Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vervanging van Q-Base?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2019 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artwork komt niet erg overeen met wat hiervoor naar buiten is gebracht als de opvolger van Q-base.

Denk dat dit wat anders is.

Dat logo doet me aan In Qontrol denken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vervanger van Q-Base lijkt me het meest voor de hand liggend...
Erg benieuwd in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 11:39 
 
Hardtraxxer

Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks :P. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel? xd). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks :P. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel? xd). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.


Er wordt hier gediscussieerd over een nieuw festival, en jij komt hier aanzetten met trampolines, wtf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Melanoisia schreef:
Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks :P. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel? xd). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.


Er wordt hier gediscussieerd over een nieuw festival, en jij komt hier aanzetten met trampolines, wtf? :lol:


Uit het niets ook :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Melanoisia schreef:
Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks :P. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel? xd). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.


Post van het jaar materiaal dit :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Ik heb gehoord dat ze trampolines gaan neerzetten bij de grote feesten om mee te kunnen springen op de pitchkicks :P. (Pitchkicks gebruiken ze zeker al lang niet meer zoveel? xd). Trouwens niks tegen pitchkicks, kunnen leuk zijn als ze niet te hoog en te laag gaan.

Haha jeetje, de trampoline rage is al paar jaar klaar. Tegenwoordig staan er pingpongtafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Tegenwoordig staan er pingpongtafels.
en laserguns voor de ekte laserkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, vooral die hadden een behoorlijke impact... wow wacht eens even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 15:16 
 
Hardtraxxer

Bedankt voor de update over muzikale trends in hardstyleland! Dus de kansen voor Titan en Partyraiser om nog wat extra bij te verdienen met mensen de lucht in knallen op trampolines zijn ook verkeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat je van je oude imago af wou, zo las ik in je welkomsttopic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Titan

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 16:52 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Ik dacht dat je van je oude imago af wou, zo las ik in je welkomsttopic? :P

Geintje moet kunnen toch? :D Dit is totaal niet provocerend bedoeld zoals dat voorheen vaak wel het geval was :innocent:. Ik heb verder alleen geen Q-Dance speculaties dus ik zal :x.

Parvuz schreef:
Melanoisia schreef:
Titan

:cry:

Gestopt, lees ik nu pas. Jammer, maar ikzelf vind z'n muziek toch maar een beetje tegenvallen als ik er nu op terugkijk. Geforceerd-lompe stijl zonder echt sfeer te creëren. De collabs waren vaak wel leuk. Hij kan ook wel goed draaien.

Ik moet nog steeds een beetje letten op de manier waarop ik mijn mening verkondig, maar ik probeer hem te nuanceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
Bedankt voor de update over muzikale trends in hardstyleland! Dus de kansen voor Titan en Partyraiser om nog wat extra bij te verdienen met mensen de lucht in knallen op trampolines zijn ook verkeken?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap de link alleen niet echt, Titan is (was, i know) van alle namen die je kon noemn toch niet echt van de pitchkicks ofzo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 19:06 
 
Hardtraxxer

Hij is vrij breed :D. Doet mij (en anderen vast ook) altijd denken aan die donkere man van The Green Mile, want iedereen denkt dat hij kwaadaardig is door zijn duistere muziek, maar eigenlijk is hij gewoon een lief, gevoelig mannetje met bijzondere helende gaven.

Ik denk trouwens wel dat de MC's de DJ's moeten verzoeken om geen tracks met te hoge pitchkicks te draaien want als Partyraiser en Titan zich mogen uitleven op de trampolines dan kan Q-Dance de veiligheid van haar bezoekers niet meer garanderen, zelfs niet als ze vastzitten met zo'n elastiek. En het nummer Trepassing is helemaal uit den bozen vanwege de aankondiging in die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2019 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Oh op die manier :P grap was echt volledig langs me heen gegaan. Whoosh
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow.


Wat betreft het nieuwe Q festival: zoals een vriend van mij verkondigde, is hij heel benieuwd naar het (Midden-)Oosterse thema van ImpaQi, want dat is wel een vette combo... Arme jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd wat het gaat worden! Als het een RAW festival gaat worden weet ik niet of het zo'n goeie zet is! Die zijn er al (genoeg) en Q zal de hoofdprijs wel weer vragen waardoor de mensen het geld besparen voor een goedkoper feest met grotendeels dezelfde namen.. Maar goed pure speculatie, we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uit het interview in de openingspost:

Citaat:
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.

Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet.


Ben dan benieuwd of ze hiermee Impact bedoelen.. En wat zal het dan gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Uit het interview in de openingspost:

Citaat:
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.

Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet.


Ben dan benieuwd of ze hiermee Impact bedoelen.. En wat zal het dan gaan worden.


Dat gaat gewoon over de terugkeer van Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2019 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
zeke schreef:
Uit het interview in de openingspost:

Citaat:
Rogier: We’re going to do something ground breaking next year. Something big and permanent.

Jonas: We’re creating something that we’ve never done yet.


Ben dan benieuwd of ze hiermee Impact bedoelen.. En wat zal het dan gaan worden.


Dat gaat gewoon over de terugkeer van Frontliner


En Headhunterz dan?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen