Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
stefaneke wrote:Iemand tips voor goede (oude) jump setjes? Coone @ Defqon 2007 style ;).
Ik vond deze destijds wel leuk:

View on YouTube

Tracklist staat hier: http://lsdb.nl/set/2508/ruthless-coone- ... 04-08.html

Ik wilde deze ook nog posten: http://lsdb.nl/set/353/binum-bassleader ... 05-07.html
Maar de links zijn dood, kan 'm wel ff uploaden op zippy als je wilt?
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Delt-A wrote:
stefaneke wrote:Iemand tips voor goede (oude) jump setjes? Coone @ Defqon 2007 style ;).
Ik vond deze destijds wel leuk:

View on YouTube

Tracklist staat hier: http://lsdb.nl/set/2508/ruthless-coone- ... 04-08.html

Ik wilde deze ook nog posten: http://lsdb.nl/set/353/binum-bassleader ... 05-07.html
Maar de links zijn dood, kan 'm wel ff uploaden op zippy als je wilt?
Mooie oude tijd! Jumpforce! Haha
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
hoeveel verdient nou een mc op een avond? zoals dv8 of villain? 2k voor een hele avond? 3?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Frijolrojo wrote:hoeveel verdient nou een mc op een avond? zoals dv8 of villain? 2k voor een hele avond? 3?
Gemiddel ofwa? Voor Qlimax/Hardbass/Defqon mainstage e.t.c. pakken ze wat jij in een half jaar verdient lijkt mij.
K
TiMOTHYb wrote:
Frijolrojo wrote:hoeveel verdient nou een mc op een avond? zoals dv8 of villain? 2k voor een hele avond? 3?
Gemiddel ofwa? Voor Qlimax/Hardbass/Defqon mainstage e.t.c. pakken ze wat jij in een half jaar verdient lijkt mij.
Juist niet! Voor een plek op bijv. Defqon krijgen ze niet eens hun normale fee! Je moet blij zijn dat je er mag staan volgens de Q policy ;) Althans dat was 2 jaar geleden zo!
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Kiloknaller wrote:
TiMOTHYb wrote:
Juist niet! Voor een plek op bijv. Defqon krijgen ze niet eens hun normale fee! Je moet blij zijn dat je er mag staan volgens de Q policy ;)
Dat vroeg ik mij dus ook af, ik zou als artiest prima gratis draaien op qlimax/hardbass/defqon

Maar als je anderhalfuur moet draaien voor zatte 16-jarige debieltjes in Huppekutterveen waar je 3,5 uur voor moet rijden zou ik echt het maximale vragen :lol:
Last edited by Rickzel on 16 Jan 2015 11:16, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
TiMOTHYb wrote:
krijgen ze 60k per optreden? damn
Donateur
last seen Aug 2024
Komt trouwens binnenkort een Q&A met Villain. Kun je dat mooi vragen.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
TiMOTHYb wrote:Komt trouwens binnenkort een Q&A met Villain. Kun je dat mooi vragen.
Serieus? Dat kan interessant worden >.<
Donateur
last seen Aug 2024
Vond ik ook ja. En daarna aimen op een organisator, Ibo Orgut ofzo, om eens wat andere zaken te behandelen. Dat eeuwige 'waar denk je dat hardstyle over 10 jaar is' met artiesten kennen we nu wel..
K
TiMOTHYb wrote:Vond ik ook ja. En daarna aimen op een organisator, Ibo Orgut ofzo, om eens wat andere zaken te behandelen. Dat eeuwige 'waar denk je dat hardstyle over 10 jaar is' met artiesten kennen we nu wel..
Of Jeroen Sijtsma van LYM :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Als het netjes blijft denk ik serieus dat Jeroen er wel voor open zou staan ;)
Last edited by ErikZ on 16 Jan 2015 14:04, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Aug 2024
ErikZ wrote:Als het netjes blijft denk ik serieus dat Jeroen er wel voor op zou staan ;)
Definieer netjes? Alles moet wel gewoon gevraagd kunnen worden imo.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
TiMOTHYb wrote:
ErikZ wrote:Als het netjes blijft denk ik serieus dat Jeroen er wel voor op zou staan ;)
Nouja wel kudo's dat artiesten het aan (durven) gaan, want afgezien van een iets beter imago op hardtraxx schieten ze er zelf weinig mee op.
Donateur
last seen Aug 2024
Begrip, meer aanhang wellicht. En ik zou het persoonlijk ook leuk vinden om over mijn werk te praten anders dan hoe dat op Facebook eraan toe gaat, maar goed dat verschilt per persoon.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
TiMOTHYb wrote:Begrip, meer aanhang wellicht. En ik zou het persoonlijk ook leuk vinden om over mijn werk te praten anders dan hoe dat op Facebook eraan toe gaat, maar goed dat verschilt per persoon.
Q&A met Headhunterz was wel een heel goed voorbeeld, was echt een volwassen kritische toon die je nevernooit op facebook/partyflock enzv zult krijgen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Zoiets als de Q&A met Headhunterz ga je denk ik niet meer krijgen. Dat was echt heel vet!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
TiMOTHYb wrote:
Netjes als in niet alles: Ja dit was kut en dat was kut wanneer is het nou eens beter!!
Donateur
last seen Aug 2024
ErikZ wrote: Netjes als in niet alles: Ja dit was kut en dat was kut wanneer is het nou eens beter!!
Je hebt koud verkeerd geschreven.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
godver tim :lol:
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Weet iemand nog een paar 'hardstyle carnaval' tracks?
Iets als die edits van X-Qlusive Holland of die Rick in de morgen - Vrouwkes edit van P-stylez.
A
tijntjuh120 wrote:Weet iemand nog een paar 'hardstyle carnaval' tracks?
Iets als die edits van X-Qlusive Holland of die Rick in de morgen - Vrouwkes edit van P-stylez.
View on SoundCloud

:D

Hardstyle Carnaval 2014 - The Warming Up!
Last edited by Anonymous on 16 Jan 2015 16:48, edited 2 times in total.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
D-Block & S-te-Fan - Hardstyle Carnaval 2013
Audiotricz - Kom Van Dat Dak Af (X-Qlusive DJ Tool)
Bass Modulators - Carnaval Festival
Audiotricz - House Of Pain (DJ Tool)
S
Mitzinator wrote:
D-Block & S-te-Fan - Hardstyle Carnaval 2013
Audiotricz - Kom Van Dat Dak Af (X-Qlusive DJ Tool)
Bass Modulators - Carnaval Festival
Audiotricz - House Of Pain (DJ Tool)
Ik heb er een boel, ben flink bezig wat in elkaar te zetten.

Deze doet het altijd goed

View on YouTube
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
Mijn mash-up/edit misschien iets :)
http://www17.zippyshare.com/v/33869689/file.html