Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2022 16:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze zijn zeker populair, ik had daarom ook wel verwacht dat ze er een keer (laag) in zouden staan. Maar niet zo als ze er nu in staan. Zeker omdat een album normaliter de individuele platen laat verdrinken tussen elkaar.

Ik had simpelweg een Da Tweekaz of Sound Rush hoger verwacht als je kijkt naar populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 13:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Toen ik nummer 61 zag wist ik al dat deze lijst geen zak meer betekende.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Toen ik nummer 61 zag wist ik al dat deze lijst geen zak meer betekende.

:D


Ik hoop dat je trots bent op jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2022 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Toen ik nummer 61 zag wist ik al dat deze lijst geen zak meer betekende.

:D


En The Code op 76 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er voor mij uit als een verzameling random platen. Ik heb het dit jaar allemaal wat minder gevolgd en er zijn natuurlijk geen feesten, maar zijn dit nou de memorabele platen van 2021? Vergelijk het eens met de top 20 van 2017, dat waren stuk voor stuk hits. Welke van 2021 zal er over een jaar nog herinnerd worden? Ligt toch niet aan mij dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ziet er voor mij uit als een verzameling random platen. Ik heb het dit jaar allemaal wat minder gevolgd en er zijn natuurlijk geen feesten, maar zijn dit nou de memorabele platen van 2021? Vergelijk het eens met de top 20 van 2017, dat waren stuk voor stuk hits. Welke van 2021 zal er over een jaar nog herinnerd worden? Ligt toch niet aan mij dit?


Doordat er natuurlijk maar weinig de kans geweest is om er herinneringen aan te hangen zal alles wat afgelopen jaar is uitgebracht ook weinig memorabel worden. Het is zonder feesten echt veel minder makkelijk om er een hit van te maken, simpelweg omdat iedereen er individueel naar luistert en niet met duizenden mensen tegelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 11:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Precies, het live gevoel is toch iets wat een hele dimensie geeft nog aan een plaat. Dat is toch wat meer dan "toen ik deze plaat voor het eerst achter mijn PC hoorde, poah".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn enthousiasme over hardstyle is sowieso op een dieptepunt op dit moment door het ontbreken van de feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ziet er voor mij uit als een verzameling random platen. Ik heb het dit jaar allemaal wat minder gevolgd en er zijn natuurlijk geen feesten, maar zijn dit nou de memorabele platen van 2021? Vergelijk het eens met de top 20 van 2017, dat waren stuk voor stuk hits. Welke van 2021 zal er over een jaar nog herinnerd worden? Ligt toch niet aan mij dit?


Ben het hier helaas mee eens, bijzonder weinig platen waar ik echt heel erg van heb genoten uit 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 15:25 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Mijn enthousiasme over hardstyle is sowieso op een dieptepunt op dit moment door het ontbreken van de feesten.


Zelfde hier, volg ook eigenlijk niets meer, af en toe zie ik wel eens wat langskomen op de socials maar dat is het dan ook. Afgelopen jaar om die reden ook niet gestemd omdat ik geen flauw idee heb wat er allemaal is uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2022 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijv die lijst van 2017, dat waren ook echt gewoon goede producties.
Nu is het allemaal niet zo bijzonder (mening)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2022 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mijn enthousiasme over hardstyle is sowieso op een dieptepunt op dit moment door het ontbreken van de feesten.


Same here. Ik blijf alles wel volgen maar ik luister gewoon vrij weinig hardstyle thuis, mijn gehele Spotify top van 2021 was EDM/Pop. Eerste keer in jaren dat dat geen lijst vol met hardstyle was doordat er geen feesten zijn waar je naar uit kan kijken of herinneringen van platen kan maken, het voelt het toch anders om zo thuis te luisteren. Vaak hoor ik een plaat 1x die ik vervolgens in een playlist gooi en daarna niet of nauwelijks meer luister, hopen dat het dit jaar weer anders gaat zijn en dat we die passie weer een beetje terug kunnen vinden.

OT: Over de lijst zelf had ik deze top 10 wel aardig verwacht, had eigenlijk gehoopt op HALO als nummer 1 aangezien ik dat kwalitatief de beste plaat vind die SZP heeft uitgebracht afgelopen jaar. Snap alleen niet waar A New Beginning vandaan komt, die plaat is echt helemaal langs me heen gegaan en is naar mijn mening de enige plaat waarvan ik niet kan begrijpen dat die zo hoog is geëindigd.

Moest ook wel lachen dat Brennan Heart zichzelf op #3 heeft gezet in de IAH top 100 met Thunder om vervolgens met die hele track niet in de Q-Dance top 100 te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bron: Reddit https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/uhc034/a_message_for_everyone_who_didnt_receive_a/

Dear Q-dance fan,

Over the past few months, we received a record number of emails about our events, merchandise, memberships and other Q-dance related subjects. Unfortunately, we noticed that not everyone received an answer, resulting in a lot of justified frustration.

First of all, we would like to tell you that we’re sorry. We fucked up. Our customer service hasn’t been on point and as a result, we neglected our fans. You came to us with valid complaints and questions, but we couldn't give you a sufficient reply. That’s not how it’s supposed to go. Ever since the COVID-19 pandemic, we have been heavily understaffed on multiple levels, but that should never be your problem.

For those who have contacted us about DEDIQATED Membership cancellations, refunds, or any other issues, we’ll contact you as soon as possible. We understand your frustration, and we’ll make it our top priority to help you with the problems you’re facing.

We understand that you might have questions, feel free to drop these in the comments. You guys are our most dedicated fans, and you deserve to be treated that way.

