schreef:
Iemand enig idee wanneer Chris One- Kill shot word gereleased of wanneer er een een fatsoenlijke preview opduikt. Het lijkt me zo'n dik nummer en het enige wat ik nu heb is 10 seconden uit de video van Chris one op Hysteria.

Misschien dat Thera je wel antwoord kan geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 23:26 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Bier Tanken schreef:

Misschien dat Thera je wel antwoord kan geven..

dat denk ik miss ook wel:P

al hoop ik stiekem dat hij release op Tillt krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2010 23:39 

Hardtraxx Elite

Bier Tanken schreef:

Hij word op tillt gereleased en zal niet zo heel lang meer duren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 00:13 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Bier Tanken schreef:

Hij word op tillt gereleased en zal niet zo heel lang meer duren :)

Betekent dit dat hij nu ook volledig bij Tillt zit? Op de site staat ie er iig nog niet bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 00:33 

Hardtraxx Elite

Als het nog niet op de site staat is het nog niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 02:13 

Hardtraxxer

weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is xd)kan laten drukken?

het moet ong 2m breed en 1.20m hoog zijn.
het moet wel mooie kwaliteit zijn want ik ben van plan om die tegen de muur te hangen.
dat met die foto printen op meerdere a4tjes ben ik niet van plan :/

en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi ^^

alvast merci ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 02:31 

Hardtraxx Addict

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
weet iemand waar je een foto op canvas, doek of zeil (als het maar mooi is xd)kan laten drukken?

het moet wel mooie kwaliteit zijn want ik ben van plan om die tegen de muur te hangen.

en weet iemand mooie foto's die je daarvoor kan gebruiken bv. vette stage van een feest, of een dj van achteren gefotografeerd met met publiek er achter, of iets met veel lazers vind ik ook wel mooi ^^

alvast merci ;)

Via hema.nl ;) Is wel een goeie (Y) Zelf ook gedaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 02:39 

Hardtraxxer

Mind.Illusion schreef:

alvast merci ;)

wat heb jij dan genomen?
tuinposter, fotobehang, vergroting,..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 04:20 

Hardtraxx Addict

Mind.Illusion schreef:

alvast merci ;)

wat heb jij dan genomen?
tuinposter, fotobehang, vergroting,..?

Ow jezus geen idee. Had gewoon canvas geselecteerd, de grote en de afbeelding geupload. Dat was t volgens mij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

Wat gaat er gebeuren met auditory nerve? of is die al gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2010 22:04 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Wat gaat er gebeuren met auditory nerve? of is die al gereleased?
Staat full op Itunes ;)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen