Mol ik heb je m'n set gestuurd, als het goed is ligt die in je inbox :p
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb er nu al een aantal binnen
En een aantal die op stapel staan nog niet, jullie zien 'm snel weer!
Vet initiatief!
Maar ik vind eerlijk gezegd dat afgelopen jaar er juist weer meer early hardstyle is bijkomen!! Kijk naar Q-base mainstage, Qlimax met Isaac en gisteren Balistic op Hardbass met early setjes!
over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore
!
Maar ik vind eerlijk gezegd dat afgelopen jaar er juist weer meer early hardstyle is bijkomen!! Kijk naar Q-base mainstage, Qlimax met Isaac en gisteren Balistic op Hardbass met early setjes!
over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore
Zeker waar! Q-Base was dan ook erg vet
Isaac's set heb ik maar een stukje van mij kunnen pakken.
Dat zou ik erg nice vinden, dat zou betekenen dat er ook early feestjes zouden komenwrote:over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore!
Idd! Als afwisseling op de hedendaagse hardstyle lijkt me dat echt geweldig!wrote:Zeker waar! Q-Base was dan ook erg vetIsaac's set heb ik maar een stukje van mij kunnen pakken.
Dat zou ik erg nice vinden, dat zou betekenen dat er ook early feestjes zouden komenwrote:over enkele jaren is Early hardstyle denk ik/hoop ik net zo'n genre als Early rave bij hardcore!
Je merkt dat de bekendere DJ's tegenwoordig ook 1 of 2 oudere plaatjes er doorheen gaan gooien. Niet meteen hele oude maar bijvoorbeeld Zany met Da Bootleggers - Fresh Beats, D-Block & S-te-Fan met DJ Revolution remix etcetera.
Merk er eigenlijk vrij weinig van de laatste tijd.. heb de HardBass sets nog niet gehoord maareh..
hardbass was een en al promo geweld 
maar ik neem ook wel een keer een setje op
kijken of ik wat kennis heb over de goede early
maar ik neem ook wel een keer een setje op
kijken of ik wat kennis heb over de goede early
We zijn weer terug van weggeweest
discussieer hier over de early 
wrote:We zijn weer terug van weggeweest
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Heb dit topic in eerste instantie nooit gezien maar het zou leuk zijn dat deze bovenaan wordt 'vastgezet' 
Reinventing the Oldschool Way Episodes:
1 Juni: Dj Mani
1 Juni: Dj Mani
Werken jullie nog steeds met guestmixen? Zoja, dan maak ik binnenkort ff een fijne early mix 
op dit moment nog geen guestmixes maar denk dat ik nog wel sets kan gebruiken om de zomer door te komenwrote:Werken jullie nog steeds met guestmixen? Zoja, dan maak ik binnenkort ff een fijne early mix
hij was al ondergesneeuwd maar nu beginnen we dan toch weer, de eerste set van Dj Mani staat online!
Misschien wel een tof idee om de link van de setjes in de beginpost te zetten 
Zal me binnenkort ook eens wagen aan een early setje!
Zal me binnenkort ook eens wagen aan een early setje!