Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Waarom staat er bij fusion vaak/altijd -5 achter de CATID?

zoals Jaydee bijv, FUS065-5 ?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Is hun code voor 12"
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rik wrote:Waarom staat er bij fusion vaak/altijd -5 achter de CATID?

Het antwoord ligt hier:
http://www.discogs.com/search?q=fusion+ ... btn=Search

Zoals je ziet zijn er meerder Fusion Records op de wereld, en om ieder label uniek te houden zetten ze er een ander cijfer achter.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:

Het antwoord ligt hier:

Zoals je ziet zijn er meerder Fusion Records op de wereld, en om ieder label uniek te houden zetten ze er een ander cijfer achter.
Ik heb al een andere keer aan je uitgelegd dat dit niet klopt. Lyst heeft gelijk, het is de code voor 12". -7 is vaak de code voor 7" en -2 de code voor CD (single?).
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
PNXRMX wrote:
Khadber wrote:

Het antwoord ligt hier:

Ik heb al een andere keer aan je uitgelegd dat dit niet klopt. Lyst heeft gelijk, het is de code voor 12". -7 is vaak de code voor 7" en -2 de code voor CD (single?).
Als ik een beetje random wat platen aan klik op bijvoorbeeld freaky.nl, zie ik die -5 alleen bij platen staan die op fusion zijn gereleased.
Waarom doen andere labels dit dan niet?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Sainen wrote:Als ik een beetje random wat platen aan klik op bijvoorbeeld freaky.nl, zie ik die -5 alleen bij platen staan die op fusion zijn gereleased.
Waarom doen andere labels dit dan niet?
Het is eigenlijk nergens voor nodig bij Fusion, aangezien alle releases daar slechts op 1 formaat worden uitgebracht. Maar kijk eens naar oudere labels van Freaky Records, bijvoorbeeld het hoofdlabel dat tussen '88 en '98 releasete: http://www.discogs.com/label/Freaky+Records
Daar hebben alle CD albums -2, (Maxi) CD singles -3, alle 12" -5 en alle 7" -7. Hetzelfde geldt voor alle sublabels.

Een ander voorbeeld is Titanic Records. Daar hebben de 2 CD singles van Ti Sento en Put Some Grace de code TTC048-2 en TTC049-2, ipv TTC048 en TTC049. Voor de 12" releases gebruiken ze geen speciale code erachter.

Bijna geen enkel hardstyle of hardcore label releaset ook CD singles. Zelfs als ze dat doen, zetten ze meestal geen speciale code op de vinyl, maar wel op de CD (zoals titanic, of hardcopy die de code HC007CDS aanhield voor een cd-single release). Albums worden sowieso apart genummerd over het algemeen.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
bRt_ wrote:Eerste is een wat lichtere kleur met een klein beetje een V-Hals. 2e is donkerder en heeft precies een kraag. ;)

Stof = voor ze allebei 100% cotton ;)
Thanks, heb de duurdere versie besteld. :)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ik heb straks op hardstyle.com een aantal track gekocht, maar ik kan ze niet downloaden dan krijg ik een vage foutmelding. De account staat op naam van mn dj maat dus die krijgt de bevestiging. Nou is de vraag of ik op een ander moment de tracks kan downloaden, dat ik dus zeg maar de download links nog een keer later kan opvragen? Ik krijg zelf de mails nooit dus weet niet of het kan :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
SoundTunerZ wrote:Ik heb straks op hardstyle.com een aantal track gekocht, maar ik kan ze niet downloaden dan krijg ik een vage foutmelding. De account staat op naam van mn dj maat dus die krijgt de bevestiging. Nou is de vraag of ik op een ander moment de tracks kan downloaden, dat ik dus zeg maar de download links nog een keer later kan opvragen? Ik krijg zelf de mails nooit dus weet niet of het kan :P
Je moet dan gewoon die DJ maat om die mail vragen. Heeft hij deze niet gekregen kun je altijd via account details naar een button met Orders en daar op re-send drukken bij de order die jij gemaakt hebt..
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Bedankt, ik dacht zelf dat het was omdat er meerdere Fusions zouden zijn. Maar dat andere klinkt ook heel logisch.

Geeft niet heel veel :P
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Bij Dance-Tunes staat er niet meer bij of het 192, 320 of WAV is?

is nu alles 320kbps?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Stokbrood wrote:Bij Dance-Tunes staat er niet meer bij of het 192, 320 of WAV is?

is nu alles 320kbps?
Nee, nog steeds hetzelfde. Je kunt bij de details van de track lezen wat voor bitrate het is.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Als je bv dit setje wil halen:
http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/d ... tails.html
Heb je dan ook een versterker o.i.d nodig?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Atraxisz wrote:Als je bv dit setje wil halen:
Niet perse, enkel als je hem aan passieve speakers wilt aansluiten. Anders sluit je het gewoon aan aan actieve speakers en het werkt zonder versterker.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Kryptica wrote:
Niet perse, enkel als je hem aan passieve speakers wilt aansluiten. Anders sluit je het gewoon aan aan actieve speakers en het werkt zonder versterker.
Misschien stomme vraag, maar wat is het verschil tussen actief en passief?

Kan ik bv mijn Logitech X540 speakertjes erachter zetten?
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Atraxisz wrote:
Kryptica wrote:
Misschien stomme vraag, maar wat is het verschil tussen actief en passief?

Kan ik bv mijn Logitech X540 speakertjes erachter zetten?
Actief: Geen versterker nodig
Passief: Wel versterker nodig, die speakers kosten meestal minder.

Als je Logitech de juiste uitgangen heeft om aan je mengpaneel te hangen, moet dat wel kunnen ;)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Kryptica wrote:Actief: Geen versterker nodig

Als je Logitech de juiste uitgangen heeft om aan je mengpaneel te hangen, moet dat wel kunnen ;)
Ik bedoel wat passieve en actieve speakers zijn?!
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Atraxisz wrote:

Actief (zit een versterker in)
Passief (geen versterker in)
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Atraxisz wrote:

Bij actieve speakers zit er een versterker ingebouwd :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2014
Ooh ok bedankt!
Hoe kan ik trouwens zien of mijn speakers (logitech X540) actief of passief zijn?
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Atraxisz wrote:Ooh ok bedankt!
Hoe kan ik trouwens zien of mijn speakers (logitech X540) actief of passief zijn?
Computerspeakers zijn altijd actief. Qua aansluiten weet ik et niet zo snel. Bij jouw systeem zit de versterker waarschijnlijk ingebouwd in de subwoofer. Bij normale actieve speakers ( dus niet voor de comp ) zit er in elke speaker een versterker.
Last edited by Timothy21 on 31 Mar 2010 22:23, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
weet iemand hoe dit nummer heet? :innocent:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
oostzaner wrote:weet iemand hoe dit nummer heet? :innocent:
View on YouTube
Deepack - We Don't Give A Fuck (naar verluid)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Jongens,
Zoals jullie weten heb ik net mijn setje binnen, maar welke kabels heb ik nodig om mijn set op te kunnen nemen met bijv. Audacity?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:Jongens,
Zoals jullie weten heb ik net mijn setje binnen, maar welke kabels heb ik nodig om mijn set op te kunnen nemen met bijv. Audacity?
Ik neem aan dat je gewoon de normale uitgangen hebt (rood + wit), dan moet je gewoon in een electronicazaak vragen van mixer naar PC. Jack naar tulp is het als het goed is.