Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch is het niet echt een "spannend" groepje. Deze had ik op voorhand wel bij elkaar kunnen zetten als label.
Alleen Alpha2 er nog bij en je hebt het oude A2 records terug. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Toch is het niet echt een "spannend" groepje. Deze had ik op voorhand wel bij elkaar kunnen zetten als label.
Alleen Alpha2 er nog bij en je hebt het oude A2 records terug. :P


Mist E-Force dan nog niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2019 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu verklap je de volgende die overstapt! :list: Haha nee klopt. Dat kan ook nog wel eens gaan komen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2019 11:51 
 
Hardtraxx Newbie

Leandertjeee schreef:
Leuke toevoeging! Vraag me dan alleen af of de rest ook mee gaat helpen met de podcast of "guest appearances" gaat krijgen.


Wie weet, sowieso zullen alle Roughstate releases voor het eerst te horen zijn in de Unleashed Podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom upload Roughstate zijn YT video's tegenwoordig op zo'n vreemd tijdstip (12 uur 's nachts)? Met het oog op views scoren is dit het meest ongunstige tijdstip wat ik zou kunnen bedenken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 09:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Waarom upload Roughstate zijn YT video's tegenwoordig op zo'n vreemd tijdstip (12 uur 's nachts)? Met het oog op views scoren is dit het meest ongunstige tijdstip wat ik zou kunnen bedenken :huh:


Zodat het op de dag zelf er staat denk ik. Plus, tenzij ze premiëres doen, wat raar zou zijn, de meeste views komen vaak niet op het initiële posttijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Waarom upload Roughstate zijn YT video's tegenwoordig op zo'n vreemd tijdstip (12 uur 's nachts)? Met het oog op views scoren is dit het meest ongunstige tijdstip wat ik zou kunnen bedenken :huh:


Geen idee hebben wat je aan het doen bent lijkt mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Waarom upload Roughstate zijn YT video's tegenwoordig op zo'n vreemd tijdstip (12 uur 's nachts)? Met het oog op views scoren is dit het meest ongunstige tijdstip wat ik zou kunnen bedenken :huh:


Het zijn geen content creators die vast posten op een bepaalt tijdstip, de plaat moet vindbaar zijn. Niet vindbaar op een bepaalde tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2021 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Waarom upload Roughstate zijn YT video's tegenwoordig op zo'n vreemd tijdstip (12 uur 's nachts)? Met het oog op views scoren is dit het meest ongunstige tijdstip wat ik zou kunnen bedenken :huh:


Zodat het op de dag zelf er staat denk ik. Plus, tenzij ze premiëres doen, wat raar zou zijn, de meeste views komen vaak niet op het initiële posttijdstip.

Hoewel ik het zelf hoe dan ook vreemd blijf vinden, is dit dan misschien nog de meest voor de hand liggende reden :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen