Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle releases op VTGE Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT Ft Popr3bel - I'm Raving (Oldschool mix) iets ouder-klinkend maar vet om er in te doen :P
Tuneboy - Devotion
Activators laatste album :P
The Pitcher - So Good (2011 ish)

Maarja , wat zoek je precies want Hardstyle Mafia bijv heeft altijd een beetje de zelfde sounds gehad tot heden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 00:39 
 
Hardtraxxer

Ik zoek echt een beetje de nummers als:

tatanka inner beast
low e zero sanity broken record
Bioweapon reload the weapon

Alvast bedankt voor de aanvullingen tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zag de edit van Headhunterz ft. Builder - Her Voice door Thyron en ik vraag me dan af hoe Thyron aan de orginele sounds van het nummer komt. Heeft hij Headhunterz een mailtje gestuurd zo van stuur mij de soundbank van Her Voice even? Of weet hij de kick zodanig weg te filteren uit het originele nummer dat je hem niet meer hoort als je er een nieuwe kick overheen gooit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Trajanusch schreef:
Ik zag de edit van Headhunterz ft. Builder - Her Voice door Thyron en ik vraag me dan af hoe Thyron aan de orginele sounds van het nummer komt. Heeft hij Headhunterz een mailtje gestuurd zo van stuur mij de soundbank van Her Voice even? Of weet hij de kick zodanig weg te filteren uit het originele nummer dat je hem niet meer hoort als je er een nieuwe kick overheen gooit?


Van B-Front gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht eerst van 'Huh?', maar toen viel het kwartje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 16:28 
 

Trajanusch schreef:
Ik zag de edit van Headhunterz ft. Builder - Her Voice door Thyron en ik vraag me dan af hoe Thyron aan de orginele sounds van het nummer komt. Heeft hij Headhunterz een mailtje gestuurd zo van stuur mij de soundbank van Her Voice even? Of weet hij de kick zodanig weg te filteren uit het originele nummer dat je hem niet meer hoort als je er een nieuwe kick overheen gooit?



Climax is gewoon opnieuw gemaakt. De rest kan je gewoon uit de originele track rippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Climax is gewoon opnieuw gemaakt. De rest kan je gewoon uit de originele track rippen.


Duidelijk, thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vraag me het volgende af: is Andy Svge het volgende push project van Q?
Als waverider had de man nooit grote podia ( te lui om te googlen, maar ik heb m nooit ergens gezien). En nu staat hij direct mainstage bij freaq. Weliswaar is gravity een van dé hitjes dit jaar, maar is dat dan de reden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gravity was voor de endshow op DefQon nog nooit gedraait. Hij heeft toen dus samengewerkt met Q-dance. Gok dat er wel veel vanuit Q-dance is geregeld wat betreft zijn nieuwe alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het ook een gevolg is van het feit dat Gravity zo'n hit is na Defqon dat Q heeft besloten om hem wat te pushen. Dat Waverider wat kan stond wel vast, dus redelijk safe bet. Enige wat hij nodig had was goeie marketing en support.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:02 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vroeg me vandaag af hoeveel dj's zouden verdienen :$ als je hoort dat dj's zoals hardwell soms wel duizende euro's krijgen voor ergens een uurtje te draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ's zijn hier over het algemeen vrij stil over, het is schijnbaar not done om daar over te praten, dus ik ben bang dat je hier niet achter gaat komen. Al kan je zelf ook wel bedenken dat wanneer DJ's als Headhunterz en Brennan Heart in dikke BMW's en Porsches rijden (gezien hun videoclips), ze echt wel meer dan 382 euro per boeking krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook als je kijkt naar de hoeveelheid optredens, sommige redelijk populaire raw dj's hebben er in het weekend soms zoveel dat dat ook vanzelf wel moet gaan aantikken.

Zou toch best die bedragen eens willen weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Peterpinguin schreef:
Ik vroeg me vandaag af hoeveel dj's zouden verdienen :$ als je hoort dat dj's zoals hardwell soms wel duizende euro's krijgen voor ergens een uurtje te draaien

Niet alleen dj's. Lil Kleine vraagt ook 4000 pleuro en zelfs 'Rapper Sjors'(!) vraagt 2100 euro.

Heb ooit begrepen dat het boeken van een hardstyle-dj vaak wel ver in de vier cijfers kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
DJ's zijn hier over het algemeen vrij stil over

Over het algemeen alle Nederlandse werkenden*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind jij het een slimme keuze van P&D om voorlopig labelloos te blijven? En waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Vind jij het een slimme keuze van P&D om voorlopig labelloos te blijven? En waarom?


Meer adem ruimte en horizon verbreden? Niet vast aan 1 stijl maar meer kunnen experimenteren ?

Bij een bekend label hebben mensen al vaak een hoge verwachting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 01:20 
 
Hardtraxx Newbie

Trajanusch schreef:
Ik hoop ook nog dat Brennan Heart dit klassiekertje erop gaat gooien :loving:



Quote uit qlimax topic:
Uit welke track komt die kick vanaf 1:26? Ik vraag me dit al een tijdje af aangezien dit nummer vrij vaak werd gedraaid op vakantie ^^ leek me persoonlijk iets van e-force?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is Minus Militia - Crackin your Ribs. Banaan remix heeft alleen andere vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vroeg de kick op 1:26. Doet mij meteen aan The Game denken van E-Force & Luna. Die eerste is idd van Cracking Your Ribs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 01:31 
 
Hardtraxx Newbie

Dat is die kick tot 1:26, maar tussen 1:26 & 1:30 niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht altijd dat het alleen Crackin your ribs was.

Ruthless schreef:
6 Months ago I made a mash up, just for fun.
Jebroer - Banaan vs Minus Militia - Cracking Your Ribs
(Insane track by Minus Militia!!)..

This worked so bloody well on the dancefloor, that I desided to turn it into a Ruthless remix/refix/bootleg.
It was never my intention to release it.
But because of the HUGE demand for this remix, I recently finished it, added a break and a second drop, and now it's here for you to play very very very loud!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me altijd af hoe zo'n feest als Qlimax nou word georganiseerd. En dan heb ik het niet over ' 1 persoon drinkt zoveel boer vanavond X 27000 bij de sligro'.

Hoe ver van te voren worden de artiesten geboekt en op welk basis komen ze in aanmerking voor de lineup. Is dat op populariteit gebaseerd of bieden platenmaatschappijen ze aan ?

Zelfde geld voor de sfeer, hoe ver van te voren word er een locatie bepaald en wie verzint het verhaal/stage voor volgend jaar.

Iemand een idee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht dat evenementen als Q-dance wel een draaiboek hebben voor hun evenementen. Daarin staat dan een planning welke tijdperiode ze waarmee moeten beginnen met de organisatie. Denk dat ze voor de line-up vooral kijken naar populariteit, en dit dan overleggen met de booking agency's. Die agency's raden ook vaak bepaalde artiesten aan. "kijk we hebben deze persoon, past goed in qlimax thema wegens zijn nieuwe sound blablabla verkooppraatje".

Ik heb er trouwens ook geen verstand van, maar denk dat het ongeveer zo verloopt :$

Daarnaast wordt licht/geluid/show etc volgens mij allemaal extern gedaan.
Vorige  1 ... 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen