Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat iets doodgedraaid is, hoeft niet te betekenen dat het een slechte plaat is. Ik vind juist in dit geval dat eindelijk eens een echt kwalitatieve en vooral eigen plaat, heel populair is geworden. Dat gebeurt niet zo vaak

Op je mobiel doet de site het niet zo goed sonnebloem (mocht je daarop zitten)


Nein, gister pc en nu laptop. Heb wel adblock aan maar dan geeft ie nog aan dat ik spul moet selecteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey rollers - what we are
Noisecontrollers - whose plan is it
MYST - before you go
Phuture Noize - the aftershock
D-block & S-te-fan - promised land

Tenminste dat zou het zijn als ik facebook had :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
oh mijn god serieus mensen van hier die na zo'n jaar nog op zombie stemmen? Bewaar lekker je stem voor the cranberries - zombie voor de top2000 als je het meezingen zo vet vind. Wat een low-effort gedrocht van een plaat is dat toch.

Vind ik ook best kwalijk. Een bootleg hoort niet zo hoog in zo’n lijst te staan. Dan nog liever dat mensen op Destiny stemmen ofzo

Vind het ook kwalijk dat enkele dj’s zeggen op welke plaat mensen moeten stemmen. Zeggen dat ze moeten stemmen oke, maar laat de mensen wel vrij op welke plaat van diegene ze stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
RoyAPO schreef:
Dat iets doodgedraaid is, hoeft niet te betekenen dat het een slechte plaat is. Ik vind juist in dit geval dat eindelijk eens een echt kwalitatieve en vooral eigen plaat, heel populair is geworden. Dat gebeurt niet zo vaak

Op je mobiel doet de site het niet zo goed sonnebloem (mocht je daarop zitten)


Nein, gister pc en nu laptop. Heb wel adblock aan maar dan geeft ie nog aan dat ik spul moet selecteren

adblock moet uit. Anders werkt het niet op de pc.

Verder ben ik ontzettend blij als ik kijk naar het aantal inzendingen van what we are.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Jordi schreef:
oh mijn god serieus mensen van hier die na zo'n jaar nog op zombie stemmen? Bewaar lekker je stem voor the cranberries - zombie voor de top2000 als je het meezingen zo vet vind. Wat een low-effort gedrocht van een plaat is dat toch.

Vind ik ook best kwalijk. Een bootleg hoort niet zo hoog in zo’n lijst te staan. Dan nog liever dat mensen op Destiny stemmen ofzo

Vind het ook kwalijk dat enkele dj’s zeggen op welke plaat mensen moeten stemmen. Zeggen dat ze moeten stemmen oke, maar laat de mensen wel vrij op welke plaat van diegene ze stemmen


Daar ben ik het niet mee eens. Een bootleg is een remix die niet officieel uitgebracht is als release (om welke reden dan ook) en zegt niet perse iets over de kwaliteit (in veel gevallen wel, maar hoeft niet). In een bootleg kan net zo veel werk zitten als in een remix. Zo is Zombie dan ook geen bootleg (meer), want het krijg een officiële release.

Wel ben ik het er mee eens dat ik het een redelijke kut plaat vind en dat ik het jammer vind dat die plaat zo hoog gaat eindigen in de top 10, want ik denk dat hij sowieso de top 3 gaat halen. Maar dat staat los van het hele remix/bootleg gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de hoeveelheid planken die jij al mis hebt geslagen hier op het forum kun je drie doe-het-zelf zaken openen denk ik, Roy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Met de hoeveelheid planken die jij al mis hebt geslagen hier op het forum kun je drie doe-het-zelf zaken openen denk ik, Roy :lol:

:lol: :lol:

Vinden jullie ja. Ik geef gewoon mijn mening. Dat jullie het er niet mee eens zijn is een ander verhaal. Mijn argumenten zie ik ook zelden ontkracht worden dus ik vind eigenlijk dat je geen recht van spreken hebt, Indy :P.

Ik had het ook niet over kwaliteit maar de plaat is gewoon niet helemaal zelf bedacht en daarom verdient de plaat het niet zo hoog te staan. Ik noemde het woord ‘bootleg’ meer om aan te geven dat het een plaat is die volledig op een ander nummer is gebaseerd. Vind hem zelf ook redelijk simpel qua melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Indy schreef:
Met de hoeveelheid planken die jij al mis hebt geslagen hier op het forum kun je drie doe-het-zelf zaken openen denk ik, Roy :lol:

:lol: :lol:

Vinden jullie ja. Ik geef gewoon mijn mening. Dat jullie het er niet mee eens zijn is een ander verhaal.

Ik had het ook niet over kwaliteit maar de plaat is gewoon niet helemaal zelf bedacht en daarom verdient de plaat het niet zo hoog te staan. Ik noemde het woord ‘bootleg’ meer om aan te geven dat het een plaat is die volledig op een ander nummer is gebaseerd. Vind hem zelf ook redelijk simpel qua melodie.


