Sony CDs zijn het beste aan te raden
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Iemand al iets vernomen van de Save.Exit.Planet wallpaper ?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Komt die dan ?iSenSe` wrote:Iemand al iets vernomen van de Save.Exit.Planet wallpaper ?
Over de CD's. Ik heb Verbatim en die zijn inderdaad heel goed, maar de allerbeste zijn Tayo Yuden. Kost wel iets meer maar dan heb je 100% zeker weten kwaliteit. Tayo Yuden wordt door iedere distributeur gebruikt voor zover ik weet.
Wordt Recalled To Life van Dutch Master ook nog op Hardstyle.com gereleased?:)
Nog steeds niet daar? Vreemd.DjDeenite wrote:Wordt Recalled To Life van Dutch Master ook nog op Hardstyle.com gereleased?:)
Ik zou hem alleen eerder op Dance-Tunes kopen, aangezien hij daar goedkoper is, maar goed.
Ja idd ik koop ook in principe alles op Dance tunes behalve de scantraxx tracks die daar niet verschijnen. Scheelt al gauw een boel geld als je regelmatig wat tracks koopt. Ik was laatst op dancetunes ong evenveel kwijt voor 19 tracks als ik op hardstyle.com voor 13 tracks kwijt was. Dus ik zou zeggen als je wil hebben koop m gwn op dancetunesKhadber wrote:Nog steeds niet daar? Vreemd.DjDeenite wrote:Wordt Recalled To Life van Dutch Master ook nog op Hardstyle.com gereleased?:)
Ik zou hem alleen eerder op Dance-Tunes kopen, aangezien hij daar goedkoper is, maar goed.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 2 days ago
Gereleased niet, released denk ik welDjDeenite wrote:Wordt Recalled To Life van Dutch Master ook nog op Hardstyle.com gereleased?:)
Wat heeft iedereen toch met dat woord haha.
Dat er een wallpaper komt lijkt me logisch toch ?Kryptica wrote:Komt die dan ?iSenSe` wrote:Iemand al iets vernomen van de Save.Exit.Planet wallpaper ?
ben hem nog nergens tegengekomen
Volgens mij is gereleased wel goed hoor. Officieel niet, want releasen is geen Nederlands woord, maar als je het in het Nederlands gebruikt is het gereleased, denk ik. Iig niet released, dat is alleen correct in engelse contextNego wrote:Gereleased niet, released denk ik welDjDeenite wrote:Wordt Recalled To Life van Dutch Master ook nog op Hardstyle.com gereleased?:)
Wat heeft iedereen toch met dat woord haha.
Het is ook gemanaged etc. Bij 99% van alle uit het Engels afkomstige woorden hoort ook in de voltooide tijd ge- ervoor.
niemand iets vernomen over de IQ wallpaper 2010 ?
Denk niet dat ie komt hoor, vaak alleen van de "grotere" feesten.iSenSe` wrote:niemand iets vernomen over de IQ wallpaper 2010 ?
-
G
als ie niet komt wil ik er wel een makenRik wrote:Denk niet dat ie komt hoor, vaak alleen van de "grotere" feesten.iSenSe` wrote:niemand iets vernomen over de IQ wallpaper 2010 ?
maar hoezo is IQ niet groot
en zijn er van andere wel dan?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
InQontrol heeft altijd nog wallpapers gehad dus ik denk dat hij ongetwijfeld dit jaar er weer is.. 
De anthem die op youtube staat van Frontliner heeft het plaatje wat waarschijnlijk ook de wallpaper word schat ik...
De anthem die op youtube staat van Frontliner heeft het plaatje wat waarschijnlijk ook de wallpaper word schat ik...
Is wel groot. Maar niet het grootste voor Q, ik bedoel daarmee: Defqon Q-base en Qlimax.KSwoosh wrote:als ie niet komt wil ik er wel een makenRik wrote:Denk niet dat ie komt hoor, vaak alleen van de "grotere" feesten.iSenSe` wrote:niemand iets vernomen over de IQ wallpaper 2010 ?
maar hoezo is IQ niet groot
en zijn er van andere wel dan?
Hmm, weet niet officieel van Q dan?frankhardenberg wrote:InQontrol heeft altijd nog wallpapers gehad dus ik denk dat hij ongetwijfeld dit jaar er weer is..
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kweet niet maar neem aan dat ze er vast wel een paar officiele (van Q-Dance zelf) hebben gemaakt
ik neem idd aan van wel aangezien bij de rest van de IQ's wel wallpappers werden gemaakt.
vindt het logo dit jaar net wat vetter en moet ff die wallpaper dus hebbe
nog maar ff geduld dan ofniet

vindt het logo dit jaar net wat vetter en moet ff die wallpaper dus hebbe
nog maar ff geduld dan ofniet
Wat zijn al die bijlagen die ik bij de Q-Dance nieuwsbrief krijg? Ze hebben namen als cc9549b051d84 (14,4 kB)
Afbeeldingen geloof ik.JolleNL wrote:Wat zijn al die bijlagen die ik bij de Q-Dance nieuwsbrief krijg? Ze hebben namen als cc9549b051d84 (14,4 kB)
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Krusaders zijn relatief nieuwe tjappies bij Scantraxx
helaas welQz. wrote:Krusaders zijn relatief nieuwe tjappies bij Scantraxx
scantraxx