Kzou er wel een prijsindicatie bij zetten als ik jou was....Stokbrood wrote:Wat is een leuke mixer met effecten?
Ik zou zeggen de Allen & Heath Xone:92
Kzou er wel een prijsindicatie bij zetten als ik jou was....Stokbrood wrote:Wat is een leuke mixer met effecten?
Allen & HeathTimothy21 wrote:Kzou er wel een prijsindicatie bij zetten als ik jou was....Stokbrood wrote:Wat is een leuke mixer met effecten?
Ik zou zeggen de Allen & Heath Xone:92
Ja had ik gisteren ook en nu is hij bij mij ook leegGuide4U wrote:haha dat had ik ook!Kryptica wrote:Ik heb per ongeluk 2 keer de DBSTF tshirt + free album besteld, maar ik krijg er 1tje niet gedelete uit men winkelwagentje
Als ik op empty cart duw of of delete from cart druk gebeurt er gewoon niks ?
heb gewacht en nu krijg ik mijn shirtje plus album wel
_dp_ wrote:Allen & HeathTimothy21 wrote:Kzou er wel een prijsindicatie bij zetten als ik jou was....Stokbrood wrote:Wat is een leuke mixer met effecten?
Ik zou zeggen de Allen & Heath Xone:92Maarja daar zetten geen effecten op maar filters (ik vind filters veel handiger als effecten). Maarja voor een a&h xone mixer ben je wel wat geld kwijt
Misschien kun je beter kijken naar een reloop of een pioneer djm-700
Wat zijn filters dan precies?_dp_ wrote:Ja heb zelf Xone:3d. Het middelste gedeelte daarvan is een aangepaste Xone:92. En die filters zijn zo meeesterlijk!Die goedkope flangers en phasers kenne mij gestolen worden
Misschien is xone:22 (die Yannick heeft) misschien wat, zit ook filter op, is degelijk gebouwd en kost niet heel veel.
http://www.checktronic.nl/Shop/ , hier moet je hem bestellen kost echt stukken minder als bv. in Bax Shop.Stokbrood wrote:misschien dat ik de Pioneer DJM 700. die is wel ergggggg vet![]()
staat wel vet naast mijn reloopjes RMP-1
Ik kan um niet vinden op de siteKryptica wrote:http://www.checktronic.nl/Shop/ , hier moet je hem bestellen kost echt stukken minder als bv. in Bax Shop.Stokbrood wrote:misschien dat ik de Pioneer DJM 700. die is wel ergggggg vet![]()
Oh, staat bij Geluid en dan DJ Mixers en dan PioneerStokbrood wrote:Ik kan um niet vinden op de siteKryptica wrote:http://www.checktronic.nl/Shop/ , hier moet je hem bestellen kost echt stukken minder als bv. in Bax Shop.Stokbrood wrote:misschien dat ik de Pioneer DJM 700. die is wel ergggggg vet![]()
Ja inderdaadStokbrood wrote:dat ding is daar gewoon €200,- goedkoper
Bedankt voor die site!Kryptica wrote:Ja inderdaadStokbrood wrote:dat ding is daar gewoon €200,- goedkoperAls ik ooit Pioneer moest kopen dan toch wel daar is bestellen.
Ik heb hem ook van iemand anders hoor, ik zag de link op het forum staan gisteren.Stokbrood wrote:Bedankt voor die site!Kryptica wrote:Ja inderdaadStokbrood wrote:dat ding is daar gewoon €200,- goedkoperAls ik ooit Pioneer moest kopen dan toch wel daar is bestellen.
Morgen komen:Ravenwood wrote:heeft iemand een lijstje met de aankomende releases van Scantraxx?
en misschien ook van Fusion?
danku