Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wootum wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
En dan doe je dit.
Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wootum wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
Rickzel wrote:Bouw je jarenlang een imago op, mensen respecteren je, nemen je serieus, schatten je mening op waarde.wootum wrote: Hahaha wist dat ik hier een reactie op zou krijgen. Je wilt niet weten hoe vaak ik die plaat opgezet heb!
En dan doe je dit.
Op 1 lijst na.Snoeien wrote:Echt heerlijk om al die lijstjes te zien
Wat dan?Rickzel wrote:Op 1 lijst na.Snoeien wrote:Echt heerlijk om al die lijstjes te zien
Snoeien wrote:Wat dan?
wootum wrote:06. Da Tweekaz & Oesch's Die Dritten - Ich Schenk' Dir Einen Jodler

Psychoses zijn nare dingen...Rickzel wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Non est disputandum de gustuJoey wrote:Psychoses zijn nare dingen...Rickzel wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Takes one to know oneJoey wrote:Psychoses zijn nare dingen...Rickzel wrote:Toch één van de senior hardtraxxers en steunpilaren die ik nu van z'n voetstuk zie vallen.
RIP Forum.
Eheum, met B-Front erbij hépoekiepoes12 wrote: 8. Phuture Noize - Violent Storm
Terecht punt!simon10pont wrote:Eheum, met B-Front erbij hépoekiepoes12 wrote: 8. Phuture Noize - Violent Storm
Vind je? Ik vind de scene juist op een bizar hoog niveau zitten op dit moment.Nuracore wrote:en niet te vergeten de kwaliteit die voor mijn gevoel ook goed is gedaald.
wootum wrote:Vind je? Ik vind de scene juist op een bizar hoog niveau zitten op dit moment.Nuracore wrote:en niet te vergeten de kwaliteit die voor mijn gevoel ook goed is gedaald.
wootum wrote:06. Da Tweekaz & Oesch's Die Dritten - Ich Schenk' Dir Einen Jodler