Thank you for your patience.

Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Bron: Reddit https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/uhc034/a_message_for_everyone_who_didnt_receive_a/

Dear Q-dance fan,

Over the past few months, we received a record number of emails about our events, merchandise, memberships and other Q-dance related subjects. Unfortunately, we noticed that not everyone received an answer, resulting in a lot of justified frustration.

First of all, we would like to tell you that we’re sorry. We fucked up. Our customer service hasn’t been on point and as a result, we neglected our fans. You came to us with valid complaints and questions, but we couldn't give you a sufficient reply. That’s not how it’s supposed to go. Ever since the COVID-19 pandemic, we have been heavily understaffed on multiple levels, but that should never be your problem.

For those who have contacted us about DEDIQATED Membership cancellations, refunds, or any other issues, we’ll contact you as soon as possible. We understand your frustration, and we’ll make it our top priority to help you with the problems you’re facing.

We understand that you might have questions, feel free to drop these in the comments. You guys are our most dedicated fans, and you deserve to be treated that way.

Thank you for your patience.

Q-dance


Wat heeft dit met de Q top 100 te maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkeerde toppa denk, zal wel in het speculatie toppa bedoeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah hier stond het bericht dus al, had dit net in de speculatie topic geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Verkeerde toppa denk, zal wel in het speculatie toppa bedoeld zijn.

Jup idd. Verkeerde aangetikt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 10:56 
 
Hardtraxxer

Vanmiddag 1300 mogen we weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had graag nog op Myst - I Miss Those Days en D-Sturb & Vertile - Open Up Your Heart gestemd, die stonden er alleen niet bij.

1. Vertile - On My Own
2. B-Front & Toneshifterz - Thundercloud (Not Alone)
3. B-Front Ft. Diandra Faye - Closer To The Edge
4. Vertile - Together We Grow
5. Vertile & Demi Kanon - How I Do It
6. Phuture Noize - Landmines
7. Richard Durand Ft. Christina Novelli - The Air I Breathe (Adaro Remix)
8. Bloodlust Ft. Carola & MC Livid - In Blood We Trust
9. Element & Kruelty - Decibel Tool
10. D-Sturb Ft. Atilax - Break Free (Official Decibel Outdoor 2022 Anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 15:33 
 
Hardtraxxer

Godverdomme. Moet je ze nou zelf gaan zitten invoeren? Ik vond het juist het leukst om altijd alles weer even te horen met die korte previews. Was je zo een paar uur zoet.

1. Rebelion - City Lights
2. Rebelion - Futurepower
3. Sound Rush - Mantra
4. Sound Rush - Transform
5. Hard Driver - Rise Again
6. DBSTF & Frontliner - World of Dreams
7. DBSTF - Primal Energy
8. Phuture Noize - An idea never dies
9. Headhunterz & Vertile - Before I wake
10. Wildstylez & Brennan Heart - WKND!

Had Atmozfears, Audiotricz en Bass Modulators graag nog plekjes gegeven maar de lijst is altijd te kort :list:
Het zijn namelijk wel echt alleen maar hitjes die ik dit jaar heb geselecteerd, vaak zit er nog wel minder bekends bij die ik desondanks grijs gedraaid heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 20:41 
 
Hardtraxxer

Echt mijn favoriete jaar kwa muziek! Ik heb erg genoten.

Dit is mijn lijst

1. Aftershock ft. Last word - rocking with the best
2. Hard driver - rise again
3. Araysen & chavetas (& scantraxx) - secret of life
4. Aftershock - Kryptonite
5. ANDY SVGE & voidax ft. Robin vane - respawn
6. E-force & bloodlust - game breaker
7. Aftershock ft. Last word - legacy
8. Rebelion & vertille - simulation
9. Aftershock - million miles
10. Bright visions - fall no more

En zo nog tientallen plekjes door…….. :love:

Ik ben benieuwd of iemand zich een beetje in mijn lijst kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 21:20 
 
Hardtraxxer

Game breaker.. Vergessen. Had er bij mij ook wel op gemogen. Heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In willekeurige volgorde:
1. Sub Zero Project - Renaissance Of Rave
2. Udex & Regain - Fire Within
3. Sound Rush & Sogma - Transform
4. Vertile - Together We Grow
5. Headhunterz & Vertile - Before I Wake
6. ANDY SVGE & Voidax - Respawn
7. Frontliner/Alter Ego - Get Psycho
8. Rebelion - City Lights
9. Zany - Pillz (Adaro & Phrantic Remix)
10. Devin Wild - Sins (Of My Life)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2022 22:04 
 
Hardtraxx Crew

Willekeurige volgorde:
Devin Wild ft. Nathalie Blue - Exhale
Wildstylez - Hero
Devin Wild - Scorpio
Sound Rush & Ecstatic - Fly Away
Vertile - Together We Grow
Wasted Penguinz - Release Me
Rebelion & Vertile - Simulation
Devin Wild - Sins (Of My Life)
Headhunterz & Vertile - Before I Wake
Atmozfears & Xense - Lost
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Ecstatic - Yeah Baby
2. MYST - I Miss Those Days
3. Wasted Penguinz - Release Me
4. Adjuzt - Echoes
5. Devin Wild - The Otherside
6. Wildstylez - Hero
7. Jay Reeve - The Heat
8. Devin Wild - SINS (Of My Life)
9. Anderex & DEEZL - ERA 404
10. Delius - Levitate Through Sound

Denk dat het dit wordt, nog even keer goed over nadenken.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen