Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:50 

Hardtraxx Veteran

B-Front kunnen jullie wel op je buik schrijven. Dat gaat dus nooit niet gebeuren. Niet voordat mensen als Wildstylez, Noisecontrollers, Ran-D en Psyko Punkz geweest zijn. Ik gok dit jaar op Frontliner, omdat dit jaar zijn grote wederopstanding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:55 

Bierkoning

Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:56 

Hardtraxxer

B-Front lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk. Frontliner klinkt logisch, maarja, de Q-Base anthem... Zal dus wel niet zo zijn... Noisecontrollers zie ik met hun stijl van de afgelopen tijd niet echt een Qlimax anthem maken... Wildstylez ook niet... Ran-D vind ik ook niet echt bij Qlimax passen, dus dan zou het voor mij logisch zijn als het Zany of Psyko Punkz zijn... Moest op een of andere manier ook aan Alpha² denken, maar dat zal wel niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

het word geen hhz want heeft dit jaar al het hardbass anthem en het defqon anthem gedaan, ws word het ook niet heeft allebei de defqon anthems dit jaar gedaan, frontliner niet die heeft het emporium anthem en q-base anthem al gedaan dus ik gok toch echt b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:24 

Hardtraxxer

Ik heb nergens een anthem van gemaakt, maak ik nu ook kans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Een optreden van Adaro op Qlimax plus het anthem van zijn kant zou supervet zijn. Maargoed wel wishfull thinking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Ik denk Technoboy of B-front.
Of heel misschien Headhunterz omdat hij de mix cd van de afgelopen keer heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 17:00 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Of heel misschien Headhunterz omdat hij de mix cd van de afgelopen keer heeft gemaakt.

Ik zou niet heel raar opkijken mocht Heady hem maken, ook al heeft hij hem al een keer gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 18:10 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz is een kleine kans, hebben al 2 anthems gemaakt dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 21:09 

Wildstylez / Noisecontrollers
Wie maakt me los
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 21:58 

Hardtraxx Veteran

Ik denk Coone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 07:25 

Hardtraxx Elite

the prophet, kans lijkt me best groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 10:43 

Hardtraxx Veteran

B-Front zou wel heel erg baas zijn. Mijns inziens ongeveer de enige die er bijna 100% zeker wat vets van maakt en die ook het duistere wat Qlimax uit wil stralen in zijn track kan verwerken. Adaro/ Frequencerz zou ook mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 12:58 

Hardtraxx Newbie

Zal em wel niet worden, hoop toch het meest op crypsis, b-front, donkeyrollers, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:16 

Hardtraxx Veteran

Marv schreef:
Zal em wel niet worden, hoop toch het meest op crypsis, b-front, donkeyrollers, etc.

Je mag blij zijn als 1 van die namen er uberhaupt staat :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Qlimax;

Heel de tijd uitkijken naar een of meerdere specifieke setjes en die blijken dan uiteindelijk klote te zijn in de puurste vorm.

De setjes waar je niet naar uit kijkt, verbazen je het meest en maken de meeste indruk.

Yeps, that's Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Qlimax;

Heel de tijd uitkijken naar een of meerdere specifieke setjes en die blijken dan uiteindelijk klote te zijn in de puurste vorm.

De setjes waar je niet naar uit kijkt, verbazen je het meest en maken de meeste indruk.

Yeps, that's Qlimax.

ik ga er altijd heen zonder veel verwachtingen
kan het alleen maar goed uitpakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:11 

Donateur

B-Front & Ran-D zou heel leuk zijn. Verwacht het alleen niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 16:35 

B-Front of Wildstylez voor anthem. Hopelijk B-front wat rauwer enzo
Maar toch zeg ik buiten deze 2 om ook Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:26 

Hardtraxx Newbie

Q-dance is zo dom bezig vind ik, als je nou een line-up hebt met oa Redical redemption, zany, en crypsis(ga zo maar door) zorgt voor voor een veel dikkere qlimax sfeer of licht dat nou aan mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:30 

Donateur

Redical is die hart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:31 

Hardtraxx Crew

Marv schreef:
Q-dance is zo dom bezig vind ik, als je nou een line-up hebt met oa Redical redemption, zany, en crypsis(ga zo maar door) zorgt voor voor een veel dikkere qlimax sfeer of licht dat nou aan mij

Die duistere Qlimax sfeer hangt er allang niet meer. Kijk maar eens alleen al naar het verschil in intro's en nummers die gedraaid worden tussen een flink aantal jaren geleden en nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Er denken hier ook maar weinig mensen logisch na hè. Wildstylez en Frontliner hebben beide al solo anthems voor Q gemaakt dit jaar, dus die kans is wel heel klein. Het is bij Q ook nog nooit voorgekomen dat een DJ 2 keer een solo anthem voor hetzelfde feest heeft gemaakt. Ik gok op Noisecontrollers.

Chris Two schreef:
Alhoewel: in de Artwork van Mysterias (B-front) zie ik wel verdacht veel sterretjes in zitten...

EDIT: zie net op Twitter dat B-front de trailer van Qlimax 2012 geRT'd heeft vanuit Q-dance.
ofwel: Bob is erbij :oh:

Wow wacht je hebt gelijk, Mysterias IS het Qlimax 2012 anthem! Illuminatie en zo. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:37 

Hardtraxxer

Mij lijkt Toneshifterz ook wel erg gaaf voor dit feest / anthem!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:38 

Hardtraxx Crew

Het is ook nog niet voorgekomen dat een artiest een anthem maakt die er voor het eerst staat. Dus om die reden denk ik ook niet dat B-Front of Frontliner hem maakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen