Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 555  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 23:45 

Hardtraxx Veteran

Onder wat voor soort hardstyle valt de hardstyle van Theracords?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2009 23:53 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:

Zijn er soorten hardstyle dan? Hardstyle = hardstyle in mijn visie, het is nog niet echt dusdanig divers dat je overal een naamkaartje aan kan hangen. Wel is er een duidelijk verschil tussen oudere en nieuwere hardstyle.. Vandaar dat de oudere Early Hardstyle genoemd word. Voor de rest is er niet echt een andere naam ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 00:06 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ok, ja ik vind het een aparte stijl. Zullen we het daar dan maar op houden? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 00:07 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Hmm, ok, ja ik vind het een aparte stijl. Zullen we het daar dan maar op houden? xd

De sounds zijn inderdaad minder gebruikelijk en wat minder op het grote publiek gericht denk ik. Al vind ik ze de laatste tijd steeds maar beter worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ahaha ja, het zijn aparte sounds, ik denk dat ik daar naar opzoek was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 13:10 

Hardtraxxer

SanderM schreef:

Volgens Thera zelf:

Het is een hele andere benadering van hardstyle, maar niet alleen donker, het is meer dat ik diversiteit gewoon stimuleer ipv alleen maar 1 soort van hardstyle ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 13:41 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt dus wel een aparte stijl, alleen is daar nog geen naam aan gegeven. Zo zou ik het dan omschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 13:46 

Hardtraxx Veteran

SanderM schreef:
Het lijkt dus wel een aparte stijl, alleen is daar nog geen naam aan gegeven. Zo zou ik het dan omschrijven.

Het is minder gebruikelijk, omdat alles tegenwoordig een vrolijk melodietje bevat misschien. Het voldoet aan alle "kwalificaties" waaronder hardstyle valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 14:32 

Hardtraxx Addict

weet iemand hoe het zit met brennan heart & wildstylez - reputation game?
wordt deze gereleased samen met de wildstylez & smd remix van just as easy?? of wordt ie niet gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 14:51 

Donateur

Komt allemaal goed hoor... Scantraxx zal na 1.01.2010 wel weer flink een tandje bijzetten met releasen. Gostosa, A-lusion, HHZ, Brennan Heart, Wildstylez etc hebben allemaal nummers die nog gereleased moeten worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 15:53 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Komt allemaal goed hoor... Scantraxx zal na 1.01.2010 wel weer flink een tandje bijzetten met releasen. Gostosa, A-lusion, HHZ, Brennan Heart, Wildstylez etc hebben allemaal nummers die nog gereleased moeten worden.

hehe die nieuwe headhunterz nummers zullen wss pas eind 2010 gereased worden ofzow denk ik.. weet nog wel hoe lan gik heb moeten wachten op tonight dat was geloof ik bijna een jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 17:16 

Hardtraxxer

E-rik schreef:
weet iemand hoe het zit met brennan heart & wildstylez - reputation game?
wordt deze gereleased samen met de wildstylez & smd remix van just as easy?? of wordt ie niet gereleased?

Misschien wel samen met Alpha Twins vs. Wildstylez - Atrocious?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 18:46 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij vergeten jullie frontliner nog met on the rise, frozen, 2 tracks met villain, 4 tracks met b-front, 1 met brennan heart (oud), 1 met proppy die 1x op qountdown is gedraad (new perspective) en sindsdien een jaar lang niet gedraaid is oid :P En dat zijn ze nog lang niet allemaal. Prophet heeft zelf ook wat solo tracks die nog een release moeten krijgen. Ran-D heeft ook een redelijke lijst staan, Davide Sonar ook.

Denk dat we t/m maart ofzo alleen scantraxx releases krijgen die we nu al kennen :P Zelfde geldt ook voor fusion, daar staan nog 8 releases te wachten = 16 weken ongeveer.

EDIT: Meestal worden nieuwe scantraxx releases via astralmusic.com aangekondigd in de late middag (4-5 uur geloof ik). Volgens mij ook vooral op dinsdagen, soms ook woensdag, donderdag. Denk dat we deze week meer zullen weten over het scantraxx schema van januari. Zou ook kunnen dat het pas volgende week komt als er 4 januari geen release is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 19:27 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Volgens mij vergeten jullie frontliner nog met on the rise, frozen, 2 tracks met villain, 4 tracks met b-front, 1 met brennan heart (oud), 1 met proppy die 1x op qountdown is gedraad (new perspective) en sindsdien een jaar lang niet gedraaid is oid :P En dat zijn ze nog lang niet allemaal. Prophet heeft zelf ook wat solo tracks die nog een release moeten krijgen. Ran-D heeft ook een redelijke lijst staan, Davide Sonar ook.

