Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 17:24 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Edwinn schreef:
Ik heb Monstertraxx van Karpe DM een tijdje geleden op Dance-Tunes aangeschaft maar hij geeft als bestand wav aan en ik had mp3 besteld en ik kan hem niet afspelen. Meer mensen die dit hebben en moet ik dance-tunes even een mailtje sturen ofwat?

Ook gehad bij MT! Ze sturen trg dat je het bestand moet omzetten v/e Mp3 naar Wav. maar dan werkt dit helaas ook niet. Vervolgens nog een mail sturen en je krijgt 2 Credits terug.
Oh mailtje heb ik nog. Dit kreeg ik terug;

Waarschijnlijk heeft het label per ongeluk een wav file geupload i.p.v. een mp3. Als je de extensie veranderd van .mp3 naar .wav zou je hem wel moeten kunnen afspelen (en in de hoogst mogelijke kwaliteit)

Wil je me laten weten of dat lukt?

Het bestand was al .mp3 bij mij. Maar wel heel slecht dat de foute mp3 nog steeds op DT staat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Het bestand was al .mp3 bij mij. Maar wel heel slecht dat de foute mp3 nog steeds op DT staat :thumbdown:

Je moet 'm toch juist naar .wav hernoemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

Mijne is al .wav en hij doet het niet ook niet als ik van .wav .mp3 maak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 18:07 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Tel schreef:

Je moet 'm toch juist naar .wav hernoemen?

uuh :huh: ik weet het niet meer :P maar iniedergeval ik heb hem geweizigt naar .mp3 of naar .wav maar deed het vervolgens nog niet. Als ik binnekort weer een keertje ga bestellen op Juno pak ik hem daar wel mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 19:13 

gebruik dan TriIDNet om te kijken watvoor bestand het is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 20:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
gebruik dan TriIDNet om te kijken watvoor bestand het is ^^

.wav maar hij doet het niet, dat wordt een mailtje naar Dance-Tunes. Ik wil eigenlijk gewoon mijn credits terug want ik hoef hem toch niet. Mijn credits zijn namelijk op en wil eigenlijk een paar andere tracks kopen en ik ga geen nieuwe credits kopen in deze zware tijd van de crisis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

Als ik met wmp releases brand (320 kbps) Verneukt dit dan de kwaliteit of meekt dat niets uit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:57 

Ja, als je hem als audio file brand dan veranderd de kwaliteit wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:59 

Hardtraxx Elite

Piaaa schreef:
Als ik met wmp releases brand (320 kbps) Verneukt dit dan de kwaliteit of meekt dat niets uit ?

Sowieso is WMP t slechtste brandprogramma ooit... ALs ik CD's brand dan doe ik t zelf vaak met iTunes, of als ik een CD wil branden met een CUE sheet dan gebruik ik vaak Feurio (ofzo) en Burrrn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 20:33 

Hardtraxxer

Weer een vraagje betreft een track:

Bestaat "The Beholder meets Zany - Euphoria" in een 320kbps formaat? Ik kan alleen 192kbps vinden en de previews van deze (legale) downloadsites kraken aan alle kanten. Daarom zou ik toch graag die 320 vinden en zoja, op welke site kan ik die vinden? Dank :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 21:32 

Donateur

junodownload. Ik heb m gewoon in 320...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Weer een vraagje betreft een track:

Bestaat "The Beholder meets Zany - Euphoria" in een 320kbps formaat? Ik kan alleen 192kbps vinden en de previews van deze (legale) downloadsites kraken aan alle kanten. Daarom zou ik toch graag die 320 vinden en zoja, op welke site kan ik die vinden? Dank :thumbup:

De previews zijn bijna altijd in lagere kwaliteit dan de mp3 zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 21:37 

Hardtraxxer

Ik zie het nu, ik zal juno dan waarschijnlijk vergeten zijn. Dank :thumbup:

Ja dat vermoedde ik al, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:26 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:44 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).

zou je dat wel doen? kwalitatief is dat toch minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:44 

Wie zijn de Bazzleggerz eigk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Waarom niet gewoon een ultra cheap geluidskaartje halen met een line-in? Want opnemen met microfoon ingang is echt niet aan te raden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:53 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

AVIO

_dp_ schreef:
freddyadu8 schreef:

Waarom niet gewoon een ultra cheap geluidskaartje halen met een line-in? Want opnemen met microfoon ingang is echt niet aan te raden ;)

Hmm, hier lukte het wel redelijk, maar klonk het gewoon best dof. Kan iemand een ultra cheap geluidskaartje met line-in aanraden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:53 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
stefaneke schreef:

AVIO

Waren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Hmm, hier lukte het wel redelijk, maar klonk het gewoon best dof. Kan iemand een ultra cheap geluidskaartje met line-in aanraden?

Behringer UCA-202, weet niet wat de kwaliteit is, maar die zal vast stukke beter zijn ;) (Kost rond de 30 euro)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:03 

Donateur

Ik heb die geluidskaart, en die doet het goed. Simpel, goedkoop en goed genoeg als je die line in ingangen wilt gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:05 

Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
PNXRMX schreef:

Behringer UCA-202, weet niet wat de kwaliteit is, maar die zal vast stukke beter zijn ;) (Kost rond de 30 euro)

Danku!! Ga er even naar kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 00:23 

Hardtraxx Veteran

Thx, binnenkort ff een bestelling plaatsen bij bax voor die geluidskaart + handige kabels en stekkers + 1 of 2 opbergdozen voor mn vinyls... 6 (van 55LP/doos) bleek toch niet genoeg te zijn om er nog handig door te kunnen bladeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 19:11 

Tel schreef:
PNXRMX schreef:
stefaneke schreef:

AVIO

Waren ;)

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 21:09 

Hardtraxx Veteran

bazzleggerz,,, onder die naam maakt avio volgens mij bootlegs ;) verbeter me als ik fout zit! Maar hun vorige live-act hete bazzimplantz dus dat is dan weer iets anders.. ;)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen