http://partyflock.nl/news/17933:Fusion_ ... ndoor.htmljeone wrote:ik heb de vraag al eerder gesteld en een mailtje gestuurd naar high energy events,
is er nou al meer bekend over fusion of dance indoor of heb ik dat totaal gemist?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo erop
Hoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt 
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Omdat Headhunterz commercieler veel aantrekkelijker is natuurlijk!PNXRMX wrote:Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo eropHoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt
Had eigenlijjk beter niet in het stel je vraag topic gekund aangezien het niet echt een antwoord nodig had. Was meer een beetje aan t zeikenSimizle wrote:Omdat Headhunterz commercieler veel aantrekkelijker is natuurlijk!PNXRMX wrote:Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo eropHoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt
Ook in het buitenland is HHZ veel bekender etc.
Zal trouwens ff een Scary Noises t-shirt voorstellen bij Fusion een keer, aangezien ze wel meer track shirts hebben (mr monster, purify your senses, serenity)
Gewoon een B-Front shirt is ook goed.PNXRMX wrote:Had eigenlijjk beter niet in het stel je vraag topic gekund aangezien het niet echt een antwoord nodig had. Was meer een beetje aan t zeikenSimizle wrote:Omdat Headhunterz commercieler veel aantrekkelijker is natuurlijk!PNXRMX wrote:Waarom heeft Headhunterz zoveel verschillende t-shirts terwijl Frontliner er alleen 1tje in de aanbieding heeft met dat lelijke Frontliner logo eropHoop stiekem ook dat er ooit een Scary Noises t-shirt komt
Ook in het buitenland is HHZ veel bekender etc.
Zal trouwens ff een Scary Noises t-shirt voorstellen bij Fusion een keer, aangezien ze wel meer track shirts hebben (mr monster, purify your senses, serenity)
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
Wil zeg maar radio edits maken van FULL tracks die ik heb zodat ik er meer op m'n CD/MP3 kan doen en het scheelt saaie stukken zoals een enkele clap.
Zou fijn zijn als iemand me een programma kan aanbevelen.
Wil zeg maar radio edits maken van FULL tracks die ik heb zodat ik er meer op m'n CD/MP3 kan doen en het scheelt saaie stukken zoals een enkele clap.
Wavelab of Soundbooth werken daar het beste voorDakpan wrote:Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
Bedankt ik ga t proberen.Titatovenaar wrote:Wavelab of Soundbooth werken daar het beste voorDakpan wrote:Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in
Welke cd's kan ik heb beste nemen? Ik had al begrepen dat er geen DVD-RW's of CD-RW's in mijn RMP-2 kunnen. Ik had ook al wat gehoord over Verbatim ofzoiets??
Welke cd's kan ik heb beste nemen? Ik had al begrepen dat er geen DVD-RW's of CD-RW's in mijn RMP-2 kunnen. Ik had ook al wat gehoord over Verbatim ofzoiets??
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik heb altijd Verbatim, de Pioneer onder de cd's volgens mij
, nooit problemen mee. Op lage snelheid branden werkt ook.
Met Audacity wilt het ook goed lukkenDakpan wrote:Bedankt ik ga t proberen.Titatovenaar wrote:Wavelab of Soundbooth werken daar het beste voorDakpan wrote:Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma die stukjes uit MP3's kan knippen.
ik zou sony gebruikenAtraxisz wrote:Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in![]()
Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw brandenTitatovenaar wrote:ik zou sony gebruikenAtraxisz wrote:Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in![]()
Ok, maar volgens mij kan de RMP-2 ook geen RW cd's afspelen, had ik ergens gelezen.Mind.Illusion wrote:Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw brandenTitatovenaar wrote:ik zou sony gebruikenAtraxisz wrote:Ik heb de volgende vraag: Mijn cd-spelers komen binnenkort binnen en daar moeten natuurlijk cd's in![]()
En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?
Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw brandenAtraxisz wrote:ik zou sony gebruiken
Ok, maar volgens mij kan de RMP-2 ook geen RW cd's afspelen, had ik ergens gelezen.
En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?[/quote]
Geen reden. Sony = goed merk. 50 cd's voor 18 euro ofzo... Ben der tevree over, dus waarom zou ik wisselen
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 16 hours ago
Ok, maar volgens mij kan de RMP-2 ook geen RW cd's afspelen, had ik ergens gelezen.Mind.Illusion wrote:Ik gebruik ook Sony CD's. Geen re-writable nemen... daar kan namelijk de kwaliteit van op achteruit gaan bij het telkens opnieuw brandenAtraxisz wrote:ik zou sony gebruiken
En waarom Sony en geen Verbatim of andersom?[/quote]
Geen reden. Sony = goed merk. 50 cd's voor 18 euro ofzo... Ben der tevree over, dus waarom zou ik wisselen
Behoorlijk veel geld. Ik koop 100 Platinum/Phillips cd's voor 11 euro
Waar?Nego wrote:Behoorlijk veel geld. Ik koop 100 Platinum/Phillips cd's voor 11 euro
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 16 hours ago
Ah ze zijn iets duurder nu maar nog de moeite waardPNXRMX wrote:Waar?Nego wrote:Behoorlijk veel geld. Ik koop 100 Platinum/Phillips cd's voor 11 euro
http://www.bigdennis.com/platinum-speed ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/emtec-speed-70 ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/philips-speed- ... anguage=nl
keus genoeg lijkt me zo
Precies dezelfde als die ik haal, zijn prima cd's !Nego wrote:Ah ze zijn iets duurder nu maar nog de moeite waardPNXRMX wrote:Waar?Nego wrote:Behoorlijk veel geld. Ik koop 100 Platinum/Phillips cd's voor 11 euro
http://www.bigdennis.com/platinum-speed ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/emtec-speed-70 ... anguage=nl
http://www.bigdennis.com/philips-speed- ... anguage=nl
keus genoeg lijkt me zo
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Is Arome - Somebody (Scot Project Remix) er als WEB?
-
D
is er ooit een webreleases geweest van: SRB - Vriend maat kameraad?
Nee helaas nietTimmer wrote:Is Arome - Somebody (Scot Project Remix) er als WEB?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Fuck zooi, heb me helemaal de pleurus gezochtThe I's wrote:Nee helaas nietTimmer wrote:Is Arome - Somebody (Scot Project Remix) er als WEB?