Haha. Geeft niks. Bedoelde er ook verder niks mee. Maar vind je dan ook dat een officiële remix niet in de top 5 thuis hoort? Een remix is ook op een ander nummer gebaseerd (soms zelfs de melodie overgenomen, zoals in bijvoorbeeld de SR remix van P1). In het geval van Zombie is het een nummer uit zelfs een compleet ander genre. En wat te denken van bijvoorbeeld een Frequencerz - The Unknown? Melodie is ook compleet overgenomen van een ander nummer buiten de hardstyle, maar wordt gereleased als een eigen nummer. Vind je het bij dit nummer dan bijvoorbeeld wel terecht als die er in zou staan, terwijl hij net zo erg (zo niet erger) is 'gejat' als Zombie, maar dan van een minder bekend nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik dat de remix wel in redelijke mate moet verschillen van het origineel. Zoals bij For The Street Remix het geval is. Ik zou zelf daarom ook niet stemmen op de Project. 1 remix. Hoe lekker die plaat ook mag zijn, er zit net te weinig eigen creativiteit in.
Of The Unknown terecht zou zijn is een ander verhaal. Vind hem trouwens sws wel creatiever gemaakt dan Zombie en dan doel ik vooral op de breaks

En Goedzo, ik word een keer uitgedaagd hier op het forum ipv dat mijn mening gelijk de grond in wordt getrapt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem het met een korreltje zout Roy, was niet heel serieus bedoeld :) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
oh mijn god serieus mensen van hier die na zo'n jaar nog op zombie stemmen? Bewaar lekker je stem voor the cranberries - zombie voor de top2000 als je het meezingen zo vet vind. Wat een low-effort gedrocht van een plaat is dat toch.


Het volk houdt nou eenmaal van simpele en herkenbare meuk. Plaat is volledig gebaseerd op het origineel en is dan ook totaal niet spannend of origineel naar mijn inziens. Leuk sfeer dingetje, maar meer ook niet.
Ben helaas toch bang dat die plaat op nummer 1 komt te staan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij The Unknown zijn de breaks ook gewoon letterlijk gekopieerd van het origineel, dus dat noem ik niet creatief. Maar deze is dan ook gratis weggegeven, dus hier kun je niet op stemmen.

Over The Paradox: ja dat vind ik ook een geweldig nummer, maar die is vorig jaar al gereleased. Dus die telt voor mij niet mee.

Ook is 5 platen veel te weinig, ik ben bezig met het opstellen van een top 100 raw en een top 100 euphoric en daar heb ik al moeite mee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front & Phuture Noize - The Paradox
The Purge & Mind Dimension - Roll Up
Vazard - Zimmersion 2.0
B-Front - Infinite
Radical Redemption - America

The Paradox kon je vorig jaar niet op stemmen, dus neem hem gewoon mee voor dit jaar. Heeft voor genoeg mooie momenten gezorgd (Qlimax 2016 :loving:).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
MC Tha Watcher altijd +1

Snapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te moeilijk dit, 2017 was echt een extreem goed jaar wat betreft hardstyle. Uiteindelijk tot dit lijstje gekomen:

1. Noisecontrollers - Spirit of Hardstyle
2. B-Freqz - Freedom
3. Vazard - Zimmersion 2.0
4. Beatfreak - Divination
5. Radical Redemption - America
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut, Luminosity vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bij The Unknown zijn de breaks ook gewoon letterlijk gekopieerd van het origineel, dus dat noem ik niet creatief. Maar deze is dan ook gratis weggegeven, dus hier kun je niet op stemmen.



Hoezo kan je eigenlijk alleen op 'betaalde' platen stemmen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Chroman schreef:
Bij The Unknown zijn de breaks ook gewoon letterlijk gekopieerd van het origineel, dus dat noem ik niet creatief. Maar deze is dan ook gratis weggegeven, dus hier kun je niet op stemmen.



Hoezo kan je eigenlijk alleen op 'betaalde' platen stemmen dan?

Om een beetje overzicht te houden, alleen platen die op een bekend label zijn uitgekomen. Anders krijg je een 5x zo lange lijst met al die troep van SVB er ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
sonnebloem schreef:
Chroman schreef:
Bij The Unknown zijn de breaks ook gewoon letterlijk gekopieerd van het origineel, dus dat noem ik niet creatief. Maar deze is dan ook gratis weggegeven, dus hier kun je niet op stemmen.



Hoezo kan je eigenlijk alleen op 'betaalde' platen stemmen dan?

Om een beetje overzicht te houden, alleen platen die op een bekend label zijn uitgekomen. Anders krijg je een 5x zo lange lijst met al die troep van SVB er ook bij.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
sonnebloem schreef:
Chroman schreef:
Bij The Unknown zijn de breaks ook gewoon letterlijk gekopieerd van het origineel, dus dat noem ik niet creatief. Maar deze is dan ook gratis weggegeven, dus hier kun je niet op stemmen.



Hoezo kan je eigenlijk alleen op 'betaalde' platen stemmen dan?

Om een beetje overzicht te houden, alleen platen die op een bekend label zijn uitgekomen. Anders krijg je een 5x zo lange lijst met al die troep van SVB er ook bij.


haha ja oke logisch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:34 
 
Hardtraxxer

Pff, ik kon zonder naar de lijst al 26 tracks opschrijven die ik dit jaar geweldig vond. Top 5 was echt onmogelijk, maar de 5 tracks die daar voor mij het meest bovenuit springen zijn:

1. Project One - Project One (Sound Rush Remix)
2. Noisecontrollers - Spirit of Hardstyle
3. Audiotricz & Demi Kanon - Fallen Horizon
4. Noisecontrollers - Whose plan is it
5. Project One - One without a second
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front - Eternal Voice
Donkey Rollers - What we Are
Clockartz - Welcome to my Rave
B-Front - Silent Scream
B-Front - EVP

In willekeurige volgorde.

Oh ik zie dat Welcome to my Rave er niet in staat. Ff kijken hoe ik t dan doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Sound Rush - Back To The Roots vergeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2017 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd hoe hoog 'What we are' gaat komen, zie dat hier iedereen op stemt (inclusief mijzelf) maar verder hoor ik er nooit iemand over.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen