Thanks SVB en MelvinFR
Active topics in Algemeen
Moderators
Iemand enig idee of er nog wat gaat gebeuren met de Atmozfears & Frequencerz collab? Volgens mij wordt hij ook niet meer gedraaid in setjes van hun 
Waarom worden er nooit meer hardstylefeesten gegeven in het Silverdome? Ik ben er zelf nooit geweest, maar op papier lijkt het een goede locatie voor feestjes waarvoor een AFAS net iets te groot is. Vroeger werden hier nog feesten als Hard Bass en Qlimax gegeven, maar volgens mij houdt het tegenwoordig qua hardere stijlen hier na BKJN vs partyraiser wel op.
Zelfs BKJN is hier verbannen (door de burgemeester) tegenwoordigbroodjebeenham wrote:Waarom worden er nooit meer hardstylefeesten gegeven in het Silverdome? Ik ben er zelf nooit geweest, maar op papier lijkt het een goede locatie voor feestjes waarvoor een AFAS net iets te groot is. Vroeger werden hier nog feesten als Hard Bass en Qlimax gegeven, maar volgens mij houdt het tegenwoordig qua hardere stijlen hier na BKJN vs partyraiser wel op.
Raar, was hier nog een speciale reden voor of vond de burgemeester het gewoon niet bij het imago passen?paperclip wrote: Zelfs BKJN is hier verbannen (door de burgemeester) tegenwoordig
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
broodjebeenham wrote: Raar, was hier nog een speciale reden voor of vond de burgemeester het gewoon niet bij het imago passen?
Algemeen Dagblad wrote:Afgelopen weekend kwamen onder andere klachten binnen over het evenement 'BKJN Partyraiser'. De partij laat in schriftelijke vragen aan het college van b en w weten van mening te zijn dat er geen vergunningen meer afgegeven mogen worden voor dit soort feesten tot de problemen bij de organisatie en het Silverdome zijn aangekaart en opgelost.
Bezoekers van het feest zouden in de openbare ruimte hun behoefte hebben gedaan, onder invloed zijn van drugs, en veel lawaai hebben veroorzaakt. 'Het is al langer bekend dat feesten in het Silverdome veelal gepaard gaan met drugsoverlast, zoals dit ook nu weer blijkt te hebben plaatsgevonden', aldus de PVV Zoetermeer.
De partij vindt dat er door de gemeente Zoetermeer en betrokken hulpdiensten voortaan beter gehandhaafd moet worden op het drugsbeleid en vraagt aan het college van b en w of er maatregelen worden getroffen om 'dit soort incidenten in de toekomst te voorkomen'.
Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh 
50+ postsJarneNL wrote:Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh
oh tjuuss, dan maar beter m'n best doenGrim wrote:50+ postsJarneNL wrote:Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh
Iemand idee of Qlimax live wordt uitgezonden? En met beeld?
Ik heb er 8 jaar over gedaan om van mijn Newbie status af te komenJarneNL wrote:oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen
Justinhafc wrote:Ik heb er 8 jaar over gedaan om van mijn Newbie status af te komenJarneNL wrote:oh tjuuss, dan maar beter m'n best doen
Naja ik had me geregistreerd, maar na 1 post verder al die jaren alleen maar meegelezen. Pas sinds een klein jaar ook wat actiever gaan posten
Bij mij komt het actief posten in golven, liep daarom ook wel eventjes rond met de newbie status. Maar zoals velen ben ik altijd lekker aan het meelezen 
Aah ja. Ik gebruikte het inderdaad eerst alleen om mee te lezen, maar sinds Defqon dit jaar (om vervoer te regelen, wat door Hardtraxx gelukt is
) ben ik actiever gaan worden en vind ik het ook chill om gewoon beetje te discussiëren over feesten om de hype op te bouwen 
Hahahah thanks man!TiMOTHYb wrote:Welkom Jarne!
Dagje vrij vandaag. Mezelf maar even tot Hardtraxxer benoemdJarneNL wrote:oh tjuuss, dan maar beter m'n best doenGrim wrote:50+ postsJarneNL wrote:Oke, misschien een beetje triest, maar hoe kom ik van dat ''Hardtraxx Newbie'' ding af? Ik ben best een tijdje actief en ik vind 't niet zo lekker staan tbh
-
J
als je lang genoeg spamd krijg je nog meer upgrades (idk)
Kloptjeffrey2107 wrote:als je lang genoeg spamd krijg je nog meer upgrades (idk)
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
SVB (5000+ binnen een jaar)
Zany & MC DV8 - Nothing Else MattersExterkate wrote:Ik kan zo snel even geen voorbeelden bedenken, maar welke redelijk bekende hardstyle tracks met een driekwartsmaat zijn er?
Zany & The Prophet - 384.000
Zany - The Fairy Legend
Deze uit mijn hoofd zo even.
B-Front - Beyond Reality dacht ik ook