Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Het mag van mij wel beide, een verhaallijn in de show lijkt me ook wel vet.
Bij Qlimax hebben ze dat wel de laatste jaren ;)
Erg vet maar op het feest zelf heb je d'r eigenlijk vrij weinig van door. Ik heb idd dat ze zich liever op andere zaken richten maar eerlijk is eerlijk, ondanks dat de line-ups mij niet altijd trekken is de rest van het werk dat Q aflevert helemaal top!
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik vind een vette show juist wel redelijk belangrijk. Tog als je 50 euro neerlegt voor een kaartje.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Lyst wrote:Het mag van mij wel beide, een verhaallijn in de show lijkt me ook wel vet.
Ik bedoelde niet het één of het ander.

Meer van: nu is prioriteit show: hoog, en prioriteit kwaliteit muziek (line up enz): laag.

Als ze geen mogelijkeheden hebben om die muziek kwaliteit op te krikken, heb ik zeg maar liever dat ze wat inzet op de show inleveren en dat voor kwaliteit muziek gebruiken :).
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
dawasiknie wrote:
Maar ze hadden daar zoveel meer mee kunnen doen. Een alternatief universum, daar kun je echt iets duisters van maken!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Ravenwood wrote:
dawasiknie wrote:
Maar ze hadden daar zoveel meer mee kunnen doen. Een alternatief universum, daar kun je echt iets duisters van maken!
Een groot doek op de plafond en daar een film op laten afspelen :drool:
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Jul 2013
ook ingevuld, belangrijkste volgens mij en de meeste hier is toch wel variatie voor de line ups, zijn nu al vaak van te voren te voorspellen heb dit ook vermeld!
hopen dat ze er ook echt iets mee gaan doen....
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Vind 't goed van Q dat ze dit doen. Heb vorige week net een heel betoog gehouden over artiesten die wat met feedback moeten doen etc. En nu komt Q met dit aan. B'vo!
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ik heb hem ook ingevuld.

Heb zelf toegevoegd: Betere opbouw van line-ups en meer variatie in genres (over de hele avond en in sets afzonderlijk) + Dat er niet alleen maar nieuwe platen gedraaid hoeven te worden op een feest ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
benieuwd wat ze hier mee gaan doen...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Slim om zo de mensen te benaderen.

Heb gemeld dat de shows over het algemeen goed zijn, de decors ook wel.

Als opmerkingen:
Weer beginnen met Hardtrance, om de avond lekker op te starten
Iets meer logische opbouw van line-ups, dus van alles wat (early, melodisch en harder)
Met name op een 2e area kun je hele orginele line-ups neerzetten (Defqon blue, IQ 2e zaal)
Eerste hardstyle DJ op de main kan best "gewaagd" zijn.

Dit vind ik echter kleine punten. Voor de rest eigenlijk wel in orde.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Khadber wrote:Slim om zo de mensen te benaderen.

Als opmerkingen:
Iets meer logische opbouw van line-ups, dus van alles wat (early, melodisch en harder)
Met name op een 2e area kun je hele orginele line-ups neerzetten (Defqon blue, IQ 2e zaal)

true! dat was vroeger echt fijntjes om zo een feest te beginnen
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Heb hem ook ingevuld. Vooral om meer opbouw en variatie in de line-ups gevraagd en dat ze de harde kern niet moeten vergeten :)
Qre8ive wrote:Daarnaast vind ik dat ze iets meer aandacht mogen besteden aan de promotie van feesten, ondanks dat het al jaren binnen no-time is uitverkocht.
Alsjeblieft niet meer promotie :/

Mensen moeten naar een feest gaan omdat ze er heel graag heen willen... Niet omdat ze ergens op de radio of op een poster wat hebben gezien :) Er zijn al genoeg niet-liefhebbers in de scene.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat moet er nog beter dan?
Of is dit gewoon een kutreden zodat jij meer werk kan krijgen? :P
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
dawasiknie wrote:Wat moet er nog beter dan?
xd

Wat mij betreft is het ook wel prima nu. De boekjes die je na afloop van een feest krijgt zitten meestal prima in elkaar, vind vaak dat er maar onnodige en nutteloze informatie in zit zelfs. Verder hoeft er van mij naast de Q-dance site/nieuwsbrief/twitter/facebook geen promotie bij en denk ook niet dat dat anders hoeft :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Qre8ive wrote:
Haha is niet zodat ik meer werk krijg hoor, heb al werk zat. Naar mijn idee is Qlimax een beetje 'afgeraffeld' als je het vergelijkt met andere jaren. Zoiets als ze met Fusion - The Next Level hadden gedaan op de website is super, maar zelfs daar valt nog meer uit te halen. Ze verdienen immers toch aardig wat geld met de events lijkt mij..
ik vind die websites altijd al harstikke mooi, ik heb er natuurlijk geen verstand van hoe dat beter kan... Maar voor mij is het goed zo, maar ik kijk toch liever op partyflock dan op zo'n website van qlimax of defqon zelf..
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Timmer wrote:maar ik kijk toch liever op partyflock dan op zo'n website van qlimax of defqon zelf..
same here
vind die event sites altijd zo onoverzichtelijk en een hoop bulshit met trage graphics
doe mij maar partyflock, gewoon; locatie, prijs, tijd, lineup en dan ben ik al tevreden ^^
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Qre8ive wrote:
Haha is niet zodat ik meer werk krijg hoor, heb al werk zat. Naar mijn idee is Qlimax een beetje 'afgeraffeld' als je het vergelijkt met andere jaren. Zoiets als ze met Fusion - The Next Level hadden gedaan op de website is super, maar zelfs daar valt nog meer uit te halen. Ze verdienen immers toch aardig wat geld met de events lijkt mij..
Ik ben het wel met je eens, ook al raakt een feest binnen een half uur uitverkocht, je moet er over 30 jaar op kunnen terugkijken en denken "wow, dat was echt een vet feest, gewoon perfect" in plaats van hem over een maand weer vergeten zijn.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Zou Q-dance al geluisterd hebben? Dat ze Pavelow een early set lieten draaien bij Qlimax, zodat die dagjesmensen ook horen wat hardstyle "vroeger" was. Mogen ze van mij vaker doen... chille binnenkomer toch?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Deeltjesversneller wrote:Zou Q-dance al geluisterd hebben? Dat ze Pavelow een early set lieten draaien bij Qlimax, zodat die dagjesmensen ook horen wat hardstyle "vroeger" was. Mogen ze van mij vaker doen... chille binnenkomer toch?
Was vorig jaar ook al zo met Isaac. ;)
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018

Als opmerkingen:

of zoals in België, maar dan meer Hardjump dan Tekstyle ;) weet wel niet of het nederlandste publiek hiervoor te vinde is?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
nielstil wrote:

Als opmerkingen:

of zoals in België, maar dan meer Hardjump dan Tekstyle ;) weet wel niet of het nederlandste publiek hiervoor te vinde is?
Over het algemeen niet echt volgens mij
Ik sws niet ;)
D
Hardtraxxer
139 posts member since 2010
last seen Jan 2011
De jump die ze ook hebben op reverze vind ik bijvoorbeeld echt heel erg vet
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
waarom krijg ik nu een enquete over de noordoostpolder xd