Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Wie weet waar The Vision & Pulse - Pandorum op gereleased is?
Het is, geloof ik, een gratis release geweest; maar valt ie nog onder een label of niet?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ja hij is gewoon gratis weggeven zonder label.
S
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Bedankt voor de link maar ik had 'm al. Ik rangschik m'n muziek per label dus vandaar de vraag ^^
T
Donateur
3777 posts member since 2009
weet iemand of er van Nasty D-Tuners web´s zijn uitgebracht?
zoja, waar te koop
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Heb even voor je gezocht:
- Discogs staat dat hij alleen vinyl is
- Bij Juno, Hardstyle en Dance-tunes heb ik met de search niets kunnen vinden
Dus helaas is de kans groot voor je dat het alleen vinyl was ;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Nasty-D-Tuners is naar mijn weten idd vinyl. In die tijd deden ze nog niet aan WEBjes ;) En aangezien Nasty-D-Tuners niet zo bekend is als de naam Headhunterz, hoef je ze ook niet meer te verwachten op Hardstyle.com of een andere download site...
T
Donateur
3777 posts member since 2009
bedankt voor de reactie`s hier op
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Mol wrote:Bedankt voor de link maar ik had 'm al. Ik rangschik m'n muziek per label dus vandaar de vraag ^^
vind je dat niet kut? elke keer als je een nummer op wil zetten moet je dan gaan bedenken bij welk label de artiest zit...
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
RobertV wrote:
Mol wrote:Bedankt voor de link maar ik had 'm al. Ik rangschik m'n muziek per label dus vandaar de vraag ^^
vind je dat niet kut? elke keer als je een nummer op wil zetten moet je dan gaan bedenken bij welk label de artiest zit...
Ekte Ekte fanatics weten dat gewoon.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
tomb wrote:
RobertV wrote:
Ekte Ekte fanatics weten dat gewoon.
Bij heel veel releases zou ik zelfs het nummer al uit mn kop weten, maar ik heb ook een ziek geheugen voor onbelangrijke dingen :P
A
Ik heb hem onder Labelloos staan :P
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik heb een aparte map met free releases :P
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Waarom rangschikken jullie per label? Ik heb gewoon een map met gekochte releases en MediaMonkey heeft die in de library zitten en schikt ze dan automatisch op artiest/jaar/etc.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik schik ze nu per maan, had ze eerst op label. Dat is makkelijker bijhouden ;)
Met mediamonkey kun je dat namelijk niet zo goed. Die gebruik ik dan weer om op artiest, label, cat id en rating te sorteren.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Lyst wrote:Ik schik ze nu per maan, had ze eerst op label. Dat is makkelijker bijhouden ;)
Met mediamonkey kun je dat namelijk niet zo goed. Die gebruik ik dan weer om op artiest, label, cat id en rating te sorteren.
Per maand? Dat lijkt me heel onhandig, aangezien je dan veel mapjes hebt met weinig tracks..
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Heb zo'n 20-35 releases per maand staan (platen die ik goed vind gekocht andere gedownload, voordat jullie beginnen te zeuren :P ) Zo kan ik heel makkelijk zien of ik alles van die maand heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Heeft iemand nog die afbeelding van Brennan Heart volgensmij op Defqon. Die met die blauwe effecten, die heel veel wouden gaan gebruiken voor dat rasterbastor..
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Edwinn wrote:Heeft iemand nog die afbeelding van Brennan Heart volgensmij op Defqon. Die met die blauwe effecten, die heel veel wouden gaan gebruiken voor dat rasterbastor..
Daar ben ik zelf ook naar op zoek! Als iemand die in HQ heeft, of een linkje weet, laat t ff weten :thumbup:
K
Donateur
last seen Feb 2014
TakkU wrote:
Edwinn wrote:Heeft iemand nog die afbeelding van Brennan Heart volgensmij op Defqon. Die met die blauwe effecten, die heel veel wouden gaan gebruiken voor dat rasterbastor..
Daar ben ik zelf ook naar op zoek! Als iemand die in HQ heeft, of een linkje weet, laat t ff weten :thumbup:
http://img408.imageshack.us/img408/5423 ... ancefe.jpg

Die ?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2025
Ja die ja! :thumbup: Alleen hij was er toch nog wat groter? In ieder geval bedankt. :)
K
Donateur
last seen Feb 2014
Edwinn wrote:Ja die ja! :thumbup: Alleen hij was er toch nog wat groter? In ieder geval bedankt. :)
Ik heb hem zo van iemand gekregen, dus ik weet niet of er nog een grotere is ^^
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ik kwam zany VS speedy J - pure pullover (german edit) tegen op youtube, is die ooit gereleased. Ik kan het nergens vinden!
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Timmer wrote:ik kwam zany VS speedy J - pure pullover (german edit) tegen op youtube, is die ooit gereleased. Ik kan het nergens vinden!
Nee
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik heb de volgende vraag:

Ik ga binnenkort een Reloop setje kopen, maar heb nog geen monitoren.
Is het mogelijk dat ik tot die tijd mijn PC speakerset + subwoofer kan gebruiken?
Of past dit niet op de reloops?