Noisecontrollers @ InQontrol 2008
Denk de gaafste live-set die ik live heb meegemaakt!
Denk de gaafste live-set die ik live heb meegemaakt!
Rebirth pls.wrote:Even bij Bob voorleggen, maar misschien wat voor bij Freqin' B-Day Bash..?wrote:Zou heel vet zijn. Ontzettend vaak terug geluisterd die set. Ik zeg doen!
Inderdaad, zou ook wel iets kunnen zijn voor de B-Front hosting. Kunner er, zoals Melvin al zei, meer mensen van genieten (en dan kan ik er ook bij zijnwrote:Rebirth pls.wrote:Even bij Bob voorleggen, maar misschien wat voor bij Freqin' B-Day Bash..?wrote:Zou heel vet zijn. Ontzettend vaak terug geluisterd die set. Ik zeg doen!Hoe meer mensen dit nog een keer mogen meemaken, hoe beter!
Denk dat de bezoekers van een B-Front hosting ook wel redelijk gelijk liggen aan die van een Frequencerz hosting. Zou dus geen kwaad kunnen om het bij een B-Front hosting te hosten, lijkt mij dan.wrote:Inderdaad, zou ook wel iets kunnen zijn voor de B-Front hosting..
Dat zou goud zijn zeg. De afsluitset van mijn eerste Hard Bass. Helemaal grijs gedraaid de laatste jaren (en nog steeds). Zei nog tegen een vriend voordat ze begonnen: 'Hoe gaan ze hier nou in hemelsnaam nog overheen'. En toen klapte Fatality er voor de eerste keer op. Wat een energiewrote:Zou het vet zijn om exact die set en volgorde op een feest terug te horen? Of is dat raar?wrote:Dat was zo vetwrote:B-Freqz live op Hard Bass 2013!
Ja mee eens. Wil dit ook graag meemaken, en B-front Hosting zou hiervoor perfect zijnwrote:Denk dat de bezoekers van een B-Front hosting ook wel redelijk gelijk liggen aan die van een Frequencerz hosting. Zou dus geen kwaad kunnen om het bij een B-Front hosting te hosten, lijkt mij dan.wrote:Inderdaad, zou ook wel iets kunnen zijn voor de B-Front hosting..
jaa maadt gaan we hakkuh op magic 170 bpm jeweettogwrote:Ja mee eens. Wil dit ook graag meemaken, en B-front Hosting zou hiervoor perfect zijnwrote:Denk dat de bezoekers van een B-Front hosting ook wel redelijk gelijk liggen aan die van een Frequencerz hosting. Zou dus geen kwaad kunnen om het bij een B-Front hosting te hosten, lijkt mij dan.wrote:Inderdaad, zou ook wel iets kunnen zijn voor de B-Front hosting..
Hahaha vet!wrote:Haha tijdens dat setje op hard bass gewoon emotioneel gewordenwas op dat moment echt de vetste shit die ik gehoord en gezien had op een feest.
Totaal niet los gegaan ookalleen maar met de klep open staan loeren.
Die ga ik straks ook eens opzetten.wrote:Chris One - Classic trance mix
Ben nu op de helft en het is zeker een aanraderwrote:Die ga ik straks ook eens opzetten.wrote:Chris One - Classic trance mix
Zwaar genieten dit.wrote:View on Mixcloud