Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Slotje .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:05 

Hardtraxx Veteran

Slotje .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:18 

Hardtraxx Veteran

No offense, maar we hebben hier echt geen behoefte aan threads voor 1 individuele act...oftewel, laat lekker zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
No offense, maar we hebben hier echt geen behoefte aan threads voor 1 individuele act...oftewel, laat lekker zitten xd

Ik snap dat jullie hier niet 1 topic per DJ act willen, dat zou dan ook vreemd zijn. Maar zoals ik in mijn beginpost heb genoemd, waar de meeste dj's hun tracks uitbrengen houden deze heren veel van hun tracks exclusief. Ik denk eerlijk gezegd dat mensen (lees, fans) dit topic wel op prijs stellen, maar zo niet, dan mag een mod het van mij verwijderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

Er zijn zoveel DJ's/Acts die hun tracks exclusief houden/(nog) niet releasen, als we dit voor elk act gaan moeten doen zijn we volgend jaar nog niet klaar. :P En voor G4H is er zeker al geen behoefte (meer), gezien de reacties op hen. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:38 

Hardtraxx Addict

Ik wil Uprising hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:40 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Er zijn zoveel DJ's/Acts die hun tracks exclusief houden/(nog) niet releasen, als we dit voor elk act gaan moeten doen zijn we volgend jaar nog niet klaar. :P

Er is natuurlijk een verschil met tracks draaien in een set en een paar maanden daarna uitbrengen, en exclusief houden omdat deze enkel voor een liveact bestemd is.
Ik zou het bijvoorbeeld ook handig vinden als ik iets meer tracks van de Donkey Rollers zou kennen, maar ik zou niet weten waar ik een compleet overzicht van al hun releases en onuitgebrachte tracks kan vinden. Daar lijken me dit soort topics wel handig voor. Hardstyle is toch een van de onderwerpen van dit forum?
Plus, in principe heb je er geen last van.
Qlown schreef:
En voor G4H is er zeker al geen behoefte (meer), gezien de reacties op hen. :")

Toch weten zij elke keer volle zalen te trekken. Dit forum is niet enkel voor degenen met een account :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 00:58 

Hardtraxx Veteran

Top om te zien dat je er zoveel moeite voor hebt genomen dit neer te zetten. ;)

Ze staan idd op veel feesten, ze zijn dan ook mateloos populair. Ik heb ze nog niet vaak gezien eigenlijk, niet dat ik overal geweest ben, maar soms gewoon ontlopen.

Maar die keren dat ik ze gezien heb, hebben ze wel de hele tent op zijn kop gezet en een leuk sfeertje meegebracht. Qua tracks vind ik ze niet allemaal vet, maar dat lijkt mij een kwestie van smaak. En of die tracks nou gereleased worden of niet, tja ik lig er niet wakker om eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 01:01 

Hardtraxx Veteran

Ik maak me niet meer druk om G4H, meest overrated act in de scene. Ze willen exclusief zijn maar hebben in 11 dagen 3 boekingen gehad. Weinig exclusief dus, geloof dat ze in elke discotheek in Nederland al geweest zijn.

De enige plaat die boeiend was in mijn ogen was Sorrow, maar die kotste ik al uit toen hij eindelijk gereleased werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Top om te zien dat je er zoveel moeite voor hebt genomen dit neer te zetten. ;)

Ze staan idd op veel feesten, ze zijn dan ook mateloos populair. Ik heb ze nog niet vaak gezien eigenlijk, niet dat ik overal geweest ben, maar soms gewoon ontlopen.

Maar die keren dat ik ze gezien heb, hebben ze wel de hele tent op zijn kop gezet en een leuk sfeertje meegebracht. Qua tracks vind ik ze niet allemaal vet, maar dat lijkt mij een kwestie van smaak. En of die tracks nou gereleased worden of niet, tja ik lig er niet wakker om eerlijk gezegd.

Sluit me hierbij aan :D

En sluit me ook bij Steffnov aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Ik wil Uprising hebben :(

ja ik ook, in mijn ogen de beste track van ze..
edit: naja sorrow is ook vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Vergeet natuurlijk niet dat niet alles wat je prodceert ook daadwerkelijk uitgebracht hoeft te worden. Ik kan me best voorstellen dat je een aantal platen gewoon niet uitgeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:54 

Hardtraxxer

#1, #2 en #3 van de niet uitgebrachte tracks kloppen niet helemaal.

The Dopeman werd voor het eerst gedraaid bij 10 years of Matrixx, 12 november 2011 en niet op Decibel 2011.
Uprising werd voor het eerst gedraaid op Qlimax 2011 en niet op Decibel 2011.
Struggle for Existence (Live edit) werd voor het eerst gedraaid op Thrillogy, 29 oktober 2011.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 20:28 

Hardtraxx Veteran

^ Bijgewerkt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 21:52 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij ben je wel G4H fanboy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Volgensmij ben je wel G4H fanboy :P

Haha dat valt nog mee, maar ik kan hun live act wel waarderen. Altijd een goede sfeer naar mijn mening.
Scheelt ook dat ik ze dit jaar minder heb gezien dan de meeste mensen, denk ik. Ben vaker naar een festival geweest waar ze niet in de lineup stonden. Als je ze maar niet te vaak ziet, blijf je het wel leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 13:58 

Hardtraxxer

haha ik ben niet de enige die me verveelde met kerst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:04 

Donateur

Khadber schreef:
Vergeet natuurlijk niet dat niet alles wat je prodceert ook daadwerkelijk uitgebracht hoeft te worden. Ik kan me best voorstellen dat je een aantal platen gewoon niet uitgeeft.

Waarom niet? Misschien als je er niet tevreden over bent en het publiek ook niet. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat zulke massaal populaire platen gewoon JAREN op zich laten wachten totdat ze een release krijgen. Dat slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof zeker dat ze een goede sfeer (mee)brengen op een festival/feest, maar al dat over de top gedoe is datgene wat mij mateloos irriteert. Waar dit weer een goed voorbeeld van is, met dat 'undergroundse' gezeik van ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

Leuk overzicht, leuk dat je er tijd voor vrij maakt maar ik vind 't eerlijk gezegd een beetje overbodig om hier een topic over te openen... Zo kunnen we ook wel voor Noisecontrollers zo'n topic openen met al hun hoogte en dieptepunten, releases en een ''ooh, wat zou Arjan toch gaan doen-discussievraag''...

OT:
Gunz For Hire is best leuk, ijzersterke platen maar veel te overrated wat 't daardoor niet meer leuk maakt. Ook is 't altijd zo druk bij G4H dat 't niet eens meer leuk is om daar in 't publiek te staan. Hun ''gangster-over-de-top-gedrag'' ben ik ook alles behalve fan van, maar dat is dan maar 't imago. Exclusief en leuk zijn ze voor mij al lang niet meer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 07:54 

Hardtraxx Veteran

G1LL je zegt het zelf al, gooi dit topic dicht.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen