Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Lenny wrote:Terecht. Fok de mainstream, we defend the raw.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Ach met een dikke lijn coke in de neus danst elke MC
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Villain kan de meeste hardstyle wel waarderen. Ook aan de Raw kant.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Exterkate wrote:
TSFH wrote:Wat vindt Villian eigenlijk van raw hardstyle?
Wel oke, denk ik. Ik zag hem laatst echter bij Rebelion MC'en en toen kreeg ik de indruk dat hij zich ernstig afvroeg wat hij daar nou precies mee moest
Logisch toch.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Exterkate wrote:Al die haat naar Villain vind ik ook niet terecht trouwens.
Waar zie jij haat?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Exterkate wrote:Al die haat naar Villain vind ik ook niet terecht trouwens. Vind 'm persoonlijk de beste MC in de scene. Op Qlimax deed 'tie het gewoon echt heel goed vond ik. Sommige mensen vinden bepaalde uitspraken tenenkrommend maar ik vind die uitspraken altijd wel vet ^^ en denk ik ook dat 'tie idd alle soorten hardstyle kan waarderen. behalve gearbox want dat is kut
Hij vind gearbox niet kut. Hij beoordeeld op de muziek en niet op een label. Dat zouden er meer eens moesten doen.
De rest van wat je zei klopt verder wel.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Dus omdat ze een andere mening over Villian hebben dan die van jouw is het haat?
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
ErikZ wrote:Dus omdat ze een andere mening over Villian hebben dan die van jouw is het haat?
ligt er maar net aan hoe het geformuleerd wordt toch?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Ketaeend wrote:Hij is op Mc Hoff na echt wel de beste MC .
Thanks for support. :kiss2:
K
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Mar 2017
LEKKER HATEN OP VILLAIN
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
tjakevladze wrote:Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
Beter wel, maar dan wel eentje die goed is. Soms brengt een MC toch dat beetje extra, wat sfeer bevorderend is.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
TSFH wrote:
tjakevladze wrote:Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
Beter wel, maar dan wel eentje die goed is. Soms brengt een MC toch dat beetje extra, wat sfeer bevorderend is.
Nee hoor niet nodig. Als de juiste mensen er zijn met echte liefde voor de muziek en de artiesten die er staan en een beetje de tracks kennen ontstaat er zo'n sfeertje.. :loving:

Ik snap dat het voor hét gros raar is dat er geen MC staat maar als je er totaal geen een neer zet op een willekeurige festival zal je merken dat ook dan het gros niet eens merkt dat er geen MC is.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ik denk dat veel mensen wel eens vergeten dat zo'n mc er vaak minimaal 8 uur staat en alles geeft om het publiek los te krijgen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik vind Villain eerlijk gezegd ook een prima MC. Op Qlimax heb ik me er ook totaal niet aan geïrriteerd. Als je Project One gaat vergelijken met de set van 2008, is ruffain daar echt veel vervelender.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Is er een slechte B-Front track?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:Is er een slechte B-Front track?
even zijn discography door gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet het geval is.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 7 days ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Wat een vraag zeg :whistle:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik vind Psycho een beetje een kut plaat geworden... maar verder wordt het wel lastig :$
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:
Ik vind Psycho een beetje een kut plaat geworden... maar verder wordt het wel lastig :$
ik vind de plaat zelf niet eens echt kut (wel een van zijn mindere), maar meer het feit dat je deze eerst op ieder feest wel 439867239 keer hoorde.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vooral de 2016 edit
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Ik vind Techno en Psycho niks aan eigenlijk. Dat zijn dus de enige twee die ik wat minder vind van B-Front.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
TSFH wrote:Ik vind Techno en Psycho niks aan eigenlijk. Dat zijn dus de enige twee die ik wat minder vind van B-Front.
Psycho is de minste maar doe techno vind ik een van de betere b-freqz track.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Zamble wrote:Vooral de 2016 edit
Zaad plaat.