Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:51 
 
Hardtraxxer

De grootste horde (subscription-based) is dus genomen door Q-Dance, nu kunnen ze mooi ieder jaar er een paar euro's bovenop doen per maand, en dan net zoals iedere internetprovider aangeven dat je er wat extras voor terug gaat krijgen. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Even iets anders, kijk eens naar de comments op facebook en instagram van deze announcement post. Bijna alleen maar negatieve reacties van de fans en ik zie alleen maar positieve reacties en feestelijke emojis van de artiesten, zouden ze dan echt niet snappen dat dit een slechte zaak is voor ons als 'consument'?


Ik denk niet dat je het als artiest zijnde kan permitteren om nu Q te gaan afvallen of kenbaar maken dat je t niet eens bent. Dan denk Q ook alles leuk maar jou boeken we niet meer...dat zie ik ze wel doen.

Of ze vinden het vet dat er zoveel content gereleased wordt, dat kan ook natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
David_ schreef:
Even iets anders, kijk eens naar de comments op facebook en instagram van deze announcement post. Bijna alleen maar negatieve reacties van de fans en ik zie alleen maar positieve reacties en feestelijke emojis van de artiesten, zouden ze dan echt niet snappen dat dit een slechte zaak is voor ons als 'consument'?


Ik denk niet dat je het als artiest zijnde kan permitteren om nu Q te gaan afvallen of kenbaar maken dat je t niet eens bent. Dan denk Q ook alles leuk maar jou boeken we niet meer...dat zie ik ze wel doen.

Of ze vinden het vet dat er zoveel content gereleased wordt, dat kan ook natuurlijk.


Het blijft enerzijds politiek inderdaad. Maargoed we kunnen Q-dance nu wel flink lopen bashen maar ze hebben de afgelopen jaren ook wel goed werk verricht, mag ook gezegd worden. Al die vette events, dikke shows enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even inhakend op dit

Nuracore schreef:
Het is ook maar 4,- per maand dus het valt wel mee.



Los van dat je vgm per jaar betaald ipv per maand, hoeveel van dit soort ongei krijgen we er nog meer bij?
Er werd elders al genoemd dat (waarschijnlijk de meesten van ons) we ook al betalen voor Spotify, Netflix (en alle andere soortgelijke diensten) maar ook andere zaken zoals Formule 1 en Darts komen achter een betaalmuur. Ziggo/KPN verhogen de prijzen geregeld, de huizenprijzen (en daarmee de hypotheken/huren) stijgen als een malle, de sportschool wordt alsmaar duurder, de brandstofprijzen eveneens. En dan heb ik het nog niet over de ticketprijzen voor feesten en de prijzen voor drank/foodtokens.

Dan kan er wel geroepen worden dat het omgerekend maar 4 euro per maand is maar stiekem alles bij elkaar opgeteld leeft onze generatie toch wel erg duur, en wordt het dankzij dit soort zaken alleen maar duurder.

(inb4 'ja maar niemand verplicht je dit', daar gaat het niet om)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan pakken die buitenlanders onze banen ook nog af!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Ultimo wel een valide punt hebben elke dienst gaat vroeg of laat wel over op abonnementen, want dat is nou eenmaal winstgevender dan een eenmalige aankoop.

Eveneens doen veel bedrijven ook aan jaarlijkse verhogingen terwijl je niet per se meer verdient. Kan je wel afdoen met een grap, maar vind het persoonlijk wel zorgwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nog even inhakend op dit

Nuracore schreef:
Het is ook maar 4,- per maand dus het valt wel mee.



Los van dat je vgm per jaar betaald ipv per maand, hoeveel van dit soort ongei krijgen we er nog meer bij?
Er werd elders al genoemd dat (waarschijnlijk de meesten van ons) we ook al betalen voor Spotify, Netflix (en alle andere soortgelijke diensten) maar ook andere zaken zoals Formule 1 en Darts komen achter een betaalmuur. Ziggo/KPN verhogen de prijzen geregeld, de huizenprijzen (en daarmee de hypotheken/huren) stijgen als een malle, de sportschool wordt alsmaar duurder, de brandstofprijzen eveneens. En dan heb ik het nog niet over de ticketprijzen voor feesten en de prijzen voor drank/foodtokens.

Dan kan er wel geroepen worden dat het omgerekend maar 4 euro per maand is maar stiekem alles bij elkaar opgeteld leeft onze generatie toch wel erg duur, en wordt het dankzij dit soort zaken alleen maar duurder.