Denk dat we t/m maart ofzo alleen scantraxx releases krijgen die we nu al kennen :P Zelfde geldt ook voor fusion, daar staan nog 8 releases te wachten = 16 weken ongeveer.

EDIT: Meestal worden nieuwe scantraxx releases via astralmusic.com aangekondigd in de late middag (4-5 uur geloof ik). Volgens mij ook vooral op dinsdagen, soms ook woensdag, donderdag. Denk dat we deze week meer zullen weten over het scantraxx schema van januari. Zou ook kunnen dat het pas volgende week komt als er 4 januari geen release is.

Je vergeet de tracks van second identity ;) Headhunterz and so on :P Scantraxx moet daar echt wel eens wat aan gaan doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 22:33 

Hardtraxx Veteran

Scantraxx heeft dusdanig veel sublabels dat ze makkelijk dingen tegelijk uit kunnen brengen. De vraag is of ze dat ook willen..

Relax, komt allemaal goed! En denk erom, niet alles wat gedraaid word komt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2009 22:38 

Hardtraxx Veteran

SoundTunerZ schreef:
Je vergeet de tracks van second identity ;) Headhunterz and so on :P Scantraxx moet daar echt wel eens wat aan gaan doen :P

Die ook nog ja, en Brennan Heart heeft nog nieuwe tracks. Hhz was al genoemd.

Khadber schreef:
Scantraxx heeft dusdanig veel sublabels dat ze makkelijk dingen tegelijk uit kunnen brengen. De vraag is of ze dat ook willen..

Relax, komt allemaal goed! En denk erom, niet alles wat gedraaid word komt uit.

Wat heb jij toch met sublabels :P Ze kunnen ook meerdere scantraxx main label releases in een week uit brengen als ze willen. Ik denk dat ze het gewoon op ongeveer 1 release per week gaan houden, misschien beter iets vaker 2 releases dan afgelopen jaar. Heb t gevoel dat er nu meer op de wachtlijst staat dan ooit tevoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:41 

Hardtraxx Veteran

Op fusion heb ik een nieuwe remix van partylover gehoord, gedraaid door zany.. Maar ff op youtube gekeken enz maar kan niks vinden,, iemand meer info ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:43 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Op fusion heb ik een nieuwe remix van partylover gehoord, gedraaid door zany.. Maar ff op youtube gekeken enz maar kan niks vinden,, iemand meer info ^^

Je kent het orgineel en de Sydney mix? Want sommigen kennen maar 1 van de 2. Het zou overigens zomaar kunnen dat er een nieuwe versie van is hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:44 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Timmer schreef:

Je kent het orgineel en de Sydney mix? Want sommigen kennen maar 1 van de 2. Het zou overigens zomaar kunnen dat er een nieuwe versie van is hoor.

haha khadber die ken ik wel hoor :D Dit beukte echt tering hard door dusja geen showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:45 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Timmer schreef:

haha khadber die ken ik wel hoor :D Dit beukte echt tering hard door dusja geen showtek

Zal er op letten op Qountdown. ;) Draait hij per slot van rekening ook.
Overigens gaan die bassjes van Showtek op een groot geluidssysteem best hard. Teminste om een goed voorbeeld te noemen: die Dominate Remix wil wel ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2009 18:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Timmer schreef:
Khadber schreef:

Zal er op letten op Qountdown. ;) Draait hij per slot van rekening ook.
Overigens gaan die bassjes van Showtek op een groot geluidssysteem best hard. Teminste om een goed voorbeeld te noemen: die Dominate Remix wil wel ;).

Nee andere opbouw,, heel andere dingen gedaan met de vocals en je kreeg van die kicks die steeds sneller gingen, dan was het stil, en dan PA Partylover, en dan REng Demng BAm snaps :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand ons al meer vertellen over de Q-dance awards ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

edit: B-Front was rookie of the year, wat was de rest ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 17:13 

Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:

Ctrl Alt Del beste anthem ;)
meer weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:42 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Was echt heel slecht geimplementeerd, hadden ze beter weg kunnen laten.

Chick: Dailucia met (55%)
Q-Dancer: Mag niet van mijn moeder (44%)
Stage Design: Shaman (Qlimax) (49%)
Rookie: B-Front (37%) (wel toevallig dat hij buiten de showcase stond als je voelt wat ik bedoel)
Party moment: Forever Young (51%)
Anthem: In Qontrol (33%, Defqon 32%)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 555  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen