Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Thanks SVB en MelvinFR
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Iemand enig idee of er nog wat gaat gebeuren met de Atmozfears & Frequencerz collab? Volgens mij wordt hij ook niet meer gedraaid in setjes van hun :huh:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Waarom worden er nooit meer hardstylefeesten gegeven in het Silverdome? Ik ben er zelf nooit geweest, maar op papier lijkt het een goede locatie voor feestjes waarvoor een AFAS net iets te groot is. Vroeger werden hier nog feesten als Hard Bass en Qlimax gegeven, maar volgens mij houdt het tegenwoordig qua hardere stijlen hier na BKJN vs partyraiser wel op.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
broodjebeenham wrote:Waarom worden er nooit meer hardstylefeesten gegeven in het Silverdome? Ik ben er zelf nooit geweest, maar op papier lijkt het een goede locatie voor feestjes waarvoor een AFAS net iets te groot is. Vroeger werden hier nog feesten als Hard Bass en Qlimax gegeven, maar volgens mij houdt het tegenwoordig qua hardere stijlen hier na BKJN vs partyraiser wel op.
Zelfs BKJN is hier verbannen (door de burgemeester) tegenwoordig
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
paperclip wrote: Zelfs BKJN is hier verbannen (door de burgemeester) tegenwoordig
Raar, was hier nog een speciale reden voor of vond de burgemeester het gewoon niet bij het imago passen?
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
broodjebeenham wrote: Raar, was hier nog een speciale reden voor of vond de burgemeester het gewoon niet bij het imago passen?
Algemeen Dagblad wrote:Afgelopen weekend kwamen onder andere klachten binnen over het evenement 'BKJN Partyraiser'. De partij laat in schriftelijke vragen aan het college van b en w weten van mening te zijn dat er geen vergunningen meer afgegeven mogen worden voor dit soort feesten tot de problemen bij de organisatie en het Silverdome zijn aangekaart en opgelost.

Bezoekers van het feest zouden in de openbare ruimte hun behoefte hebben gedaan, onder invloed zijn van drugs, en veel lawaai hebben veroorzaakt. 'Het is al langer bekend dat feesten in het Silverdome veelal gepaard gaan met drugsoverlast, zoals dit ook nu weer blijkt te hebben plaatsgevonden', aldus de PVV Zoetermeer.

De partij vindt dat er door de gemeente Zoetermeer en betrokken hulpdiensten voortaan beter gehandhaafd moet worden op het drugsbeleid en vraagt aan het college van b en w of er maatregelen worden getroffen om 'dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen'.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh :whistle:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 5 days ago
JarneNL wrote:Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh :whistle:
50+ posts
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Grim wrote:
JarneNL wrote:Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh :whistle:
50+ posts
oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Iemand idee of Qlimax live wordt uitgezonden? En met beeld?
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
JarneNL wrote:oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen :thumbsup:
Ik heb er 8 jaar over gedaan om van mijn Newbie status af te komen xd
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Justinhafc wrote:
JarneNL wrote:oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen :thumbsup:
Ik heb er 8 jaar over gedaan om van mijn Newbie status af te komen xd
xd xd wat een geruststelling hahaha
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Naja ik had me geregistreerd, maar na 1 post verder al die jaren alleen maar meegelezen. Pas sinds een klein jaar ook wat actiever gaan posten
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Bij mij komt het actief posten in golven, liep daarom ook wel eventjes rond met de newbie status. Maar zoals velen ben ik altijd lekker aan het meelezen :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
Aah ja. Ik gebruikte het inderdaad eerst alleen om mee te lezen, maar sinds Defqon dit jaar (om vervoer te regelen, wat door Hardtraxx gelukt is :thumbsup: ) ben ik actiever gaan worden en vind ik het ook chill om gewoon beetje te discussiëren over feesten om de hype op te bouwen :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Welkom Jarne!
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
TiMOTHYb wrote:Welkom Jarne!
Hahahah thanks man!
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
JarneNL wrote:
Grim wrote:
50+ posts
oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen :thumbsup:
Dagje vrij vandaag. Mezelf maar even tot Hardtraxxer benoemd :P
J
als je lang genoeg spamd krijg je nog meer upgrades (idk)
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
jeffrey2107 wrote:als je lang genoeg spamd krijg je nog meer upgrades (idk)
Klopt

Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
SVB (5000+ binnen een jaar)
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
:lol: :cool:
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Exterkate wrote:Ik kan zo snel even geen voorbeelden bedenken, maar welke redelijk bekende hardstyle tracks met een driekwartsmaat zijn er?
Zany & MC DV8 - Nothing Else Matters
Zany & The Prophet - 384.000
Zany - The Fairy Legend

Deze uit mijn hoofd zo even.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
B-Front - Beyond Reality dacht ik ook
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
DBSTF - Nature Of Our Mind ook. Ga nog even nadenken of ik er meer ken