Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Broken Balance wrote:Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen
Wie zegt er dat hij persee een illegale download site zoekt dan?
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 33 minutes ago
Goldenstyle wrote:
Broken Balance wrote:Niet heel slim om hier naar illegale downloadsites te vragen
Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.

Dus je ript audio zonder toestemming van Mixcloud of artiest.
Dat is nog steeds niet legaal.

Het kan natuurlijk zijn dat hij hier niet van af weet en zich afvraagt of er legale sites zijn of tools die in partnerschap met mixcloud dit toelaten.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Nuracore wrote:
Goldenstyle wrote:
Omdat Mixcloud downloads niet toe laat vanwege hun rechten systeem. Dan verliezen zij hun licentie om audio te mogen streamen zonder dat ze hiervoor meer geld voor moeten aftikken.

Dus je ript audio zonder toestemming van Mixcloud of artiest.
Dat is nog steeds niet legaal.

Het kan natuurlijk zijn dat hij hier niet van af weet en zich afvraagt of er legale sites zijn of tools die in partnerschap met mixcloud dit toelaten.
Zoals ULTIMO al zei, via google valt er altijd wel wat te vinden. Maar geen idee voor de rest hoe of wat mixcloud werkt. Gebruik het niet veel.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Fijn dat jij meteen die aanname doet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Svennn wrote:
Hey joh schijnheilige!!

We herhalen:
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
ErikZ wrote:
Svennn wrote:
Hey joh schijnheilige!!

We herhalen:
Klopt, ik ken alle regels wat betreft Mixcloud ook als een volleerd jurist uit mn hoofd! :yawn:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Svennn wrote:Klopt, ik ken alle regels wat betreft Mixcloud ook als een volleerd jurist uit mn hoofd! :yawn:
Dat hoeft ook niet, maar dat zei Nuracore hiervoor ook al :whistle:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hij heeft wel een handje van dingen roepen die letterlijk een miniscuul stukje voor hem al worden uitgelegd.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Je kunt ook ouderwets het setje afspelen en dan opnemen op een cassettebandje..
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 33 minutes ago
Parvuz wrote:Je kunt ook ouderwets het setje afspelen en dan opnemen op een cassettebandje..
Bootleggen heet dat :list: #oldskool
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Exterkate wrote:Hoe heet de plaat die tegenwoordig facking vaak wordt gedraaid en waar de melodie van Zombie Nation - Kernkraft inzit? Het is niet de Technoboy remix. Het is volgens mij een vrij recente plaat/remix.
Deze?
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ik heb een link nog nooit aangepast om een video/set te embedden.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Weet iemand hier meer vanaf?

https://www.facebook.com/commerce/produ ... 622371575/

Ran-d verkoopt een album via zijn facebookpagina. Is dit een foutje of heb ik wat gemist? Google weet, op een paar aankondigingen uit 2017 na, van niets.
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Exterkate wrote:
Linus wrote:Weet iemand hier meer vanaf?

https://www.facebook.com/commerce/produ ... 622371575/

Ran-d verkoopt een album via zijn facebookpagina. Is dit een foutje of heb ik wat gemist? Google weet, op een paar aankondigingen uit 2017 na, van niets.
Ik denk dat ze dat alvast klaar hebben gezet op zijn Facebook, en misschien per ongeluk op openbaar gezet? Dat hij met een album komt is idd bekend, maar een officiële bekendmaking mist vooralsnog.
Zoiets vermoedde ik al, maar toch vreemd. Zoals je zelf al zegt: er is niets meer dan een onofficiele aankondiging (2017), maar verder helemaal nog niks. Je zou toch verwachten dat dit reacties op zou leveren, waarna alles snel gecorrigeerd wordt, maar vooralsnog slechts 1 like en weinig reuring. Je wordt ook netjes ge-redirect naar de betaalpagina. Ben benieuwd wat er gebeurt als je daadwerkelijk bestelt.

edit: "Based on your location or products in your cart, there are no payment methods available."

Daadwerkelijk bestellen lijkt dus (nog) niet mogelijk.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ik ben (al) door de Q&A van Phuture Noize heen en nu lijkt het dat er geen vervolg ronde komt. Mods klopt dit?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
DonnyD wrote:Ik ben (al) door de Q&A van Phuture Noize heen en nu lijkt het dat er geen vervolg ronde komt. Mods klopt dit?
Hij is net wat meer dan een uurtje klaar man xd Hold your horses
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Hij zal wel hierop doelen
Thanks voor deze Q&A guys. Ik hoop dat jullie de antwoorden tof vinden. Ik heb alles eerlijk beantwoord en ik hoop dat ik daarmee niemand kwets haha. In ieder geval, ik zie jullie vast wel weer een keer op een event en tot latah!
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
ULTIMO wrote:Hij zal wel hierop doelen
Thanks voor deze Q&A guys. Ik hoop dat jullie de antwoorden tof vinden. Ik heb alles eerlijk beantwoord en ik hoop dat ik daarmee niemand kwets haha. In ieder geval, ik zie jullie vast wel weer een keer op een event en tot latah!
Daar doelde ik inderdaad op ;) Maar het is weer aan de gang zie ik :clap:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zijn er mensen bekend met de Appic-app? Ik heb het net geinstalleerd, twijfel of ik het wil gebruiken en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat anderen er van vinden.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Khadber wrote:Zijn er mensen bekend met de Appic-app? Ik heb het net geinstalleerd, twijfel of ik het wil gebruiken en ben eigenlijk wel benieuwd naar wat anderen er van vinden.
Heb hem paar weken terug ook geïnstalleerd, gingen met vriendengroep proberen tickets voor een evenement te winnen.
Ik gebruik de app daarnaast alleen tijdens een feest met de timetable functie. Vind die heel prettig werken.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hoe zit het eigenlijk met geregistreerde tickets op naam, kun je die gewoon via TS verkopen aan andere mensen zonder het risico dat die mensen niet binnenkomen omdat de naam niet gelijk is aan de naam op het ID?
B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?
D
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2015
last seen Dec 2019
BloodyB wrote:Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?
Dit is volgens mij niet per se het doel van organisaties. Om die ticketfraude tegen te gaan zijn er toch afspraken tussen organisaties en TS om nieuwe tickets te verstrekken? Volgens mij is het plaatsen van die namen op het ticket niets meer dan een marketing-tool..

Doordat je nu een account moet aanmaken bij de organisatie hebben zij een veel beter beeld van hun doelgroep. Daar kunnen ze vervolgens hun marketingstrategie op aanpassen en je bovendien direct per email benaderen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 8 days ago
Ja en net als met dat Qdance member gebeuren hou je de kaarten ook meer onder de liefhebbers en wordt het voor handelaren lastiger om grote partijen kaarten op te kopen
B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2018
last seen Apr 2021
Dante P wrote:
BloodyB wrote:Sterker nog, is er hier iemand waar dat ooit gecontroleerd is? Of die überhaupt zijn id moest laten zien?
Dit is volgens mij niet per se het doel van organisaties. Om die ticketfraude tegen te gaan zijn er toch afspraken tussen organisaties en TS om nieuwe tickets te verstrekken? Volgens mij is het plaatsen van die namen op het ticket niets meer dan een marketing-tool..

Doordat je nu een account moet aanmaken bij de organisatie hebben zij een veel beter beeld van hun doelgroep. Daar kunnen ze vervolgens hun marketingstrategie op aanpassen en je bovendien direct per email benaderen.
Exact. En daarom hoef kan je dus nog steeds prima de tickets doorverkopen :)