En HardHouse Generation dan op Fresh FM?wrote:laten we alsjeblieft uit die commerciele wereld wegblijven. Anders krijgt hs straks veel te veel van die kut dagjes mensen en blijven er veel minder liefhebbers over.
Active topics in Algemeen
Moderators
Jezus mensen doe eens rustig aan.. Doe eerst een beetje research voordat je ergens over gaat oordelen.
De muziek is blijkbaar net niet toegankelijk genoeg voor het grote publiek. Hoewel er tegenwoordig wel een hoop artiesten rondhuppelen met een hoog Jeckyll en Hyde-gehalte, als je snapt wat ik bedoel.
Eerder met een ''breder hardstyle-publiek'' gehalte.wrote:De muziek is blijkbaar net niet toegankelijk genoeg voor het grote publiek. Hoewel er tegenwoordig wel een hoop artiesten rondhuppelen met een hoog Jeckyll en Hyde-gehalte, als je snapt wat ik bedoel.
Ik hoor ook al jaren reclame voor compilatiealbums op de radio hoor. En soms ook op TV.
Bovendien, het is weer een stapje naar een grotere muziekstijl. Want ondanks dat wij er veel van af weten is Hardstyle nog maar een slapende reus in vergelijking met andere muziekstromingen.
laat hem maar lekker slapen dan.
vind het ook nooit fijn om wakker gemaakt te worden
vind het ook nooit fijn om wakker gemaakt te worden
Lekker houden zowrote:Bovendien, het is weer een stapje naar een grotere muziekstijl. Want ondanks dat wij er veel van af weten is Hardstyle nog maar een slapende reus in vergelijking met andere muziekstromingen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
haha dat zou wat zijnwrote:een scantraxx university![]()
Maar zelf denk ik dat het de Mixmasterz Collection is, vind het zelf wel een leuk verzamelaarsobject.
Vind het wel aardig, leuke verzamelobjecten idd. Net zoals een tijdje terug die cd's van the Third Movement, van Dana, Rude Awakening en Peaky Pounder.

Of die van The Prophet, Dano, Gizmo enzo van ook een aantal jaren terug.

Cd van Frontliner of Bioweapon spreken mij wel aan

Of die van The Prophet, Dano, Gizmo enzo van ook een aantal jaren terug.

Cd van Frontliner of Bioweapon spreken mij wel aan
Slam FM dan?wrote:En HardHouse Generation dan op Fresh FM?wrote:laten we alsjeblieft uit die commerciele wereld wegblijven. Anders krijgt hs straks veel te veel van die kut dagjes mensen en blijven er veel minder liefhebbers over.
Hoor ik zo vaak hardsdtyle/hardcore tijdens de reclames
Scantraxx helpt FearFM uit de nood, onder voorwaarde dat alle scantraxx releases op zijn minst in de top 10 staan van de FearFM top40 
Dat zou ik nog niet eens zo erg vinden, want die top 40 split ik toch met een CUE en dan luister ik alles wel loswrote:Scantraxx helpt FearFM uit de nood, onder voorwaarde dat alle scantraxx releases op zijn minst in de top 10 staan van de FearFM top40
wrote:Ik gok TMF! Die hebben altijd van dat soort reclameswrote:Het klinkt wel zo iddwrote:Daar kunnen we onderhand wel voor 95% vanuit gaan. Alleen al als je luistert na de tekst.
das zon bart smit stem :O
Of een echte Fox Kids stem. Daar herkende ik hem van. 
LOL fox kids, dat is echt aaaages ago..
tante soesa en ongein
tante soesa en ongein
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
die reclame is te erg. beter dat ze die niet uitzenden 
het is wel te horen dat ze het in 10 seconden moesten proppen, die vent praat snel, te snel.
In de info staat dit onderaan:

Dus op tv zal het sowieso niet komenMovie for You Tube only. Clip made by Cloud 9.
Oke dan, dan heb ik dat over het hoofd gezien. Of het moet er nog niet gestaan hebben. Maar oke, ik ben benieuwd.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Free recordshop komt wel altijd met van die reclames net voor sinterklaas en kerstmis! Damn ik hoop het niet 
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
ondanks dat ze vast en zeker die mix masters bedoelden, blijf ik toch wel hopen op iets nieuws van (of als) Project One 
het heet jetix ik kijk er elke dag naarwrote:Of een echte Fox Kids stem. Daar herkende ik hem van.
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
had iets gehoord over Krusaders(had er zelf ook nooit van gehoord) bij scantraxx gaan.
kan ook complete onzin zijn! maar we horen het binnekort wel denk ik
kan ook complete onzin zijn! maar we horen het binnekort wel denk ik