(inb4 'ja maar niemand verplicht je dit', daar gaat het niet om)


Ik snap je punt heel goed hoor maar ergens vind ik ook dat dit echt een eerste wereld probleem is en geen van deze punten een levensbehoefte is. Je kan nu ook niet alles maar halen wat je graag wilt hebben en dat geldt voor deze diensten niet anders. Ja alle prijzen gaan omhoog, ja elk bedrijf krijgt een subdienst en ja alles bij elkaar tikt behoorlijk aan. Maar ergens zul je toch keuzes moeten maken en voor de entertainment moeten betalen die je graag wilt hebben en stil staan bij het feit dat je niet van elke dienst gebruik kan of hoeft te maken.

Inflatie is nou eenmaal onderdeel van de economie en daar kan je niet om heen. Inkomsten verschillen ga je altijd houden maar ook ga je er in je levensloop ook op salaris voorruit.

Dus dat je vervolgens aan komt met 'oh nee ik kan al deze diensten niet betalen' vind ik een bullshit excuus om dan maar te zeggen 'fuck you Q-dance, belachelijk dat ik moet betalen voor de entertainment die jij wilt aanbieden'

Het is nu letterlijk wat je zegt, niemand verplicht je het te halen. Dan loop je maar wat entertainment mis.

Edit:

Wel vind ik dat prijsverhogingen meer gereguleerd moeten worden dan de standaard 'we willen onze services verbeteren'. Dat kan namelijk van alles zijn maar vaak is het een bullshit reden om maar de gewoon de prijs te drukken waardoor andere diensten dit ook maar gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben persoonlijk niet zo tegen abbo's. Ben er eigenlijk wel voor. Vroeger moest je tien euro dokken voor een dvd of een muziekalbum. Nu betaal je dat per maand en heb je meteen een mega aanbod. Als je beetje modaal verdient, is 50 euro per maand (of zelfs goedkoper als je met familie/vrienden deelt) voor 5-6 verschillende diensten echt niet zo gek imo. Word je in bijna al je consumenten behoefte wel voorzien. En dit is ook nog allemaal optioneel, niet iedereen heeft 5 diensten nodig. Ik betaal momenteel zelf 18 euro voor Netflix, Disney+, Spotify en F1TV per maand. Puur omdat we met de familie het slim verdelen.

Voor Q snap ik het ook, alle streams opnemen kost gewoon geld. Heb liever dat dat geld in abbo vorm wordt verkregen dan door tickets duurder te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dus dat je vervolgens aan komt met 'oh nee ik kan al deze diensten niet betalen' vind ik een bullshit excuus om dan maar te zeggen 'fuck you Q-dance, belachelijk dat ik moet betalen voor de entertainment die jij wilt aanbieden'


Denk je dat de tickets gratis zijn of zo? Niet betalen voor entertainment, donder op :lol:

Het hele principe draait toch om betalen voor voorkruipen en voortrekken, niet voor de livestreams e.d. wat bijna iedereen tot nu toe nog begrijpelijk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
[

Dus dat je vervolgens aan komt met 'oh nee ik kan al deze diensten niet betalen' vind ik een bullshit excuus om dan maar te zeggen 'fuck you Q-dance, belachelijk dat ik moet betalen voor de entertainment die jij wilt aanbieden'



Vooropgesteld, het zijn idd first world problems, maar dat maakt het niet minder problem.

Tuurlijk zijn we jarenlang verwend met alle gratis content die Q de wereld in slingerde via YouTube, mixcloud en soundcloud en dat daarvoor betaald moet gaan worden is logisch, maar dat verhaaltje gaat tegenwoordig voor bijna alles op. Gratis Formule 1 vinden wij heel normaal maar die rechten zijn niet voor niks dus dat daar geld voor gevraagd gaat worden is logisch. Zo is alles wat geld kost vaak logisch. Maar onderaan de streep wordt dat bedrag steeds groter en groter terwijl veel zaken waar we voor betalen voorheen gratis of goedkoper waren terwijl de kwaliteit en kwantiteit vaak onveranderd is.

En ja, ik betaal met liefde voor een Q lidmaatschap maar niet zolang dat voordringen er nog bij zit. Uit principe
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Dus dat je vervolgens aan komt met 'oh nee ik kan al deze diensten niet betalen' vind ik een bullshit excuus om dan maar te zeggen 'fuck you Q-dance, belachelijk dat ik moet betalen voor de entertainment die jij wilt aanbieden'


Denk je dat de tickets gratis zijn of zo? Niet betalen voor entertainment, donder op :lol:

Het hele principe draait toch om betalen voor voorkruipen en voortrekken, niet voor de livestreams e.d. wat bijna iedereen tot nu toe nog begrijpelijk vindt.


