Blijkbaar..jeone wrote:ligt http://www.bax-shop.nl der uit?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ziet er niet naar uit, kwam die maar uit..Teknizion wrote:Weet iemand of Zany vs. Showtek - 2 Divine ooit nog uit gaat komen?
Als die lekker zijn gaan die voorHoeksemad wrote:Euhm, daar moet ik nog op terugkomen morgenDaveytl wrote:Heb je misschien nog plek voor 1 of 2 man? Wil er erg graag naar toe, alleen mag de auto van mam niet lenenMijn zusje gaat namelijk mee, ik weet niet of er vriendinnen van haar meegaan of niet. En ze is nu niet thuis dus kan het nu ook nog niet navragen.
@Davey: Sorry maar ik heb de auto vol.
Geen probleem, mag toch de auto van ma lenenHoeksemad wrote:@Davey: Sorry maar ik heb de auto vol.
Super bedankt dat je het toch probeerde !
Weet alleen niet hoe ik er heen moet rijden vanaf aalten, maar dat vind ik wel uit
Hmm vanuit aalten, langs lichtenvoorde, door groenlo?Daveytl wrote:Geen probleem, mag toch de auto van ma lenenHoeksemad wrote:@Davey: Sorry maar ik heb de auto vol.![]()
Super bedankt dat je het toch probeerde !
Weet alleen niet hoe ik er heen moet rijden vanaf aalten, maar dat vind ik wel uit
Is er iemand die misschien de bestanden van de usb-stick van Q-Dance van de HDE kan uploaden?
Waren DJ Thera en Brennan Heart vroeger een duo? 
Ja, onder de naam Brennan & Heart. Opgesplitst in 2005 (voor de reden pm Thera). Fabian ging verder onder de naam Brennan Heart. Pieter ging verder onder de naam Thera, wat een anagram is van Heart.wvd wrote:Waren DJ Thera en Brennan Heart vroeger een duo?
Ja genaamd Brennan And Heart, Thera heette toen Heart, en zoals je kan zien heeft hij uit die 5 zelfde letters een nieuwe DJ naam gekozen na de splitsing.wvd wrote:Waren DJ Thera en Brennan Heart vroeger een duo?
Hardtraxx zou toch eerst na de zomer een nieuwe lay-out en functies krijgen? Het is morgen alweer november dus ik ben wel benieuwd wat de status van het project is!
GVD, waarom heb ik jullie allemaal niet herkend! Wij kwam daar en stonden nog voor een dichte deurParvuz wrote:Ik ben er sws bij! vanaf de eerste minuut, als het goed is.Sainen wrote:Zijn er nog HTers die morgen naar cross night in dieka willen/gaan?![]()
Eindelijk weer keertje dieks.
Volgens mij heb ik heletijd bij Hoeksemad staan stampen, zie ik nu
Ik weet niet of Pieter dat verhaal nog wil/gaat vertellen, omdat hij dat hoofdstuk al afgesloten heeft. Ik kan wel zeggen dat ze niet als vrienden uit elkaar zijn gegaan.Negert wrote:Ja, onder de naam Brennan & Heart. Opgesplitst in 2005 (voor de reden pm Thera). Fabian ging verder onder de naam Brennan Heart. Pieter ging verder onder de naam Thera, wat een anagram is van Heart.wvd wrote:Waren DJ Thera en Brennan Heart vroeger een duo?
De hele waarheid ken ik niet maar volgens die pil van verwijten van GHF dachten beiden anders over produceren en besloten solo verder te gaan, maar vervolgens zou Fabian beslag hebben gelegd op de complete apparatuur waardoor Thera helemaal niets meer over had om te produceren. Tenminste dat was wat ik had begrepen.
Ik was ook niet van plan Pieter te gaan vragen naar 't verhaal, maar ik had het ergens gehoord en als je dat bekijkt vanuit een hedendaags oogpunt dan was dat vroeger toch niet een van de normaalste combinatiesLyst wrote:Ik weet niet of Pieter dat verhaal nog wil/gaat vertellen, omdat hij dat hoofdstuk al afgesloten heeft. Ik kan wel zeggen dat ze niet als vrienden uit elkaar zijn gegaan.Negert wrote:Ja, onder de naam Brennan & Heart. Opgesplitst in 2005 (voor de reden pm Thera). Fabian ging verder onder de naam Brennan Heart. Pieter ging verder onder de naam Thera, wat een anagram is van Heart.wvd wrote:Waren DJ Thera en Brennan Heart vroeger een duo?
Heeft iemand van jullie nog filmpjes gemaakt bij Dieka tijdens Ran-D of B-Front? Zou namelijk graag wat terug willen kijken.
nightfocus heeft er wat op youtube staan.Daveytl wrote:Heeft iemand van jullie nog filmpjes gemaakt bij Dieka tijdens Ran-D of B-Front? Zou namelijk graag wat terug willen kijken.
Had ik al gezienParvuz wrote:nightfocus heeft er wat op youtube staan.Daveytl wrote:Heeft iemand van jullie nog filmpjes gemaakt bij Dieka tijdens Ran-D of B-Front? Zou namelijk graag wat terug willen kijken.
-
D
wanneer komt er weer iets op TiLLT?
Epic / Dilemma gauw op Tillt Gold, maar verder zal t ff duren denk ik.DarkSymphony wrote:wanneer komt er weer iets op TiLLT?
-
D
ik bedoel op Tillt zelfPNXRMX wrote:Epic / Dilemma gauw op Tillt Gold, maar verder zal t ff duren denk ik.DarkSymphony wrote:wanneer komt er weer iets op TiLLT?
Psycho / Killshot zal hopelijk volgende zijn 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die kans zit er in!p-stylez wrote:Psycho / Killshot zal hopelijk volgende zijn
Ik heb mijn laptop met audacity aangesloten met mijn mixer om een setje op te nemen, maar als ik het dan afspeel staat het geluid veel te hard en kraakt enorm. Wie kan mij helpen?
Ik heb hem trouwens aangesloten via mijn microfooningang. Dat is de goede ingang neem ik aan?
Ik heb hem trouwens aangesloten via mijn microfooningang. Dat is de goede ingang neem ik aan?