Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 10:45 
 
Hardtraxxer

Is er iemand van hier die Zazafront - Dikke Vette Bassplaat met een mixintro heeft?
Weet dat die track nooit in full is uitgekomen, maar misschien dat iemand er een intro heeft voorgeplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het verschil tussen Crossbreed en Industrial?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wat is het verschil tussen Crossbreed en Industrial?


Crossbreed is een mix tussen hardcore en drum & bass, industrial is een pure hardcore vorm. Soms is de grens nogal vaag, zeker bij een 175 BPM industrial track, maar gelukkig maakt het niet zo uit omdat fuck hokjes :P zeker bij langzamer of sneller werk kun je er normaal vanuit gaan dat het industrial is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt het BM filmpje? Kan nu toch niet meer zeggen dat we geduld moeten hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Wanneer komt het BM filmpje? Kan nu toch niet meer zeggen dat we geduld moeten hebben :x

Ik kan me wel voorstellen dat ze op dit moment redelijk druk zijn met het NCBM-project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat snap ik ook wel maar lag het al niet een tijdje klaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 23:29 
 
Hardtraxx Elite

Nooit echt in verdiept, maar zijn er meer labels zoals Therbyte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
zeker bij langzamer of sneller werk kun je er normaal vanuit gaan dat het industrial is.


En Detest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Steffnov schreef:
zeker bij langzamer of sneller werk kun je er normaal vanuit gaan dat het industrial is.


En Detest? :P


Wisselt. Bijvoorbeeld een Shotgun of L.E. Violence heeft niets met crossbreed te maken en gaan misschien nog wel richting UK, andere zitten er weer dichter bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm oja, dan vraag ik maar door. Wat is nu precies het verschil tussen UK Hardcore en Crossbreed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Hmm oja, dan vraag ik maar door. Wat is nu precies het verschil tussen UK Hardcore en Crossbreed?


Zit an sich een redelijk verschil tussen, zowel in het tempo (Crossbreed hangt traditioneel op 175, UK 190-200) als de kicks and het ontbreken van het kick-snare ritme (uitzonderingen daargelaten). Bij UK moet je denken aan producers als Hellfish, The DJ Producer en Bryan Fury. Sommige producers hangen ertussenin zoals een Dolphin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:40 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Fothermucker schreef:
Hmm oja, dan vraag ik maar door. Wat is nu precies het verschil tussen UK Hardcore en Crossbreed?


Zit an sich een redelijk verschil tussen, zowel in het tempo (Crossbreed hangt traditioneel op 175, UK 190-200) als de kicks and het ontbreken van het kick-snare ritme (uitzonderingen daargelaten). Bij UK moet je denken aan producers als Hellfish, The DJ Producer en Bryan Fury. Sommige producers hangen ertussenin zoals een Dolphin.

Waar vallen artiesten als Gammer e.d. onder dan? Dacht altijd dat dat UK Hardcore was

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Kutski heeft het in zijn podcast wanneer hij een plaat van Gammer draait altijd over UK Gabber
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 17:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kutski heeft het in zijn podcast wanneer hij een plaat van Gammer draait altijd over UK Gabber


Ja dat is een mooi misverstand altijd. De ene keer is de ene UK Hardcore en de ander UK Gabber en de andere keer is het weer andersom. Pink Hardcore of Lollypop is ook wel een naam die aan de vrolijke versie is gegeven.

Het een valt gewoon onder een mix van happy hardcore en hardtrance (ja). En de ander een mix van terror en breakcore/drum & bass. Beide UK Hardcore's zijn ook stukken ouder dan Crossbreed.

Dan heb je nog artcore, wat ook drum & bass en hardcore was, maar dan meer mainstream hardcore. Kijk maar naar Ruffneck en Predator hun oude spul in de mid jaren 90.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 23:27 
 
Hardtraxxer

Is de Degos & Re-Done - Connected (React & Jason Payne's Je Moet Connected Zijn Edit) ergens te downloaden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zit mijn muziek collectie een beetje te updaten (lees: oude trackjes aan het zoeken) , maar realiseer me dat ik veel oude italiaantjes waarschijnlijk aan het vergeten ben.

Afgezien van de obvious hitjes (Les Phases, I Will Growl enzv) wat zijn nou van die italiaanse aliassen/tracks die je nogal snel over het hoofd ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 17:58 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Ik zit mijn muziek collectie een beetje te updaten (lees: oude trackjes aan het zoeken) , maar realiseer me dat ik veel oude italiaantjes waarschijnlijk aan het vergeten ben.

Afgezien van de obvious hitjes (Les Phases, I Will Growl enzv) wat zijn nou van die italiaanse aliassen/tracks die je nogal snel over het hoofd ziet?


Warmachine en psycho ex van technoboy sowieso wel classic. Die A Kay A plaatjes ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 19:27 
 

Rickzel schreef:
Ik zit mijn muziek collectie een beetje te updaten (lees: oude trackjes aan het zoeken) , maar realiseer me dat ik veel oude italiaantjes waarschijnlijk aan het vergeten ben.

Afgezien van de obvious hitjes (Les Phases, I Will Growl enzv) wat zijn nou van die italiaanse aliassen/tracks die je nogal snel over het hoofd ziet?


http://www.discogs.com/artist/683282-Cr ... -Giusberti

Kijk bij "In Groups"
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah top thanks! Had inderdaad de discogs al bekeken, maar werd er niet veel wijzer van :P had al die aliassen over het hoofd gezien. Morgen maar even youtube sessie gaan houden.

Vlegel ook bedankt voor de tips
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:22 
 
Hardtraxx Elite

Kent iemand deze festicaps?

http://www.umake.nl/product/festicap/

Mag je deze meenemen op festivals en werken ze goed? Ik zag er bij Hard Bass een paar mensen mee lopen maar ik kan me voorstellen dat bewakers hier moeilijk over doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het fouilleren hangt het maar net van de bui van de security af of het mag of niet. Soms worden ze in beslag genomen, soms doen ze niet moeilijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang de festicap aan je sleutelbos zit mag de security hem niet van je afpakken. :thumbup:

Ik gebruik hem al sinds Radical Redemption One Man Army en nooit problemen gehad met bewakers of de functionaliteit van het dopje. Tot nu toe getest met Chaufontaine & Sourcy, de meest gangbare watermerken op de feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Zolang de festicap aan je sleutelbos zit mag de security hem niet van je afpakken. :thumbup:


Werkt dit ook met een zak pep?

Maar even serieus, waarom in dat geval niet? Of is de kans dan gewoon kleiner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 13:58 
 
Artiest

Delt-A schreef:
Werkt dit ook met een zak pep?


http://www.umake.nl/product/festibolt/

Citaat:
De ideale bout om al je noten en pinda’s in te bewaren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ben je ook niet echt snugger als je daar je zooi in bewaard. :lol:
Vorige  1 ... 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen