2-Sidez @ VWAB 2017 
Dat was gisterenwrote:2-Sidez @ VWAB 2017
Dat was gisterenwrote:2-Sidez @ VWAB 2017
Al die sets die hier worden gepost zijn toch ook niet op de dag zelf gedraaid, wijseend.wrote:Dat was gisterenwrote:2-Sidez @ VWAB 2017
wrote:Al die sets die hier worden gepost zijn toch ook niet op de dag zelf gedraaid, wijseend.wrote:Dat was gisterenwrote:2-Sidez @ VWAB 2017
wrote:Roman Anthony - Mix Scantraxx DJ Contest Rebirth Festival
Gelukkig ben je er bescheiden over.wrote:wrote:Roman Anthony - Mix Scantraxx DJ Contest Rebirth Festival
wrote:Gelukkig ben je er bescheiden over.wrote:wrote:Roman Anthony - Mix Scantraxx DJ Contest Rebirth Festival
Dacht dat jij universiteit deed eend.wrote:Al die sets die hier worden gepost zijn toch ook niet op de dag zelf gedraaid, wijseend.wrote:Dat was gisterenwrote:2-Sidez @ VWAB 2017
Dat moment toen er voor het eerst in de geschiedenis een reversed bass opklaptewrote:Blear & Matt Fasten @ Thunderdome 42 in Appelscha
1642 bedoel je dan neem ik aan? Wat een ongelofelijk vette set was dat, is zeker de geschiedenis boeken in gegaan.wrote:Blear & Matt Fasten @ Thunderdome 42 in Appelscha
Staat dagelijks aan op het momentwrote:Roman Anthony - Mix Scantraxx DJ Contest Rebirth Festival
Jij was daar dus ook bij.
Klopt, 1642 inderdaad. Wat een jaar!wrote:1642 bedoel je dan neem ik aan? Wat een ongelofelijk vette set was dat, is zeker de geschiedenis boeken in gegaan.wrote:Blear & Matt Fasten @ Thunderdome 42 in Appelscha
Ik wilde serieus net die set gaan posten hierwrote:View on Mixcloud
L3G3ND.wrote: Ik wilde serieus net die set gaan posten hier![]()
Die trackkeuze en dat mixwerk erbij, ongekend