Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
En dan doe je dit.
Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
wrote:Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
En dan doe je dit.
Op 1 lijst na.wrote:Echt heerlijk om al die lijstjes te zien
Wat dan?wrote:Op 1 lijst na.wrote:Echt heerlijk om al die lijstjes te zien
wrote:Wat dan?
wrote:06. Da Tweekaz & Oesch's Die Dritten - Ich Schenk' Dir Einen Jodler

Psychoses zijn nare dingen...wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Non est disputandum de gustuwrote:Psychoses zijn nare dingen...wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Takes one to know onewrote:Psychoses zijn nare dingen...wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Eheum, met B-Front erbij héwrote: 8. Phuture Noize - Violent Storm
Terecht punt!wrote:Eheum, met B-Front erbij héwrote: 8. Phuture Noize - Violent Storm
Vind je? Ik vind de scene juist op een bizar hoog niveau zitten op dit moment.wrote:en niet te vergeten de kwaliteit die voor mijn gevoel ook goed is gedaald.
wrote:Vind je? Ik vind de scene juist op een bizar hoog niveau zitten op dit moment.wrote:en niet te vergeten de kwaliteit die voor mijn gevoel ook goed is gedaald.
wrote:06. Da Tweekaz & Oesch's Die Dritten - Ich Schenk' Dir Einen Jodler