Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
PNXRMX wrote:
Basxt wrote:Live edit of niet?

View on YouTube

zo nee, is deze versie ergens?
Bass Modulators mashup met Sound of the Beast
Kheb hem een keer nagebootst omdat ik niet kon wachten haha
Geen idee wat ze er mee gaan doen uiteindelijk. Totdan geef ik hem ook niet weg :)
View on SoundCloud
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Damn, sick!

Bedankt voor het delen :D
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Iemand nog een Hardbass warmup mixje in de bingo? :)

Edit: vond er net 1 React - Hard Bass 2015 Warm-Up mix
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Wat krijgen we ervoor terug?
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
teupie wrote:Wat krijgen we ervoor terug?
R+R
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Die Radical Redemption mag je houden.
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Iemand bekend met Ahoy buiten en Strijp-s in Eindhoven? Welke locatie zou jij aanraden om heen te gaan?
Dit in verband met The Flying Dutch festival, ik twijfel tussen de locatie.

Alvast bedankt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Iemand enig idee wat er met Degos & Re-Done - Represent WATT gebeurd is? Heeft nooit een release gekregen maar vond het wel een lekkere track.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Was Nolz nou eigenlijk met een album bezig?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 23 minutes ago
Sinds kort kan ik geplaatste Soundcloud links niet meer afspelen. Hij zet de link er wel in, maar zo gauw ik op play klik staat er: "This track is currently unavailable" Maar als ik dan via de link naar soundcloud ga kan ik hem wel afspelen.

(niet alleen bij links die ik zelf plaats, maar dus bij alle soundcloud links op hardtraxx)

Is dat iets wat aan mijn laptop ligt (?) of een algemeen probleem met soundcloud/hardtraxx?

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ligt aan jou
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Rickzel wrote:Sinds kort kan ik geplaatste Soundcloud links niet meer afspelen. Hij zet de link er wel in, maar zo gauw ik op play klik staat er: "This track is currently unavailable" Maar als ik dan via de link naar soundcloud ga kan ik hem wel afspelen.

(niet alleen bij links die ik zelf plaats, maar dus bij alle soundcloud links op hardtraxx)

Is dat iets wat aan mijn laptop ligt (?) of een algemeen probleem met soundcloud/hardtraxx?

View on SoundCloud
Lukt het afspelen wel op soundcloud zelf ?

Update je flash player even of test het in een andere browser
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 23 minutes ago
Duidelijk! Probeer ik dat even. :)

Edit: Het blijven uitstellen van mac updates toch niet zo handig, het is gelukt! Thanks
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
View on YouTube
Huh? Ik dacht altijd dat dit Deepack en Coone was ipv Coone en B-Front...
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Is ook zo :P
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Haha dat is ook zo, diegene die deze video heeft geupload faalt hem :P
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Een algemeen vraagje:

Hoe doen artiesten het bij het maken van een remix van een track van een andere artiest: Zijn artiesten verplicht om 'toestemming' te vragen aan de producer van de originele track? Of ligt het eraan bij welk label je zit? En hoe zit het bijvoorbeeld met tracks zoals Zero Gravity, in hoeverre moet B-Front dan toestemming vragen aan Of Verona (of de productiemaatschappij) om die track te remixen?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.

Bij officiële remixes ligt het wat anders. Je kan gevraagd worden om een remix te maken, of hem aanbieden in de hoop dat ze hem vet vinden. Hierbij wordt dan een contract gehele omtrent opbrengsten en kosten. Uiteraard zitten hier ook meer verplichtingen aan vast, maar ook dat verschilt weer per contract.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Steffnov wrote:Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt het free releasen van bootlegs / remixes ook onder het onrechtmatig verspreiden van andermans werk, of je er geld voor vraagt of niet. De praktijk is echter dat niemand daar een probleem van maakt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat zal hem zitten in het probleem hoe te definiëren hoe je er geld aan verdient. Vroeger was dat natuurlijk altijd via de verkoop van een plaat. Hedendaags kun je door een aantal goede bootlegs waarschijnlijk wel een aantal boekingen regelen. En dus geld verdienen.
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Oké, thanks! Duidelijk :)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
PNXRMX wrote:
Steffnov wrote:Zolang je er geen geld aan verdient, mag je remixen (of beter gezegd, bootleggen) wat je wilt. Bestaan niet echt regels voor, zolang je er maar geen geld voor krijgt. Als dit wel gebeurt, wordt dit gezien als schending van de copyright wet, en kun je alle inkomsten inleveren.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij valt het free releasen van bootlegs / remixes ook onder het onrechtmatig verspreiden van andermans werk, of je er geld voor vraagt of niet. De praktijk is echter dat niemand daar een probleem van maakt.
Dat ligt eraan hoe dichtbij het origineep hij is gebleven. Je hebt het artistieke recht om met het werk van een ander te doen en laten wat je wilt, maar er moet wel aangetoond kunnen worden dat er een voldoende eigen draai aan het werk is gegeven.
TiMOTHYb wrote:Dat zal hem zitten in het probleem hoe te definiëren hoe je er geld aan verdient. Vroeger was dat natuurlijk altijd via de verkoop van een plaat. Hedendaags kun je door een aantal goede bootlegs waarschijnlijk wel een aantal boekingen regelen. En dus geld verdienen.
Het zit hem in de royalties. Wordt hij gedraaid door iemand, gaan de royalties in een dergelijk geval naar de originele artiest ook. Op booking fee's wordt niet gekort. En absoluut dat het een impact kan hebben, Evil Activities - Nobody Said ziIt Was Easy is een mooi voorbeeld van een track waar geen cent aan is verdiend, maar qua populariteit veel heeft gedaan.
Donateur
last seen Aug 2024
Dus stel ik maak AronChupa - I'm an Albatraoz (TiMOTHYb Remix), geef deze gratis weg, en wordt voor een ton op de Ultra main geboekt, kunnen ze daarvan niets claimen?
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
TiMOTHYb wrote:Dus stel ik maak AronChupa - I'm an Albatraoz (TiMOTHYb Remix), geef deze gratis weg, en wordt voor een ton op de Ultra main geboekt, kunnen ze daarvan niets claimen?
De absurdheid van dat scenario (met 1 track kom je er niet) geeft al aan dat het rechtsgeldig niet stand houdt. Niemand kan namelijk aantonen dat je door die track en alleen door die track op Ultra terecht bent gekomen.
Donateur
last seen Aug 2024
Juist wel. Daarom gebruik ik 'TiMOTHYb'; heb geen releases en geen boekingen achter mijn naam. Wat nu als hij 1000000 wordt geluisterd op SM, en ik daar geen euro voor ontvang maar toch voor een ton op Ultra geboekt word. Dan zou ik dus niets hoeven betalen?

Laat ik het anders stellen. Jij bent van mening dat je in principe alles kan jatten / samplen tegenwoordig en dat je enkel een deel van de inkomsten uit de verkoop van platen (dus vrijwel niets) hoeft te betalen, maar wel dik kan cashen op je boekings fee's?