Ik had zombie op 1 verwacht, maar natuurlijk staat Headhunterz op 1, met als ik t goed lees weer een surprise act. Dacht dat die zijn “comeback” nu wel gemaakt had. Dat die maar eens wat gaat releasen.
Related topics
- View the latest post: Q-Dance & Hardstyle Top 40 presents: Hardstyle Top 100 2014
- View the latest post: Hardstyle Top 25 | DEDIQATED | 20 Years of Q-dance
- View the latest post: Q-dance presents Hardstyle Top 40 (July 2017)
- View the latest post: The Q-dance Hardstyle Top 100 of 2016
- View the latest post: Q-Dance Presents: The Hardstyle Top 40 Yearmix 2013
Active topics in Algemeen
Moderators
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind Destiny echt zo'n kut plaat. Flink uitgemolken ook.
Nuracore wrote:Het zal wel aan mij liggen maar ik vind Destiny echt zo'n kut plaat. Flink uitgemolken ook.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
B-Front met maar 1 soloplaat in de top 100. Ik vond het al een minder jaar van hem, maar ik ben dus niet de enige. Waar hij toch vaak hoog kwam met zijn platen
Is de hele lijst ook al ergens te vinden?
Spotify.Vitality wrote:Is de hele lijst ook al ergens te vinden?
Dat gebruik ik niet...
Ik was alleen benieuwd hoe de hele top 100 er uit ziet.
ULTIMO wrote:Nuracore wrote:Het zal wel aan mij liggen maar ik vind Destiny echt zo'n kut plaat. Flink uitgemolken ook.
Vind Zombie een totale schijtplaat en Destiny nog wel van genoten tijdens de dq1 endshow.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0Vitality wrote:Dat gebruik ik niet...![]()
Zuid-Amerikanen. Meer zeg ik nietExterkate wrote:Destiny op 1 was enigszins te verwachten. Die hele return heeft daar natuurlijk ook deels aan bijgedragen. Het verbaasde mij echter wel dat Spirit of Hardstyle en The Project relatief laag stonden. Maar misschien dat ik teveel mijn persoonlijke voorkeur meeweeg.
Maar wat ik mij heel erg afvraag: who the fuck is die dude die op 84 staat?! Arzadous - Tu Madre? Ik ken echt elke plaat uit die top 100 behalve dieik heb hem ook eens opgezet maar ik heb die track werkelijk waar nog nooit in mijn leven gehoord
Je moeder. Staat toch in de titel?Exterkate wrote:who the fuck is die dude die op 84 staat?!
Bij sommige platen heb ik echt een gevoel van ' hoe dan'. Wat een troep staat er af en toe in die lijst zeg 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
had eigenlijk wel before you go verwacht in de top 10, maar 16 is alsnog een prima prestatie 
Vind vooral What We Are heel laag staan. Maar gok dat Donkey Rollers niet bekend genoeg is bij het gros van het huidige publiek.
Sommige platen staan misschien iets of wat te hoog of te laag, maar buiten nummer 84 is dit wel een erg sterke en eerlijke lijst aldus mijn mening 
Eens. Spirit of Hardstyle gelukkig wel in de top 10, maar ook vrij laag.wootum wrote:Vind vooral What We Are heel laag staan. Maar gok dat Donkey Rollers niet bekend genoeg is bij het gros van het huidige publiek.
Komt denk ik omdat losse platen minder aandacht krijgen als je een album produceert. Ik vind EVP, Silent Scream en Eternal Voice echt wel vreselijk goeie tracks.Pipa wrote:B-Front met maar 1 soloplaat in de top 100. Ik vond het al een minder jaar van hem, maar ik ben dus niet de enige. Waar hij toch vaak hoog kwam met zijn platen
Phuture noize dan?Daveytl wrote:Komt denk ik omdat losse platen minder aandacht krijgen als je een album produceert. Ik vind EVP, Silent Scream en Eternal Voice echt wel vreselijk goeie tracks.Pipa wrote:B-Front met maar 1 soloplaat in de top 100. Ik vond het al een minder jaar van hem, maar ik ben dus niet de enige. Waar hij toch vaak hoog kwam met zijn platen
EVP en Eternal Voice zijn gewoon geen platen die het goed doen bij het grote publiek. Ik zelf had EVP en Eternal Voice ook niet in mijn top 10 gezet van dit jaar. Silent Scream zou meer kans maken maar denk ook niet dat die voldoende is. Er zijn gewoon heel veel goeie platen gemaakt dit jaar die de B-Front tracks een beetje hebben ondergesneeuwd als het ware
Leuke tracklist maar niet echt opbouwend.
Alm1ghty wrote:Leuke tracklist maar niet echt opbouwend.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
ze tellen ook af natuurlijkAlm1ghty wrote:Leuke tracklist maar niet echt opbouwend.
Volgens mij moet je even je lijn binnenhalen alm1ghty