Ik reageer nu toch ook op het abbo gebeuren van Ultimo en niet op het ticket deel?
Hij heeft het over de vele diensten waarvoor je moet betalen en dat er maar steeds meer bij komen

Ik vind het niets anders dan terecht dat Q-Dance geld vraagt voor dingen als streams e.d. en dat valt gewoon onder de groep entertainment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na alle vragen op die survey was ik er al bang voor. Ontzettend balen dat Q dit gaat doen, met name de tickets staat me enorm tegen. Meer betalen voor een eerdere, grotere kans op tickets, bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, gelukkig koop ik (bijna) al m'n kaarten via Ticketswap en bezoek ik bijna nooit meer Q-Dance feesten. Mocht ik uiteindelijk wel een kaart misgrijpen voor een feest waar ik naartoe wil, zijn er toch 100 alternatieven te vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Toch geniet ik van het feit dat zoveel mensen hier over vallen terwijl we al jaren niet meer hoeven te stressen voor kaarten voor Q feesten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Je krijgt bij een abbo overigens wel een groot aantal opgenomen oude livesets met terugwerkende kracht. Zou vet zijn als daar ook oude sets inzaten (van de tijd voordat ze sets begonnen te uploaden op YT) die je nu dan voor het eerst in HQ kan horen.

Citaat:
Complete Q-Dance legacy featuring 750+ live-sets, aftermovies, trailers and all events DVD's & Blu-Rays


Alhoewel het sws niet 'complete Q-Dance legacy' is want alle sets van alle feesten van pak 'm beet 2002 tot nu veel meer dan 750 is. Dus lang niet alles zal opgenomen zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oude sets in HQ zonder radio interviews erbij zou fijn zijn, zoals van Feestfabriek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Toch geniet ik van het feit dat zoveel mensen hier over vallen terwijl we al jaren niet meer hoeven te stressen voor kaarten voor Q feesten xd


Dan moet je beter opletten. Defqon is al jaren de zelfde dag uitverkocht (behalve de zondag) en de laatste twee keer al bij de pre-sale. Naast het feit dat er al tig keer is gezegd dat er nu juist veel meer vraag gaat zijn naar Q feesten doordat het twee jaar stil heeft gelegen en dat het een principekwestie is mede door de timing door het nu te introduceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Toch geniet ik van het feit dat zoveel mensen hier over vallen terwijl we al jaren niet meer hoeven te stressen voor kaarten voor Q feesten xd


Dan moet je beter opletten. Defqon is al jaren de zelfde dag uitverkocht (behalve de zondag) en de laatste twee keer al bij de pre-sale. Naast het feit dat er al tig keer is gezegd dat er nu juist veel meer vraag gaat zijn naar Q feesten doordat het twee jaar stil heeft gelegen en dat het een principekwestie is mede door de timing door het nu te introduceren.


Dat het snel is uitverkocht erken ik ook maar zitten jullie echt nog in de stress om DQ bijvoorbeeld? Als in wel eens misgegrepen afgelopen 5-10 jaar of bang dat het niet gaat lukken? In de F5 tijdperk, dat was stress maar tegenwoordig totaal niet is mijn perceptie (eigen ervaring en die van de vriendengroep/goede bekende)

Ik vind het grappig dat men 'wild' wordt om deze abo van Q voor mogelijk 10-25% van de totale tickets wat niet in de reguliere verkoop gaat. Als dit ter vervanging komt van de pre-registratie dan veranderd er denk ik niet zo veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, het begint bij 10% en €50

Waar staan we over 5 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ja, het begint bij 10% en €50

Waar staan we over 5 jaar?


Niet meer op feesten omdat ik dan 39 ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig kun je dan voor maar €25,- per maand thuis meekijken bij qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoef je iig niet mee te doen aan de testmaatschappij van De Jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Hoef je iig niet mee te doen aan de testmaatschappij van De Jonge!


Helaas krijg je nog wel de melding: Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge! bij de aanschaf van de Qlimax @ Home ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net een email ontvangen van Q-Dance: Idereen die zijn kaart bewaard heeft voor Defqon krijgt een voucher van €15 om uit te geven aan Defqon 1 From Home als pay per view of als korting op je DEDIQATED membership, waardoor hij maar €35 kost. Daarbovenop mag je dan ook je Defqon 1 weekend ticket upgraden van 3 naar 4 dagen voor €25 in plaats van €50. Waardoor het DEDIQATED membership je in principe maar €10 'kost' voor het 1e jaar.

Opzich wel netjes, en hoewel ik het nogsteeds niet eens ben met de early access ticketsales is dit wel de beste deal als je ook naar Defqon 1 gaat volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 19:09 
 
Hardtraxxer

Weekend tickets worden dan 220 €?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen