Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 13:04 

Hardtraxxer

Mol ik heb je m'n set gestuurd, als het goed is ligt die in je inbox :p
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 14:36 

Donateur

Ik heb er nu al een aantal binnen :) En een aantal die op stapel staan nog niet, jullie zien 'm snel weer!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 14:39 

Hardtraxxer

Vet initiatief!

Maar ik vind eerlijk gezegd dat afgelopen jaar er juist weer meer early hardstyle is bijkomen!! Kijk naar Q-base mainstage, Qlimax met Isaac en gisteren Balistic op Hardbass met early setjes! :woot:

over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore :)!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 14:41 

Donateur

Zeker waar! Q-Base was dan ook erg vet :) Isaac's set heb ik maar een stukje van mij kunnen pakken.

QuakerSw schreef:
over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore :)!

Dat zou ik erg nice vinden, dat zou betekenen dat er ook early feestjes zouden komen
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 14:49 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Zeker waar! Q-Base was dan ook erg vet :) Isaac's set heb ik maar een stukje van mij kunnen pakken.

QuakerSw schreef:

Dat zou ik erg nice vinden, dat zou betekenen dat er ook early feestjes zouden komen

Idd! Als afwisseling op de hedendaagse hardstyle lijkt me dat echt geweldig! :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

Je merkt dat de bekendere DJ's tegenwoordig ook 1 of 2 oudere plaatjes er doorheen gaan gooien. Niet meteen hele oude maar bijvoorbeeld Zany met Da Bootleggers - Fresh Beats, D-Block & S-te-Fan met DJ Revolution remix etcetera.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2010 15:04 

Donateur

Merk er eigenlijk vrij weinig van de laatste tijd.. heb de HardBass sets nog niet gehoord maareh..
Bericht Geplaatst op 13 feb 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

hardbass was een en al promo geweld :P
maar ik neem ook wel een keer een setje op ;)
kijken of ik wat kennis heb over de goede early
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

We zijn weer terug van weggeweest :P discussieer hier over de early :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
We zijn weer terug van weggeweest :P

:thumbup: :woot:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2013 20:15 

Hardtraxx Veteran

Heb dit topic in eerste instantie nooit gezien maar het zou leuk zijn dat deze bovenaan wordt 'vastgezet' :D
Bericht Geplaatst op 18 mei 2013 03:23 

Hardtraxx Veteran

Reinventing the Oldschool Way Episodes:

1 Juni: Dj Mani
Bericht Geplaatst op 18 mei 2013 12:25 

Hardtraxx Veteran

Werken jullie nog steeds met guestmixen? Zoja, dan maak ik binnenkort ff een fijne early mix :)
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:05 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Werken jullie nog steeds met guestmixen? Zoja, dan maak ik binnenkort ff een fijne early mix :)

op dit moment nog geen guestmixes maar denk dat ik nog wel sets kan gebruiken om de zomer door te komen :P want elke artiest heeft het druk met het festival seizoen :(
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 01:38 

Hardtraxx Veteran

hij was al ondergesneeuwd maar nu beginnen we dan toch weer, de eerste set van Dj Mani staat online!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:46 

Hardtraxxer

Misschien wel een tof idee om de link van de setjes in de beginpost te zetten :)

Zal me binnenkort ook eens wagen aan een early setje!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 21:19 

Hardtraxx Veteran

ik beheer de beginpost niet dus heb daarvoor een topic aangemaakt in het radioshow gedeelte.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen