RoyAPO schreef:
Jordi schreef:
oh mijn god serieus mensen van hier die na zo'n jaar nog op zombie stemmen? Bewaar lekker je stem voor the cranberries - zombie voor de top2000 als je het meezingen zo vet vind. Wat een low-effort gedrocht van een plaat is dat toch.
Vind ik ook best kwalijk. Een bootleg hoort niet zo hoog in zo’n lijst te staan. Dan nog liever dat mensen op Destiny stemmen ofzoVind het ook kwalijk dat enkele dj’s zeggen op welke plaat mensen moeten stemmen. Zeggen dat ze moeten stemmen oke, maar laat de mensen wel vrij op welke plaat van diegene ze stemmen
Daar ben ik het niet mee eens. Een bootleg is een remix die niet officieel uitgebracht is als release (om welke reden dan ook) en zegt niet perse iets over de kwaliteit (in veel gevallen wel, maar hoeft niet). In een bootleg kan net zo veel werk zitten als in een remix. Zo is Zombie dan ook geen bootleg (meer), want het krijg een officiële release.
Wel ben ik het er mee eens dat ik het een redelijke kut plaat vind en dat ik het jammer vind dat die plaat zo hoog gaat eindigen in de top 10, want ik denk dat hij sowieso de top 3 gaat halen. Maar dat staat los van het hele remix/bootleg gebeuren.