Maar dan nog + 2x zeer 1x vet en miss nog wat áá's erbij..wrote:Zeer zeer zeer vet gruwelijk gaaaf
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
is wel een fokking machtig moment om als dj zijnde zo oud en nieuw in te luiden dat iedereen gek word.
ikke wil ook

ikke wil ook
Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje soft wat er is gedaan om 00.00 uur. Ik ben er zelf niet bij geweest maar er werd vuurwerk laten zien op een scherm toch? Er werd een mooi nummer gedraait en iedereen ging uit zijn dak?!
Wat wil je dan op een feest? Een minuut stilte? 
Het was prima zo!
Het was prima zo!
haha misschien ook een idee:Dwrote:Wat wil je dan op een feest? Een minuut stilte?
Het was prima zo!
het blijft toch een jaarwisseling, en ze hadden wel wat echt vuurwerkwrote:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje soft wat er is gedaan om 00.00 uur. Ik ben er zelf niet bij geweest maar er werd vuurwerk laten zien op een scherm toch? Er werd een mooi nummer gedraait en iedereen ging uit zijn dak?!
Sooo, ik was erbij en telkens als ik dit weer terug zie dan krijg ik weer kippenvel, t was ZOOOO DIK:D goeie sfeer, iedereen viel elkaar in de armen, echt mooi!:D

Je kan moeilijk dikke vuurpijlen en potten enzo af gaan steken daar binnen denk ikwrote:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje soft wat er is gedaan om 00.00 uur. Ik ben er zelf niet bij geweest maar er werd vuurwerk laten zien op een scherm toch? Er werd een mooi nummer gedraait en iedereen ging uit zijn dak?!
Kippenvel kippenvel KIPPENVEL
Wat vet jeuuuuumig.
Titel: Multivew? (Sorry
)
Wat vet jeuuuuumig.
Titel: Multivew? (Sorry
kan welwrote:Je kan moeilijk dikke vuurpijlen en potten enzo af gaan steken daar binnen denk ikwrote:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje soft wat er is gedaan om 00.00 uur. Ik ben er zelf niet bij geweest maar er werd vuurwerk laten zien op een scherm toch? Er werd een mooi nummer gedraait en iedereen ging uit zijn dak?!...
Tuurlijk kan datwrote:kan welwrote:Je kan moeilijk dikke vuurpijlen en potten enzo af gaan steken daar binnen denk ikwrote:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje soft wat er is gedaan om 00.00 uur. Ik ben er zelf niet bij geweest maar er werd vuurwerk laten zien op een scherm toch? Er werd een mooi nummer gedraait en iedereen ging uit zijn dak?!...
pfff wat een feest was dat
was er helaas niet bij
wel kippevel zeg als je dat ziet
volgend jaar benk er bij
was er helaas niet bij
wel kippevel zeg als je dat ziet
volgend jaar benk er bij
Echt vet gedaan dat filmpje. WAT een sfeer daar.