Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:10 

Hardtraxxer

jeone schreef:
ik heb de vraag al eerder gesteld en een mailtje gestuurd naar high energy events,

is er nou al meer bekend over fusion of dance indoor of heb ik dat totaal gemist? :/

http://partyflock.nl/news/17933:Fusion_ ... ndoor.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:30 

Hardtraxx Veteran

Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo erop :P Hoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:34 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo erop :P Hoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt :P

Omdat Headhunterz commercieler veel aantrekkelijker is natuurlijk! ;) Ook in het buitenland is HHZ veel bekender etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:39 

Hardtraxx Veteran

Simizle schreef:
PNXRMX schreef:

Omdat Headhunterz commercieler veel aantrekkelijker is natuurlijk! ;) Ook in het buitenland is HHZ veel bekender etc.

Had eigenlijjk beter niet in het stel je vraag topic gekund aangezien het niet echt een antwoord nodig had. Was meer een beetje aan t zeiken :P

Zal trouwens ff een Scary Noises t-shirt voorstellen bij Fusion een keer, aangezien ze wel meer track shirts hebben (mr monster, purify your senses, serenity)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 11:47 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Simizle schreef:
PNXRMX schreef:

Had eigenlijjk beter niet in het stel je vraag topic gekund aangezien het niet echt een antwoord nodig had. Was meer een beetje aan t zeiken :P

Zal trouwens ff een Scary Noises t-shirt voorstellen bij Fusion een keer, aangezien ze wel meer track shirts hebben (mr monster, purify your senses, serenity)

Gewoon een B-Front shirt is ook goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
Wil zeg maar radio edits maken van FULL tracks die ik heb zodat ik er meer op m'n CD/MP3 kan doen en het scheelt saaie stukken zoals een enkele clap.

Zou fijn zijn als iemand me een programma kan aanbevelen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:22 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
Wil zeg maar radio edits maken van FULL tracks die ik heb zodat ik er meer op m'n CD/MP3 kan doen en het scheelt saaie stukken zoals een enkele clap.

Wavelab of Soundbooth werken daar het beste voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Dakpan schreef:

Bedankt ik ga t proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 16:47 

Hardtraxx Addict

Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in :D
Welke cd's kan ik heb beste nemen? Ik had al begrepen dat er geen DVD-RW's of CD-RW's in mijn RMP-2 kunnen. Ik had ook al wat gehoord over Verbatim ofzoiets??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

Ik heb altijd Verbatim, de Pioneer onder de cd's volgens mij :P , nooit problemen mee. Op lage snelheid branden werkt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 21:53 

Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Titatovenaar schreef:
Dakpan schreef:

Bedankt ik ga t proberen.

Met Audacity wilt het ook goed lukken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:35 

Hardtraxx Elite

Atraxisz schreef:
Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in :D
Welke cd's kan ik heb beste nemen? Ik had al begrepen dat er geen DVD-RW's of CD-RW's in mijn RMP-2 kunnen. Ik had ook al wat gehoord over Verbatim ofzoiets??

ik zou sony gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:43 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
Atraxisz schreef:

Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw branden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:46 

Hardtraxx Addict

Mind.Illusion schreef:
Titatovenaar schreef:
Atraxisz schreef:

Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw branden ;)

Ok, maar volgens mij kan de RMP-2 ook geen RW cd's afspelen, had ik ergens gelezen.
En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2010 22:51 

Hardtraxx Addict

Atraxisz schreef:

Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw branden ;)[/quote]

Ok, maar volgens mij kan de RMP-2 ook geen RW cd's afspelen, had ik ergens gelezen.
En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?[/quote]
Geen reden. Sony = goed merk. 50 cd's voor 18 euro ofzo... Ben der tevree over, dus waarom zou ik wisselen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 10:26 

Artiest

Mind.Illusion schreef:
Atraxisz schreef:

En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?[/quote]
Geen reden. Sony = goed merk. 50 cd's voor 18 euro ofzo... Ben der tevree over, dus waarom zou ik wisselen :P[/quote]

Behoorlijk veel geld. Ik koop 100 Platinum/Phillips cd's voor 11 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 10:36 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:

Waar? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 12:06 

Artiest

PNXRMX schreef:
Nego schreef:

Waar? ;)

Ah ze zijn iets duurder nu maar nog de moeite waard :)

http://www.bigdennis.com/platinum-speed ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/emtec-speed-70 ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/philips-speed- ... anguage=nl

keus genoeg lijkt me zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 13:23 

Hardtraxx Addict

Dus Philips kan ook gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:03 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
PNXRMX schreef:
Nego schreef:

Waar? ;)

Ah ze zijn iets duurder nu maar nog de moeite waard :)

http://www.bigdennis.com/platinum-speed ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/emtec-speed-70 ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/philips-speed- ... anguage=nl

keus genoeg lijkt me zo :)

Precies dezelfde als die ik haal, zijn prima cd's !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2010 17:15 

Hardtraxx Veteran

Is Arome - Somebody (Scot Project Remix) er als WEB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 13:24 

is er ooit een webreleases geweest van: SRB - Vriend maat kameraad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 14:44 

Artiest

Timmer schreef:

Nee helaas niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
Timmer schreef:

Nee helaas niet ;)

Fuck zooi, heb me helemaal de pleurus gezocht :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:27 

Hardtraxx Addict

zitten er eigenlijk nog meer mensen uit heino of omgeving op dit forum :)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen