Het bestand was al .mp3 bij mij. Maar wel heel slecht dat de foute mp3 nog steeds op DT staatbRt_ wrote:Ook gehad bij MT! Ze sturen trg dat je het bestand moet omzetten v/e Mp3 naar Wav. maar dan werkt dit helaas ook niet. Vervolgens nog een mail sturen en je krijgt 2 Credits terug.Edwinn wrote:Ik heb Monstertraxx van Karpe DM een tijdje geleden op Dance-Tunes aangeschaft maar hij geeft als bestand wav aan en ik had mp3 besteld en ik kan hem niet afspelen. Meer mensen die dit hebben en moet ik dance-tunes even een mailtje sturen ofwat?
Oh mailtje heb ik nog. Dit kreeg ik terug;
Waarschijnlijk heeft het label per ongeluk een wav file geupload i.p.v. een mp3. Als je de extensie veranderd van .mp3 naar .wav zou je hem wel moeten kunnen afspelen (en in de hoogst mogelijke kwaliteit)
Wil je me laten weten of dat lukt?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Je moet 'm toch juist naar .wav hernoemen?Tel wrote:Het bestand was al .mp3 bij mij. Maar wel heel slecht dat de foute mp3 nog steeds op DT staat
Mijne is al .wav en hij doet het niet ook niet als ik van .wav .mp3 maak..
uuhPNXRMX wrote:Je moet 'm toch juist naar .wav hernoemen?Tel wrote:Het bestand was al .mp3 bij mij. Maar wel heel slecht dat de foute mp3 nog steeds op DT staat
-
G
gebruik dan TriIDNet om te kijken watvoor bestand het is 
.wav maar hij doet het niet, dat wordt een mailtje naar Dance-Tunes. Ik wil eigenlijk gewoon mijn credits terug want ik hoef hem toch niet. Mijn credits zijn namelijk op en wil eigenlijk een paar andere tracks kopen en ik ga geen nieuwe credits kopen in deze zware tijd van de crisis.KSwoosh wrote:gebruik dan TriIDNet om te kijken watvoor bestand het is
Als ik met wmp releases brand (320 kbps) Verneukt dit dan de kwaliteit of meekt dat niets uit ?
-
S
Ja, als je hem als audio file brand dan veranderd de kwaliteit wel.
Sowieso is WMP t slechtste brandprogramma ooit... ALs ik CD's brand dan doe ik t zelf vaak met iTunes, of als ik een CD wil branden met een CUE sheet dan gebruik ik vaak Feurio (ofzo) en BurrrnPiaaa wrote:Als ik met wmp releases brand (320 kbps) Verneukt dit dan de kwaliteit of meekt dat niets uit ?
Weer een vraagje betreft een track:
Bestaat "The Beholder meets Zany - Euphoria" in een 320kbps formaat? Ik kan alleen 192kbps vinden en de previews van deze (legale) downloadsites kraken aan alle kanten. Daarom zou ik toch graag die 320 vinden en zoja, op welke site kan ik die vinden? Dank
Bestaat "The Beholder meets Zany - Euphoria" in een 320kbps formaat? Ik kan alleen 192kbps vinden en de previews van deze (legale) downloadsites kraken aan alle kanten. Daarom zou ik toch graag die 320 vinden en zoja, op welke site kan ik die vinden? Dank
De previews zijn bijna altijd in lagere kwaliteit dan de mp3 zelf.Berunda wrote:Weer een vraagje betreft een track:
Ik zie het nu, ik zal juno dan waarschijnlijk vergeten zijn. Dank 
Ja dat vermoedde ik al, maar toch...
Ja dat vermoedde ik al, maar toch...
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).
zou je dat wel doen? kwalitatief is dat toch minder?freddyadu8 wrote:Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).
-
S
Wie zijn de Bazzleggerz eigk?
Waarom niet gewoon een ultra cheap geluidskaartje halen met een line-in? Want opnemen met microfoon ingang is echt niet aan te radenfreddyadu8 wrote:Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).
AVIOstefaneke wrote:Wie zijn de Bazzleggerz eigk?
Hmm, hier lukte het wel redelijk, maar klonk het gewoon best dof. Kan iemand een ultra cheap geluidskaartje met line-in aanraden?_dp_ wrote:Waarom niet gewoon een ultra cheap geluidskaartje halen met een line-in? Want opnemen met microfoon ingang is echt niet aan te radenfreddyadu8 wrote:Kan iemand mij vertellen of doorlinken naar een tutorial, hoe ik een set op kan nemen zonder line-in ingang (via microfoon ingang dus).
WarenPNXRMX wrote:AVIOstefaneke wrote:Wie zijn de Bazzleggerz eigk?
Behringer UCA-202, weet niet wat de kwaliteit is, maar die zal vast stukke beter zijnPNXRMX wrote: Hmm, hier lukte het wel redelijk, maar klonk het gewoon best dof. Kan iemand een ultra cheap geluidskaartje met line-in aanraden?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik heb die geluidskaart, en die doet het goed. Simpel, goedkoop en goed genoeg als je die line in ingangen wilt gebruiken 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Danku!! Ga er even naar kijken!_dp_ wrote:Behringer UCA-202, weet niet wat de kwaliteit is, maar die zal vast stukke beter zijnPNXRMX wrote: Hmm, hier lukte het wel redelijk, maar klonk het gewoon best dof. Kan iemand een ultra cheap geluidskaartje met line-in aanraden?(Kost rond de 30 euro)
Thx, binnenkort ff een bestelling plaatsen bij bax voor die geluidskaart + handige kabels en stekkers + 1 of 2 opbergdozen voor mn vinyls... 6 (van 55LP/doos) bleek toch niet genoeg te zijn om er nog handig door te kunnen bladeren 
-
S
Hoezo?Tel wrote:WarenPNXRMX wrote:AVIOstefaneke wrote:Wie zijn de Bazzleggerz eigk?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
bazzleggerz,,, onder die naam maakt avio volgens mij bootlegs
verbeter me als ik fout zit! Maar hun vorige live-act hete bazzimplantz dus dat is dan weer iets anders..