Lenny wrote:Terecht. Fok de mainstream, we defend the raw.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ach met een dikke lijn coke in de neus danst elke MC
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 8 days ago
Villain kan de meeste hardstyle wel waarderen. Ook aan de Raw kant.
Logisch toch.Exterkate wrote:Wel oke, denk ik. Ik zag hem laatst echter bij Rebelion MC'en en toen kreeg ik de indruk dat hij zich ernstig afvroeg wat hij daar nou precies mee moestTSFH wrote:Wat vindt Villian eigenlijk van raw hardstyle?
Waar zie jij haat?Exterkate wrote:Al die haat naar Villain vind ik ook niet terecht trouwens.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Hij vind gearbox niet kut. Hij beoordeeld op de muziek en niet op een label. Dat zouden er meer eens moesten doen.Exterkate wrote:Al die haat naar Villain vind ik ook niet terecht trouwens. Vind 'm persoonlijk de beste MC in de scene. Op Qlimax deed 'tie het gewoon echt heel goed vond ik. Sommige mensen vinden bepaalde uitspraken tenenkrommend maar ik vind die uitspraken altijd wel veten denk ik ook dat 'tie idd alle soorten hardstyle kan waarderen. behalve gearbox want dat is kut
De rest van wat je zei klopt verder wel.
Dus omdat ze een andere mening over Villian hebben dan die van jouw is het haat?
ligt er maar net aan hoe het geformuleerd wordt toch?ErikZ wrote:Dus omdat ze een andere mening over Villian hebben dan die van jouw is het haat?
Thanks for support.Ketaeend wrote:Hij is op Mc Hoff na echt wel de beste MC .
-
KHardtraxxer
- 72 posts member since 2016
- last seen Mar 2017
LEKKER HATEN OP VILLAIN
Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
Beter wel, maar dan wel eentje die goed is. Soms brengt een MC toch dat beetje extra, wat sfeer bevorderend is.tjakevladze wrote:Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Nee hoor niet nodig. Als de juiste mensen er zijn met echte liefde voor de muziek en de artiesten die er staan en een beetje de tracks kennen ontstaat er zo'n sfeertje..TSFH wrote:Beter wel, maar dan wel eentje die goed is. Soms brengt een MC toch dat beetje extra, wat sfeer bevorderend is.tjakevladze wrote:Villian was vroeger wel echt schijtirritant, maar volgens mij heeft hij goed naar kritiek geluisterd. Vind hem nu persoonlijk best prima. Liefst geen MC, maar dat zit er toch niet in.
Ik snap dat het voor hét gros raar is dat er geen MC staat maar als je er totaal geen een neer zet op een willekeurige festival zal je merken dat ook dan het gros niet eens merkt dat er geen MC is.
Ik denk dat veel mensen wel eens vergeten dat zo'n mc er vaak minimaal 8 uur staat en alles geeft om het publiek los te krijgen.
Ik vind Villain eerlijk gezegd ook een prima MC. Op Qlimax heb ik me er ook totaal niet aan geïrriteerd. Als je Project One gaat vergelijken met de set van 2008, is ruffain daar echt veel vervelender.
even zijn discography door gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat dit niet het geval is.MelvinFR wrote:Is er een slechte B-Front track?
Wat een vraag zegMelvinFR wrote:Is er een slechte B-Front track?
Ik vind Psycho een beetje een kut plaat geworden... maar verder wordt het wel lastigMelvinFR wrote:Is er een slechte B-Front track?
ik vind de plaat zelf niet eens echt kut (wel een van zijn mindere), maar meer het feit dat je deze eerst op ieder feest wel 439867239 keer hoorde.Rickzel wrote:Ik vind Psycho een beetje een kut plaat geworden... maar verder wordt het wel lastigMelvinFR wrote:Is er een slechte B-Front track?
Ik vind Techno en Psycho niks aan eigenlijk. Dat zijn dus de enige twee die ik wat minder vind van B-Front.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 8 days ago
Psycho is de minste maar doe techno vind ik een van de betere b-freqz track.TSFH wrote:Ik vind Techno en Psycho niks aan eigenlijk. Dat zijn dus de enige twee die ik wat minder vind van B-Front.