Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Stainless Steel - Evolution of Style 2008 ^^
N
View on Mixcloud

:worship: Ouwe stijl is zeker botergeil :loving:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Jordi wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/alphaverb-avio-podcast-12-t12162.html

:loving:
:love:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jordi wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/alphaverb-avio-podcast-12-t12162.html

:loving:
Bedankt hihi :$.
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Even de Tech Maniac Show ondekt, heerlijk :)
View on SoundCloud
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Bass Modulators @ XQ Holland :worship:
A
View on SoundCloud
:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
In aanloop naar morgen. :yay:
View on YouTube
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Wavolizer @ Loudness :loving:
Lag nog in de auto van m'n moeder, waar ik net in reed.
Heerlijk genoten!
T
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2026
Delete - Intents Festival 2014 warm-up mix
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
View on YouTube

Set of the day, everyday :loving:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 23 minutes ago
Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.

Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle sets :$ Zelfde geldt voor mijn laatste contest sets van Anarchy en Bass Protocol. >.<
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Nuracore wrote:Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.

Ik luister continue mjin Venerable Hardstyle sets :$ Zelfde geldt voor mijn laatste contest sets van Anarchy en Bass Protocol. >.<
Haha, ik luister mijn setjes ook 9-10 keer maar vooral om fouten te ontdekken xd
J
Hardtraxxer
73 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Prefix & Density - Ground Zero Warm Up Mix uit 2012 :yay:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:Misschien kan je het eigendunk noemen maar ik vind de platen keuze gewoon lekker.

Eigen setjes zijn sowieso het leukst om te luisteren omdat je je eigen stijltje van 'draaien' het fijnst vindt en de tracklist altijd helemaal je ding is :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Daveytl wrote:

Eigen setjes zijn sowieso het leukst om te luisteren omdat je je eigen stijltje van 'draaien' het fijnst vindt en de tracklist altijd helemaal je ding is :P
Jup herkenbaar haha
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
A Dedication to.. Josh & Wesz (met dit weer al helemaal heerlijk) :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
heny @ A Tribute To Catatonic Overload

Wat een magistraal duo was dit toch. Lang geleden dat een theracords release op dit niveau zat IMO. Geen bakken met distortion over de kicks heen maar oh zo krachtig.
Bierkoning
last seen 28 days ago
Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt :D
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Jordi wrote:View on YouTube

Set of the day, everyday :loving:
Dit :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Pommer wrote:Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt :D
Leuke lijst, maar die download links zijn natuurlijk allang niet meer geldig he?
Bierkoning
last seen 28 days ago
JeftaElachouri wrote:
Pommer wrote:Net weer eens m'n top 50 aller tijden geluisterd die ik 3 jaar geleden gemaakt heb (voor de geïnteresseerden: Pommer - Top 50 Allertijden). Toch apart, ik zou de lijst nu best anders invullen dan toen, en niet eens alleen door nieuwere tracks. Je herontdekt ook weer tracks, terwijl je anderen juist veel minder luistert dan toen. Grappig hoe je smaak zich ook nu nog ontwikkelt :D
Leuke lijst, maar die download links zijn natuurlijk allang niet meer geldig he?
Nope haha, maar als je wil kan ik ze wel voor je heruploaden.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Pommer wrote:
JeftaElachouri wrote:
Nope haha, maar als je wil kan ik ze wel voor je heruploaden.
Dat zou erg fijn zijn ^^