Stainless Steel - Evolution of Style 2008 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
-
N
wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/alphaverb-avio-podcast-12-t12162.html
Bedankt hihiwrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/alphaverb-avio-podcast-12-t12162.html
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Wavolizer @ Loudness
Lag nog in de auto van m'n moeder, waar ik net in reed.
Heerlijk genoten!
Lag nog in de auto van m'n moeder, waar ik net in reed.
Heerlijk genoten!
-
THardtraxx Elite
- last seen Jun 2026
Delete - Intents Festival 2014 warm-up mix
Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.
Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle sets
Zelfde geldt voor mijn laatste contest sets van Anarchy en Bass Protocol. 
Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle sets
Haha, ik luister mijn setjes ook 9-10 keer maar vooral om fouten te ontdekkenwrote:Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.
Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle setsZelfde geldt voor mijn laatste contest sets van Anarchy en Bass Protocol.
-
JHardtraxxer
- 73 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Prefix & Density - Ground Zero Warm Up Mix uit 2012 
Eigen setjes zijn sowieso het leukst om te luisteren omdat je je eigen stijltje van 'draaien' het fijnst vindt en de tracklist altijd helemaal je ding iswrote:Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.
Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle setsZelfde geldt voor mijn laatste contest sets van Anarchy en Bass Protocol.
Jup herkenbaar hahawrote:Eigen setjes zijn sowieso het leukst om te luisteren omdat je je eigen stijltje van 'draaien' het fijnst vindt en de tracklist altijd helemaal je ding iswrote:Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.
A Dedication to.. Josh & Wesz (met dit weer al helemaal heerlijk) 
heny @ A Tribute To Catatonic Overload
Wat een magistraal duo was dit toch. Lang geleden dat een theracords release op dit niveau zat IMO. Geen bakken met distortion over de kicks heen maar oh zo krachtig.
Wat een magistraal duo was dit toch. Lang geleden dat een theracords release op dit niveau zat IMO. Geen bakken met distortion over de kicks heen maar oh zo krachtig.
Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt 
Leuke lijst, maar die download links zijn natuurlijk allang niet meer geldig he?wrote:Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt
Nope haha, maar als je wil kan ik ze wel voor je heruploaden.wrote:Leuke lijst, maar die download links zijn natuurlijk allang niet meer geldig he?wrote:Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt
Dat zou erg fijn zijnwrote:Nope haha, maar als je wil kan ik ze wel voor je heruploaden.wrote:Leuke lijst, maar die download links zijn natuurlijk allang niet meer geldig he?wrote:Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt